2018-12-16, 15:17
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag vet att det känns bra i magen när du häver ur dig ditt inövade/förprogrammerade manshat. Det är helt ok för min del.

Men vill du bli tagen på allvar behöver du lämna sekten, man diskuterar inte evolution med kreationister, psykiatri med scientologer eller förstånd med feminister.

Fast ditt inlägg inspirerade mig, kanske blir en Thai-import ändå. Din bitterhet kommer skrämma bort vettiga män, vilket är bra så ingen fastnar med dig.

Gött mos! Är inte bög, så föredrar faktiskt om snubbar inte tänder på mig.
Lycka till med thai-importen!
Citera
2018-12-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Kvinnor mår inte sämre. Sluta sprid massa skit. Kvinnor mår mycket bättre än män för att de har så sjukt många fler valmöjligheter i livet. När en kvinna mår "dåligt" så kan det handla om en missad buss och börjar böla pga det. Många män kan vara helt normala och gå i flera år utan sex.

Feminazi: Kvinnor mår sämre än män
*räcker över suicid-statistik*
Feminazi: Se kvinnor försöker begå suicid oftare
Kort svar: Många män gör bara ett försök...

30+ år utan sex, 2 år utan kroppskontakt. Det är awesome att vara man på botten...
Citera
2018-12-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det beror på att vita kvinnor är något bättre på att tänka själv än vad dessa andra grupper är. De blir inte lika lätt påverkade av propaganda från etablissemanget.

Vill du ha mer statistiker ?

11% av unga killar har en mental diagnos medans 5% av tjejer.

Vilket tyder på att killarna tidigt blir utsatta för något slags förtryck.

Risken är att det här fortsätter och de olika delarna förstärker varandra , pojkarna/männen blir allt galnare medans kvinnor ogillar män allt mer.

Det hela slutar med en krasch där kvinnor och män blir totala fiender och kvinnor blir förslavade. Samt att män kommer att göra upp i konflikter och ta livet av varandra.

Jag citerar mig själv p.g.a att jag lyckades komma ihåg fel. Rätt är

1 av 5 pojkar i high-school är diagnos med hyperaktivitet

1 av 11 av flickor har samma problem.

https://www.youtube.com/watch?v=LrhHkQhglig

Vid 2:30

Vad jag tror är anledningen till att dessa pojkar har problem är att de inte betraktas som värdefulla.

Vi kan jämföra med Afghanistan där flickor och kvinnor inte betraktas som värdefulla och dessa kvinnor mår uselt.

Vad som borde göras är att tänka ut hur dessa pojkar i USA och även Sverige kan få ideen att de är värdefulla eller dra slutsatsen när de observerar omgivningen att de är värdefulla. En del lagar borde ändras t.ex som de flesta Amerikanska männen nämner att underhållen att betala är alldeles för höga för män och att det är ett orättvist system. Fast det var bara ett exempel.

Vad man kunde göra är att fråga de pojkar med problem:

Vad är det som får dig att känna dig värdelös och få ett ärligt svar.

Sen skulle man kunna vidta åtgärder utifrån detta så att fler pojkar tycker de har ett värde.

Sen tror jag dating-fronten är väsentlig , att man skapar möjligheter för fler män att få en partner att man lägger upp politiken efter detta.

Självklart kan man inte göra så att kvinnor känner sig värdelösa. Det som sker i Afghanistan och även i andra muslimska länder är kriminellt.
Citera
2018-12-16, 23:03
Medlem
Citat:
Feminazi: Kvinnor mår sämre än män
*räcker över suicid-statistik*
Feminazi: Se kvinnor försöker begå suicid oftare
Kort svar: Många män gör bara ett försök...

30+ år utan sex, 2 år utan kroppskontakt. Det är awesome att vara man på botten...
Så är det kvinnor mår inte sämre egentligen. Däremot ägnar de sig åt ständigt uppmärksamhetsökande "om jag bara ser lite ledsen ut kommer någon säkert lägga märke till mig". Männens verkliga lidande ska man däremot inte låtsas om, för det har ludren ingen som helt förståelse för.
Citera
2018-12-16, 23:06
Bannlyst
Jag får för fan inget sex!! Inte fått på hela dagen, ska gå över till grannens fräscha dotter. Hon ser så jävla sugen ut.

