Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-16, 07:24
  #1189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Om du inte kan förutse och analysera upp och nedgångarna så undrar jag varför du inte sätter pengarna på lotto istället?

Du måste va en av extremt få som kan. Senaste månaden har många stora förlorar hälften av sina tillgångar.
Citera
2018-12-16, 22:59
  #1190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Du måste va en av extremt få som kan. Senaste månaden har många stora förlorar hälften av sina tillgångar.
Jag handlar aldrig med kryptovalutor och har aldrig påstått mig göra det heller.
Citera
2018-12-17, 17:34
  #1191
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Du måste va en av extremt få som kan. Senaste månaden har många stora förlorar hälften av sina tillgångar.

Man har ju inte förlorat om du inte säljer.
Jag är en HODLer och köpt på mig denna helgen
en TA visade att 2900$ var botten, la köporder på 3125$ om 2900$ skulle spruckit skulle det kunnat gå ner till 1000$ jag tror att det värsta är över men jag är en optimist
Citera
2018-12-17, 19:36
  #1192
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Man har ju inte förlorat om du inte säljer.
Jag är en HODLer och köpt på mig denna helgen
en TA visade att 2900$ var botten, la köporder på 3125$ om 2900$ skulle spruckit skulle det kunnat gå ner till 1000$ jag tror att det värsta är över men jag är en optimist

Jag tror dock inte det värsta är över. Skrivit det innan men det finns absolut ingenting som skulle få marknaden att visa positiva tecken. Tillfällig bear trap som håller i några dagar på sin höjd, sen ner igen. Hoppas på $1000 men det är nog önsketänkande.
Citera
2018-12-18, 03:00
  #1193
Medlem
Manifestationsburks avatar
Köpte i bottnen. 3200. Vad säger man idag.. Well, jag visste ju att det var bottnen så var förväntat. Nu kommer Falkvinge att pumpa upp coinet till självaste alla snygga blonda tjejer på väg till Kanarieöarna. Min teori är att han sänkte det till 3000 för att tjäna hur det var att bara vara miljonär igen.

En teori.
Citera
2018-12-18, 06:01
  #1194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manifestationsburk
Köpte i bottnen. 3200. Vad säger man idag.. Well, jag visste ju att det var bottnen så var förväntat. Nu kommer Falkvinge att pumpa upp coinet till självaste alla snygga blonda tjejer på väg till Kanarieöarna. Min teori är att han sänkte det till 3000 för att tjäna hur det var att bara vara miljonär igen.

En teori.

Att kalla botten för 3200 känns lite vågat när det kommer till något så volatilt som bitcoin.
Kan mycket väl gå ner under 3000$ om några dagar.

Då får du byta ut din lambo mot ett busskort.
Citera
2018-12-18, 13:39
  #1195
Medlem
Manifestationsburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Att kalla botten för 3200 känns lite vågat när det kommer till något så volatilt som bitcoin.
Kan mycket väl gå ner under 3000$ om några dagar.

Då får du byta ut din lambo mot ett busskort.

3200 har lääänge varit en lägsta gräns. 6000 var också en sådan gräns som iofs bröts men det var ju inte lägsta.

Bitcoin följer alla regler, uppgång nedgång med viss procent, sedan skjuter det i höjden igen.
Det blir bara gäsp att läsa haters kommentarer när man har skärmen fylld med data.
Citera
2018-12-18, 13:55
  #1196
Medlem
Hexen666s avatar
Omöjligt att veta om den nått botten, den har potential att falla lite till men nog fasen är det nära golvet.
Om, OM, detta är ännu en cykel som vi såg 2014-2017, så är det ju definitivt nu man ska ladda upp.

Muller hörs i cyberrymden nu när betaltjänster som patreon & paypal gjort politisk harakiri samt att medelklassen ledsnat på nuvarande ordning och vill frigöra sig från byråkraternas bankhoreri. Så det är en hel del som talar för krypton, still going strong.
Citera
2018-12-18, 15:38
  #1197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Omöjligt att veta om den nått botten, den har potential att falla lite till men nog fasen är det nära golvet.
Om, OM, detta är ännu en cykel som vi såg 2014-2017, så är det ju definitivt nu man ska ladda upp.

Muller hörs i cyberrymden nu när betaltjänster som patreon & paypal gjort politisk harakiri samt att medelklassen ledsnat på nuvarande ordning och vill frigöra sig från byråkraternas bankhoreri. Så det är en hel del som talar för krypton, still going strong.

Tror du crypto kommer klara sig från myndigheters censur?
Citera
2018-12-18, 17:54
  #1198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Man har ju inte förlorat om du inte säljer.
Jag är en HODLer och köpt på mig denna helgen
en TA visade att 2900$ var botten, la köporder på 3125$ om 2900$ skulle spruckit skulle det kunnat gå ner till 1000$ jag tror att det värsta är över men jag är en optimist


Jo det har du ju. Dina tillgångar har ju minskat. De är helt enkelt inte värda lika mycket. Förlorat bitcoin har du inte men de är inte värda lika mycket
Citera
2018-12-18, 17:54
  #1199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Tror du crypto kommer klara sig från myndigheters censur?


Vilken censur då?
Citera
2018-12-18, 17:56
  #1200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Tror du crypto kommer klara sig från myndigheters censur?

Redan idag gör dom inte det. Finns ju redan banker som låser ditt konto om du handlar btc. Man har ju även tagit fram sätt att spåra transaktioner betydligt lättare
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback