2018-12-09, 13:26
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Många hackar på Frida, men för egen del vill jag bara gratulera henne till att ha tagit sitt förnuft till fånga. Puss-Simon känns inte som ett klipp någonstans.
Klipp eller inte, det finns aldrig ursäkter att bete sig som en skithög och såra en annan människa, framförallt inte när hens enda önskan är att finna kärlek...
Citera
2018-12-09, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Om det nu är så att det skulle vara som det antas, vad är det som säger att det inte är Simon som kan ha gjort något mindre lustigt som får henne att backa ur?

Jag kände redan på mig från början att hon var en skum typ. Det märks på hela hennes utstrålning att hon har någon allvarligare personlighetsstörning.
När han berättade för Frida att han hade skickat hem Amanda och ville fortsätta med henne så kunde jag inte undgå hennes märkliga reaktion. Krokodiltårar och att hon svamlade konstiga saker gjorde mig mycket tveksam på hennes agenda. Också att de andra tjejerna hade lagt märke till att hon var lite underlig!

Oavsett om han dumpat honom innan resan eller ej så verkar inte sagan ha slutat speciellt lyckligt.
Jag kan inte klandra stackars Simon att han inte hans varningsklockor började ringa. Må han vara en erfarenhet rikare.
Citera
fredrik686s avatar

Moderatormeddelande

Postat av fredrik686 2018-12-09, 22:48
Moderator
Massvis med off topic raderat. Tråden handlar om programmet Bonde söker fru 2018. Det är inte en generell skvallertråd. Den handlar inte om alla tidigare bonde söker fru-säsonger.

/Mod
2018-12-10, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Många hackar på Frida, men för egen del vill jag bara gratulera henne till att ha tagit sitt förnuft till fånga. Puss-Simon känns inte som ett klipp någonstans.

Fast det handlar ju om hennes beteende, som inte är okej (om det är som vi tror). Det där är ju som att bli dumpad vid altaret...

Även om hon fick kalla fötter, så skulle hon ha talat om det innan det var dags för avresa.

Jag hoppas verkligen att hon "törs" vara med i programmet och tala om varför hon gjorde som hon gjorde.
Citera
2018-12-10, 08:54
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoede
De är inte ens vänner på Facebook längre, så tror inte det är Hannes och Susanna som väntar barn.

Han följer henne på instagram fortfarande. Tror inte sociala medier eller folkbokföring betyder ett dugg förräns programmet är slut.
Citera
2018-12-10, 09:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Han följer henne på instagram fortfarande. Tror inte sociala medier eller folkbokföring betyder ett dugg förräns programmet är slut.

Nej, det betyder naturligtvis inte ett dugg då det vore avtalsbrott.
Citera
2018-12-10, 12:51
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jo det ligget nåt i det, att Magnus och Moa är mera spontana, dessa är ju yngre också och då kanske man mera bara "kör på". Just det, ja med tanke på vad Per sa där så är det kanske inte så aktuellt att det är han som väntar barn med Sofie.

Absolut, kommer bli riktigt intressant med båda avsnitten, tycker också det ska bli intressant att få veta om Marie har någon kärlek i sitt liv nu, det vore hon värd efter sitt misslyckande på Siggesta.

Det är som du är som du säger bl.a. intressant att se hur det gått för Marie. Men framförallt är jag otroligt nyfiken på hur det fortlöpt för Magnus och Moa.
Henrik verkade ju fortsatt singel i det klipp man såg och Leonora har väl antingen rusat in i nåt nytt eller beklagar sig över läget.

Citat:
Ursprungligen postat av kvasthildur
Klipp eller inte, det finns aldrig ursäkter att bete sig som en skithög och såra en annan människa, framförallt inte när hens enda önskan är att finna kärlek...

Precis. Kände hon nu att kärleken tog slut så måste man som vuxen människa klara av att sköta ett uppbrott snyggare, inte bara strunta i att dyka upp/inte svara i telefonen etc. Man behöver inte vara vänner efteråt men man ska klara av att sköta det hela snyggt iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren

Så är det. Vad säger att alla ens är så aktiva på sociala medier.
Citera
2018-12-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är som du är som du säger bl.a. intressant att se hur det gått för Marie. Men framförallt är jag otroligt nyfiken på hur det fortlöpt för Magnus och Moa.
Henrik verkade ju fortsatt singel i det klipp man såg och Leonora har väl antingen rusat in i nåt nytt eller beklagar sig över läget.

Precis. Kände hon nu att kärleken tog slut så måste man som vuxen människa klara av att sköta ett uppbrott snyggare, inte bara strunta i att dyka upp/inte svara i telefonen etc. Man behöver inte vara vänner efteråt men man ska klara av att sköta det hela snyggt iaf.

Henrik är nog garanterat singel när Linda kommer på uppföljningsbesök. Har en svag känsla av att Leonora kanske kastat sig in i nåt nytt som du är inne på. Sen hoppas man ju innerligt att Magnus och Moa är ett par fortfarande så det inte gått åt skogen för dem, men det borde ju inte gjort det. Magnus såg ju glad ut i trailern.

Instämmer gällande Frida, ett mycket fult sätt att göra slut på. Man sköter sånt där snyggt och förklarar varför man väljer att lämna den andra personen så det blir ett avslut. Sen behöver dem ju inte höras mera eftersom det inte finns barn inblandat.
Citera
2018-12-10, 23:00
Medlem
Sjukt awkward i onlineversionen när Marie var ute och skulle måla med va den nu hette. Kändes lite som en vårdare som var ute med nåt retard. Satt där med Sverigetröjan, såg helt bisarrt ut ju haha.
Citera
2018-12-11, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Konstigt då att de tagit bort varandra på Facebook, men inte på Instagram.
Citera
2018-12-11, 00:39
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Konstigt då att de tagit bort varandra på Facebook, men inte på Instagram.
det kanske är taktik från deras sida, för att förvirra alla som spekulerar...
Citera
2018-12-11, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvasthildur
det kanske är taktik från deras sida, för att förvirra alla som spekulerar...

Kan vara så, eller så har han helt enkelt bara glömt bort Instagram. Att följa är väl inte riktigt som att vara vän, så man ser allt andra lägger upp? Använder inte Instagram själv.

Såg precis reklam för onsdagens program. Hannes sitter och håller Susanna i handen och frågar skämtsamt: "får jag chans på dig?". Pinsamt är bara förnamnet. Fattar inte vad hon ser i honom överhuvudtaget. Han verkar vara på en barns stadie med Ronny & Ragge och hela den grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in