Det är väl inte någon annans fel att ni inte får sex, hjälper det att gnälla i al oändlighet om hur ful man är?
Citera
2018-12-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillemariskrentjur
Jag får för fan inget sex!! Inte fått på hela dagen, ska gå över till grannens fräscha dotter. Hon ser så jävla sugen ut.

Det är väl inte någon annans fel att ni inte får sex, hjälper det att gnälla i al oändlighet om hur ful man är?

Det gör iofs varken från eller till...
Citera
2018-12-17, 01:23
Medlem
Citat:
Det gör iofs varken från eller till...
Tar väl tid och energi som du hade kunnat lägga på att göra dig mer attraktiv?
Citera
2018-12-17, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karelin-
Tar väl tid och energi som du hade kunnat lägga på att göra dig mer attraktiv?

Tid har vi här på Flashback i överlöd, skulle vilja gå så långt och problematisera kring tidsperspektivet och dess självaste kärna. Vad är tid? Ja oavsett vad dess natur råkar vara så tenderar det att verka för mig att vara något som vi här som sitter och snickesnackar har i överflöd. Ett överflöd.

Vad är då att vara ful? Ja det min vän är väldigt enkelt, alla vet när en människa är ful, och svårare än så behöver det inte vara.
Citera
2018-12-17, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillemariskrentjur
Tid har vi här på Flashback i överlöd, skulle vilja gå så långt och problematisera kring tidsperspektivet och dess självaste kärna. Vad är tid? Ja oavsett vad dess natur råkar vara så tenderar det att verka för mig att vara något som vi här som sitter och snickesnackar har i överflöd. Ett överflöd.

Vad är då att vara ful? Ja det min vän är väldigt enkelt, alla vet när en människa är ful, och svårare än så behöver det inte vara.
Då kan man fundera över vad en ful människa kan göra för att få sig en dam.
Citera
2018-12-17, 02:13
Bannlyst
Abort
Senast redigerad av wuornosA 2018-12-17 kl. 02:41.
Citera
2018-12-17, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Abort

Jo det har blivit så att de fula killarna kan inte fortplanta sig och får ingen sex så de tycker livet inte är meningsfullt och det blir ett liv i lidande.

Medans de fulla kvinnorna kan få sex och barn och upplever att allt är mer meningsfullt.

Därav borde man abortera fler pojkar speciellt de som inte kommer anses attraktiva och satsa på flickor.

Genetiskt blir det att slösa energi på något som inte ger någon genetisk fortsättning. Skapar mer lidande i samhället och mer psykisk ohälsa. Skapar även psykisk ohälsa hos flickor och kvinnor eftersom dessa incels ofta attackerar kvinnor ,våldtar och ofredar.
Citera
2018-12-17, 09:10
Medlem
Citat:
Jag vet att det känns bra i magen när du häver ur dig ditt inövade/förprogrammerade manshat. Det är helt ok för min del.

Men vill du bli tagen på allvar behöver du lämna sekten, man diskuterar inte evolution med kreationister, psykiatri med scientologer eller förstånd med feminister.

Fast ditt inlägg inspirerade mig, kanske blir en Thai-import ändå. Din bitterhet kommer skrämma bort vettiga män, vilket är bra så ingen fastnar med dig.
Hon var ju inte ens bitter och du påstår att hennes bitterhet skrämmer bort män så de väljer thaikvinnor.
Kan det vara så då att män är överkänsliga?
Kan det vara så att du har rätt att bitterhet skrämmer bort någon till annan ras, ja då har du ju hittat anledningen till varför kvinnor väljer bort de här killarna som "aldrig får sex" de är bittra, du kan inte påstå att de inte är det, de är extremt bittra, de håller nog med själv att de är bittra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in