Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Det beror på att vita kvinnor är något bättre på att tänka själv än vad dessa andra grupper är. De blir inte lika lätt påverkade av propaganda från etablissemanget.
Vill du ha mer statistiker ?
11% av unga killar har en mental diagnos medans 5% av tjejer.
Vilket tyder på att killarna tidigt blir utsatta för något slags förtryck.
Risken är att det här fortsätter och de olika delarna förstärker varandra , pojkarna/männen blir allt galnare medans kvinnor ogillar män allt mer.
Det hela slutar med en krasch där kvinnor och män blir totala fiender och kvinnor blir förslavade. Samt att män kommer att göra upp i konflikter och ta livet av varandra.
Jag citerar mig själv p.g.a att jag lyckades komma ihåg fel. Rätt är
1 av 5 pojkar i high-school är diagnos med hyperaktivitet
1 av 11 av flickor har samma problem.
https://www.youtube.com/watch?v=LrhHkQhglig
Vid 2:30
Vad jag tror är anledningen till att dessa pojkar har problem är att de inte betraktas som värdefulla.
Vi kan jämföra med Afghanistan där flickor och kvinnor inte betraktas som värdefulla och dessa kvinnor mår uselt.
Vad som borde göras är att tänka ut hur dessa pojkar i USA och även Sverige kan få ideen att de är värdefulla eller dra slutsatsen när de observerar omgivningen att de är värdefulla. En del lagar borde ändras t.ex som de flesta Amerikanska männen nämner att underhållen att betala är alldeles för höga för män och att det är ett orättvist system. Fast det var bara ett exempel.
Vad man kunde göra är att fråga de pojkar med problem:
Vad är det som får dig att känna dig värdelös och få ett ärligt svar.
Sen skulle man kunna vidta åtgärder utifrån detta så att fler pojkar tycker de har ett värde.
Sen tror jag dating-fronten är väsentlig , att man skapar möjligheter för fler män att få en partner att man lägger upp politiken efter detta.
Självklart kan man inte göra så att kvinnor känner sig värdelösa. Det som sker i Afghanistan och även i andra muslimska länder är kriminellt.