2018-12-14, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Mycket intressant. Berätta gärna lite historier om pappans beteende.

Bodde granne med han länge och var och varannan kväll så spöade han upp sitt ex och barnen sprang ut för att dom var livrädda. Tillslut knacka jag på dörren med en hälsning och då blev det tyst i 1 månad innan dom blev vräkta. Har hittat han många gånger i trappuppgången då han har vart riktigt full och tappat bort sina nycklar....det finns mycket mycket mer.
Citera
2018-12-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruntruntmunnen
Bodde granne med han länge och var och varannan kväll så spöade han upp sitt ex och barnen sprang ut för att dom var livrädda. Tillslut knacka jag på dörren med en hälsning och då blev det tyst i 1 månad innan dom blev vräkta. Har hittat han många gånger i trappuppgången då han har vart riktigt full och tappat bort sina nycklar....det finns mycket mycket mer.

Tyckte ju att sonen inte skulle vårdas enligt LVU, utan skulle "vårdas" hemma för att sonen ville åka hem.
Lämpligt med en mamma som är 5-6 år äldre. Ungen kan ju få för sig att han vill våldta henne också.
Nä, LVU tills 21, sen gör han väl nåt så det blir livstid.
Citera
2018-12-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Tyckte ju att sonen inte skulle vårdas enligt LVU, utan skulle "vårdas" hemma för att sonen ville åka hem.
Lämpligt med en mamma som är 5-6 år äldre. Ungen kan ju få för sig att han vill våldta henne också.
Nä, LVU tills 21, sen gör han väl nåt så det blir livstid.

HAHA det låter exakt som en sån sak pappan skulle komma på!!
Finns inget som kan rädda den grabben tyvärr.
Är det bara jag som tror att GM och nella kände varandra sedan han jobbade i Falun och hon var på behandling där?
Citera
2018-12-14, 18:38
Medlem
Citat:
HAHA det låter exakt som en sån sak pappan skulle komma på!!
Finns inget som kan rädda den grabben tyvärr.
Är det bara jag som tror att GM och nella kände varandra sedan han jobbade i Falun och hon var på behandling där?

Finns inget som tyder på det, mer än att psykopaterna visste vem hon var. Eller har sett.
Fast det spelar nog ingen roll, de hade ju bestämt sig för att våldta och döda vem som helst.
"Bara för få känna hur det känns"

Mår illa bara jag tänker på det.
Citera
2018-12-14, 19:53
Medlem
Citat:
Finns inget som tyder på det, mer än att psykopaterna visste vem hon var. Eller har sett.
Fast det spelar nog ingen roll, de hade ju bestämt sig för att våldta och döda vem som helst.

Okej! Det är synd att man aldrig får veta något om det då hon är bortgången. Pratade lite med henne då och då när hon var i Falun men hon sa inget tyvärr till mig om det. Men nu är det ju som det är tyvärr :/
Farmors lilla gullepojke är nog inte lika gullig längre! Den familjen borde nog ta sig en snabb tankeställare om att dra från byn! Hela den familjen är äcklig.
Citera
2018-12-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Mycket intressant. Berätta gärna lite historier om pappans beteende.

Finns folk som bott grannar med dem i samma trapp, polis besökte dem ofta då han va duktig på att slå sitt ex, konstant liv va det.
Misstänker att det inte förändrats något
Citera
2018-12-14, 20:00
Medlem
Citat:

Intygas till fullo, barnen jätterädda o sprang ut.
Med hot om vräkning från hyresvärden så skulle han be alla i trappen om ursäkt, tror ni det hände o neeeeej han försvann som en liten råtta ca en månad.
Citera
2018-12-14, 20:05
Medlem
Citat:

14 åringen bör ha vetat vem hon va, då mamman e vän med henne på FB.
O kretsen de rör sig i är likasamma.
Hörde på radion förra veckan att Johan bubblade något om att han lovat hjälpa Nella med hyran, sas i rättegången tydligen.
Citera
2018-12-14, 20:05
Medlem
Citat:
Okej! Det är synd att man aldrig får veta något om det då hon är bortgången. Pratade lite med henne då och då när hon var i Falun men hon sa inget tyvärr till mig om det. Men nu är det ju som det är tyvärr :/
Farmors lilla gullepojke är nog inte lika gullig längre! Den familjen borde nog ta sig en snabb tankeställare om att dra från byn! Hela den familjen är äcklig.

Mamma A var ju i alla fall ärlig i förhören och bidrog förmodligen till att sätta dit snorungen. Fast vad som rör sig i huvudet på dem kan man aldrig veta.
Måste vara väldigt roligt att alltid få blickar på sig. "Där går hon som är mamma till psykopaten"
Farsan skiter nog fullständigt i det.
E kommer förmodligen att ha samma ideer efter avtjänad behandling. Såna där går inte att bota.
Citera
2018-12-14, 20:25
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Den lille anonyma 14-åringen är farligare än idioten.

Så muppigt allting. 14-åringen ville "prova på att våldta" och 28-åringen hur det känns att döda någon. Två idioter som spelat för mycket dataspel. 28-åringen är väl mentalt på en 12-årings nivå. Vem som helst borde ju fatta att man inte kan ha en 14-åring som vittne till en sådan sak. Gick väl inte ens 24 timmar innan det var tjallat och klart? Det var väl också polisens smala lycka, annars hade de väl aldrig klarat av att lösa fallet.
Citera
2018-12-14, 20:31
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kollade in på 28-åringens sida och han är uppenbart inte normal.

Han lägger till på Facebook händelse att han tog examen från Gymnasiet och skriver: "Jag gick omvårdnadsprogrammet på Kristinegymnasiet. Det var en trevlig skola!".

Ingen normal skriver så.

Tänkte också på det. Att man som 28 år gammal lägger som främsta merit att han gick omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Inte konstigt att han var arbetslös direkt. Han verkar ju inte varit något direkt geni. Vi får väl alla hoppas att den muppen aldrig någonsin hittar ut i friheten igen.
Citera
2018-12-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Så muppigt allting. 14-åringen ville "prova på att våldta" och 28-åringen hur det känns att döda någon. Två idioter som spelat för mycket dataspel. 28-åringen är väl mentalt på en 12-årings nivå. Vem som helst borde ju fatta att man inte kan ha en 14-åring som vittne till en sådan sak. Gick väl inte ens 24 timmar innan det var tjallat och klart? Det var väl också polisens smala lycka, annars hade de väl aldrig klarat av att lösa fallet.

39 timmar tog det innan farsan ringde polisen om att sonen bevittnat ett mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in