2018-12-14, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyntaxGlenn
Måste bara fråga, vem är det som filmar när bonnen pratar?! Kan vi skramla till en utbildning till honom? Dålig fokus, för mycket och för lite zoom om vart annat.

hahahahahhaa du jag skratta själv!!!! fyfan...ja..det är en kamera dom anvnder sig av och inte telefon. tror fan iphone 4s hade varit bättre.

det är en KVINNA! varfför? när dom filmade smällkaramellen och svarade på frågor...så fick bonnen en
kartong där det stog " lördag " då sa han

- lördag? vad händer på lördag??? förstår inte??

så vara personen bakom kameran...en kvinnlig röst...

- Vi ska filma raketsats....minns du inte?

samma röst hörde jag när dom va i danmark och filmde royal...samma röst pratade då och då va fokusen ÅT HELVETE....

så ja vi har svar på vem det är...

Iallafall....FINNS det video på nya IRON MAN från EF??? ser mycket lovande ut!!!
Citera
2018-12-14, 03:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Okej en tårta på tolvslaget, då hade jag satsat lite på en uppmärksamhetstårta. Det ska gå snabbt, vara snyggt och ändå hålla på ett tag.

1x Fabulous Fanbox 1255kr (Tolvslaget säkrat)
1x XO 455kr
2x Enormus 796kr
2x Pyro Star 118kr
1x5 Bomb 50mm 125kr
1x3 Power Shot 99kr
1x12 Night Bomb 200kr

Totalt 3048kr

Tänk att du får några airbomb paket i satserna. Och du får iaf 2 bra tårtor i XO + 4 bra roman candles, Bara 2x Enormus är 60 raketer + att du får ca 20st i XO + 10 st ifrån dina Pyro star.

Jag tror du får att göra ändå

Tyckte denna lista blev grym, tror jag kör på den, kanske nån liten ändring men annars inget, tack så mycket för listan.
Senast redigerad av lillepyronord 2018-12-14 kl. 03:14.
Citera
2018-12-14, 03:29
Bannlyst
Citat:
Okej en tårta på tolvslaget, då hade jag satsat lite på en uppmärksamhetstårta. Det ska gå snabbt, vara snyggt och ändå hålla på ett tag.

1x Fabulous Fanbox 1255kr (Tolvslaget säkrat)
1x XO 455kr
2x Enormus 796kr
2x Pyro Star 118kr
1x5 Bomb 50mm 125kr
1x3 Power Shot 99kr
1x12 Night Bomb 200kr

Totalt 3048kr

Tänk att du får några airbomb paket i satserna. Och du får iaf 2 bra tårtor i XO + 4 bra roman candles, Bara 2x Enormus är 60 raketer + att du får ca 20st i XO + 10 st ifrån dina Pyro star.

Jag tror du får att göra ändå

Har du bestämt dig vad du själv ska köpa i år, skulle va kul och veta!
Citera
2018-12-14, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatherMartin
Ja. Jag är inget stort fan av raketer egentligen, men outlet säljer billiga raketer och eftersom det är sista året kan det vara kul att ha lite på lager.

Vad har dom för billiga raketset?
Citera
2018-12-14, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidi-Sine
hahahahahhaa du jag skratta själv!!!! fyfan...ja..det är en kamera dom anvnder sig av och inte telefon. tror fan iphone 4s hade varit bättre.

det är en KVINNA! varfför? när dom filmade smällkaramellen och svarade på frågor...så fick bonnen en
kartong där det stog " lördag " då sa han

- lördag? vad händer på lördag??? förstår inte??

så vara personen bakom kameran...en kvinnlig röst...

- Vi ska filma raketsats....minns du inte?

samma röst hörde jag när dom va i danmark och filmde royal...samma röst pratade då och då va fokusen ÅT HELVETE....

så ja vi har svar på vem det är...

Iallafall....FINNS det video på nya IRON MAN från EF??? ser mycket lovande ut!!!

Mjo. Noterat rösten med. Dessutom verkar de helt oförmögna att klippa bort konstiga saker osv i klippen.
Citera
2018-12-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davveh
Vad har dom för billiga raketset?

Undrar det samma. Det som finns att hitta under ”Erbjudanden” är rätt normala priser för raketsatser enligt mig.
Citera
2018-12-14, 11:59
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra1897
Undrar det samma. Det som finns att hitta under ”Erbjudanden” är rätt normala priser för raketsatser enligt mig.

Dom är mellan 5-50kr billigare än andra ställen. Men det mestaär samma priser, eller dyrare. Dom kör si egna ättiketer på det mesta och därav kan man inte nyttja prisgarantin.
Citera
2018-12-14, 12:11
Medlem
Citat:
Dom är mellan 5-50kr billigare än andra ställen. Men det mestaär samma priser, eller dyrare. Dom kör si egna ättiketer på det mesta och därav kan man inte nyttja prisgarantin.

Japp det är sant. Ja tyvärr så gör dom det, exempelvis tårtan Jolly Roger för 349kr, undra hur den är. Sen tycker jag att de pyrosatserna som går att hitta på hemsidan är sjukt dåliga och oprisvärda.
Citera
2018-12-14, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajlentshit
Ny uppdatering. Imorgon bär det iväg. Har gjort en del ändringar. Blir trophy som avslut tror jag. Tog bort droba gjorde lite andra justeringar. Vill gärna hamna runt 4000. Känns rätt bra ändå får jag säga;

Fire Action × 1 545 kr
Big One (DBN) × 1 597 kr
Smällkaramell × 1 150 kr
Bombsäck × 1 499 kr
Shark × 1 199 kr
High Explosive × 1 279 kr
Wonderland × 1 199 kr
Darling × 1 299 kr
Fuzz × 2 78 kr
Stor raketsats × 1 395 kr
Trophy × 1 789 kr
Delsumma 4.029 kr
Summa 4.029 kr

Hade ni ändrat på något?

Dags för årets inköp. Detta året blir det nog ungefär samma budget men tänkte enbart köra 2 tårtor. Har kikat på majestic ifrån linders och även magic showbox verkar trevlig (från bonden). För övrigt bra pris på majestic nu också ser det ut som. Alternativt så kanske jag kör en royal twin. Yes box verkar seg när jag tittar på den

Vad säger ni, 4 papp och 2 tårtor från bonden?
Citera
2018-12-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Såhär blir tre Kanga i vinkel, för att ge ett hum: https://www.youtube.com/watch?v=n-EJnYtAUpw&t=1m48s

Ser inte alls dumt ut!
Citera
2018-12-14, 16:13
Medlem
Någon som vet om det finns någon annan förutom bonden som säljer grand cru xo?
Citera
2018-12-14, 16:31
Medlem
Yerros avatar
Tänkte jag ska ta en sväng ner till bonnen nästa helg, det blir första gången så har ni något att rekommendera? Har än sålänge bestämt mig för shock wave, high explosive och diverse smått som airbombs. Hade varit kul med en rejäl tårta också vid 12 slaget, kikade lite på ultimate explosive men den verkar rätt seg och inte jätte prisvärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in