2018-12-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett

Jag dansar aldrig nykter är 25 år gammal ...

Bara millenials och åsiktsfascister som tror Medis är den politiska korrekthetens Mecka blir upprörda över det. Newsflash: 1993 använde kreti och pleti neger utan att vara rasister. Idiot

Du svarade på en av sakerna jag skrev. Du valde den fråga som passade ditt case bäst och blundade för det andra. Nej det är du som är en idiot.
Citera
2018-12-15, 21:19
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumrask1
Du svarade på en av sakerna jag skrev. Du valde den fråga som passade ditt case bäst och blundade för det andra. Nej det är du som är en idiot.

Jag har inget case, bara konstaterande.

Den andra saken du skrev var hörsägen. Sånt bevärdigas inte med svar. Åk hem till Medis med dina förnärmade pk-polare. Idiot.
Citera
2018-12-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Jag har inget case, bara konstaterande.

Den andra saken du skrev var hörsägen. Sånt bevärdigas inte med svar. Åk hem till Medis med dina förnärmade pk-polare. Idiot.

Hörsägen. Är inte hela denna tråd hörsägen. Jag är vän med flera som var på plats och hörde detta. Jag bor förövrigt inte vid Medis. Men tack för tips!
Citera
2018-12-15, 21:31
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Hörsägen. Är inte hela denna tråd hörsägen. Jag är vän med flera som var på plats och hörde detta. Jag bor förövrigt inte vid Medis. Men tack för tips!
Du dissade mig för att jag inte svarade på hörsägen. Det var ditt case ... Du kanske inte bor där men mentalt verkar du passa bra in ...

I övrigt kan du ju se tillbaka på MUs långa karriär och se både färgade och folk med alternativ läggning i den. I övrigt kan nämnas att jag inte är en fan, tvärt om tycker jag att hans sätt att försöka skriva "edgy" på är enbart skitnödigt och trist. Men det är en annan femma.
Citera
2018-12-17, 11:34
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Att använda N-ordet är i sig Rasistiskt.
Vet även att han privat kallat mörkhyade för bland annat apor, det rörde sig om en konflikt om studiotid

Jäpp! Astrid Lindgren var också rasist, en av de värsta faktiskt!
Citera
2018-12-17, 14:10
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Han omsatte ca 4 miljoner och gjorde en vinst på ca 1,4 miljoner under 2017

Oj det var ganska mycket, då går det ju ganska bra för honom.
Citera
2018-12-18, 19:09
Medlem
grungewhores avatar
såg honom på Kungsgatan med en polare häromdagen, båda såg ut som bakfulla bajenvrak typ.
Citera
2018-12-23, 00:33
Medlem
Är det möjligtvis någon som sitter på inspelning av (eller en länk till) "Magnus Uggla - Hallå! Popmusik, kickar & kläder"? Verkar inte finnas någonstans på hela Internet, varken att titta på eller att ladda ned.

SVT Play hade den tydligen uppe tidigare i år, men de har inte längre rättigheterna att ha den uppladdad. Kanske någon passade på att ladda ned den när de hade chansen?
Citera
2018-12-23, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver96
Är det möjligtvis någon som sitter på inspelning av (eller en länk till) "Magnus Uggla - Hallå! Popmusik, kickar & kläder"? Verkar inte finnas någonstans på hela Internet, varken att titta på eller att ladda ned.

SVT Play hade den tydligen uppe tidigare i år, men de har inte längre rättigheterna att ha den uppladdad. Kanske någon passade på att ladda ned den när de hade chansen?
Känner du (eller nån annan) till vad SVT-programmet hette?
Citera
2018-12-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Känner du (eller nån annan) till vad SVT-programmet hette?
På SVT Play hade de satt rubriken "Hallå! Magnus Uggla show" men egentligen hette ju föreställningen "Hallå! Popmusik, kickar & kläder".

Googlar man till exempel "Magnus Uggla show SVT" så kommer den upp som förstaträff, men när man väl går in på länken så finns där ingenting.
Citera
2019-06-12, 15:53
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/m...-ogonsjukdomen

Magnus Ugglas oro för ögonsjukdomen. Horners syndrom. Uppstod efter en skada på nerver i ögat.
Horners syndrom kan medföra att pupillen förminskas och ögonlocket hänger – därför är vila så viktigt.
Citera
2019-06-22, 08:34
Medlem
Isnatts avatar
Lyssnar på lite gamla Uggla-plattor. Är han bi, tro? Han har ju berättat att han rörde sig med transor och så när han var ung.
Det var naturligtvis
Inte en enda själ uppe I hans lägenhet
Han såg bort från mej
För att inte visa sin förlägenhet
Han bjöd mej en soffa av zebraskinn
Och hällde upp ett dricksglas fullt med gin
Jag smalt när han böjde sig mot mej och kysste mej
Nog hade jag blivit kysst
Men aldrig så förut
Jag skrek I hans öra:
- Låt det aldrig ta slut
Citera