2018-12-06, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Du skrev något i något tidigare inlägg om albanerna och araberna. Då e min fråga, vad är det med albanska tjejer med dessa arab pojkvänner? Och killar med, som begår brott med araberna?
Vad är de man kan säga...vår religion förstör oss helt enkelt. Islam och arab världen försöker övertyga oss att spelar ingen vem du är med eller gifter dig så länge det är en muslim. Vi är tydligen brödrar och systrar med alla muslimer när de största bullshit. Mitt land som ett exempel klarade så och har varit stark genom tiderna eftersom vi var krigare. Inte för nån jävla religion men för att vi är albaner...men de tankesätt börjar sakta gå bort och religion börjar sakta komma in och göra oss lika som araber. Vilket jag absolut hatar.

Tjejer som gör sånt är horor helt enkelt, antigen är deras föräldrar helt borta och bryr sig inte om barnen låter de göra vad de vill...också att Sverige ger en mer frihet vilket skadar många familjer för tjejer gillar att hora runt sig. Men har man uppfostrat sina barn rätt så vet man att de inte händer. Killarna som begår med araber allt jag kan säga är att de är förrädare till oss, tål inte såna eftersom vi bråkar med araber ibland och då ser man en kusin eller kompis som är med de och man har bara lust att slå sönder honom. Finns en tänker inte säga vem men kan säga att hans namn på svenska betyder kuk. Haha ett gott skratt kan man få.
Citera
2018-12-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shqipe98
Vad är de man kan säga...vår religion förstör oss helt enkelt. Islam och arab världen försöker övertyga oss att spelar ingen vem du är med eller gifter dig så länge det är en muslim. Vi är tydligen brödrar och systrar med alla muslimer när de största bullshit. Mitt land som ett exempel klarade så och har varit stark genom tiderna eftersom vi var krigare. Inte för nån jävla religion men för att vi är albaner...men de tankesätt börjar sakta gå bort och religion börjar sakta komma in och göra oss lika som araber. Vilket jag absolut hatar.

Tjejer som gör sånt är horor helt enkelt, antigen är deras föräldrar helt borta och bryr sig inte om barnen låter de göra vad de vill...också att Sverige ger en mer frihet vilket skadar många familjer för tjejer gillar att hora runt sig. Men har man uppfostrat sina barn rätt så vet man att de inte händer. Killarna som begår med araber allt jag kan säga är att de är förrädare till oss, tål inte såna eftersom vi bråkar med araber ibland och då ser man en kusin eller kompis som är med de och man har bara lust att slå sönder honom. Finns en tänker inte säga vem men kan säga att hans namn på svenska betyder kuk. Haha ett gott skratt kan man få.

Hahaha ja kukens syster förlovade sig precis med en arab.
Citera
2018-12-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Det är ingen fantasivärld efter som jag är gammal nog att ha upplevt Sverige innan blattarna. Och bevisa nu att du kan läsa och skriva, jag skrev direkt att alla icke-kriminella svenskar vittnade, kriminella har alltid haft omerta som princip.
Sen är det inte bara blattar som har vänner från yngre dar i orten, leta gärna upp inlägg där jag tvärsäkert påstår att alla skjutna varit gangsters och jämför med gånger då jag faktiskt påpekat att lärare/tandläkare m.fl kanske bara tagits fel på. Du säger även att minst två av dina tre mördade kompisar själva valde gängskiten så du ser att statistiken talar för dom som tänker 'ännu bara en gangsterblatte'.
För att inte få hela diskussionen borttagen går det mycket snabbare att säga vilka som inte är blattar: Européer förutom zigenare, serber, (tyvärr men jag tänker inte ljuga), bosnier och albaner. Även Engelskspråkiga världen, Ostasien, Indokina och Indien är icke blattedelar.
Delar av balkan och zigenare, där finns både och, men gangsterhetsen bland många albaner är högst verklig, titta bara Parada (bra film för övrigt) och se vilka balkanfolken själva tycker sköter knarkleveranserna.

Men hela tråden går ut på info om fallet inte hur kaozblattar förstör civiliserade världen, så om du har några teorier men inte vågar gå ut med dom tar jag gärna ett PM.
Du ser inte oss som blatte...tror nog de första gång jag ser detta haha...respekt till dig.
Jag säger inte att albaner är inte stort delaktiga i kriminell världen klart de finns många, men jag snackar mer om Sverige bara...om vi går till alla länder är de bara att kolla Tyskland de har massor med oss där som gör sånt. Känner många där, gillar de faktiskt där om jag ska va ärlig, de som om att va i hemlandet. Precis som araberna känner sig här i Malmö med alla arabiska texter överallt. USA har också deras albanska familjer som vad jag hört är rätt starka där.

Parada har jag sett, de serb jävel som är huvudroll men kan inte ljuga att den inte va rolig...och ja den filmen visar ingeting de va komedi ju. Verkligheten är inte riktigt så. Inte för att jag inte vågar men de bara den här inte blanda in mig attityden som jag har, vill vänta och se vad som händer istället. Ha tålamod nått kommer att komma upp snart.
Citera
2018-12-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Hahaha ja kukens syster förlovade sig precis med en arab.
Hahahahaha du skojar! läste detta och gick direkt till Facebook för att kolla om de va sant...ser du vad jag menar. Men om du eller alla som undrar om varför sånt händer bara kolla på pappan...värsta luffaren som hade sålt sin dotter för några flaskor öl. Inte förvånat mig om jag frågar runt och får höra hon har knullat runt halva Malmö.
Citera
2018-12-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriela18
Jag är rasse, det är jag. Vågar inte riktigt gå fram och säga vad jag tycker till er på stan, knyter näven i fickan. Spottar när ingen ser och tänker "nästa val, då jävlar".

Seriöst nu, förutom att du kallar mig för hora din jävla kamelryttare. Jag vet att du blev dominerad i debatten och att du kastar in kebaben. Det är okej, och nej jag äter inte kebab, köper så lite jag bara kan av utlänningar, det är ett aktivt val. Och laga mat själv det kan jag inte, så om inte ICA börjar sälja kebaben så blir det ingen kebab!

Du verkar vara en hyfsad utlänning, jag menar om du var en riktigt dålig en så skulle du väl varit ute och kastat handgraneter just nu. Vad jag inte kan förstå är varför du inte förstår att det var verkligen så som du inte kan tänka dig att det kan vara innan det att ni kom hit. Det är just allt det du inte kan tänka dig som har gjort väst till en lyckad grej.

Jag kommer nog aldrig att gilla islam, det är nog så trist som att det nog åtminstone går så långt tillbaks i tiden som till Jesus och Muhammed. Och Jesus vinner med hästlängder när det kommer till kärleken och civiliserat uppförande. Om jag var du min utländska vän då skulle jag ha firat jul som vi svenskar och börjat tro på Jesus. Inte för att jag personligen menar att alla svenskar ska göra det, men är man svensk då har man ju redan köpt sin rätt att vara här. Precis som jag inte har rätt att kasta kebab på kamelen i era länder, då får ni säga dumma saker till mig för att sedan halshugga mig, det är okej.

Vissa menar att det är kaoz i blodet som gör dessa länder så dåliga, jag vet inte jag, tror att det kan vara religionen.
Hahaha du är rolig du de kan jag inte ljuga...du dominerade ingenting måste jag säga. Svårt att använd fakta mot någon vars hela poäng med sin argument är gå ut från landet vi vill inte ha er. Man vinner inte så...att du får mig att skratta betyder inte att du vinner. Ja handgranater kör vi bara på lördagar och söndagar måste ju jobba veckan fattar du väl. Min hela poäng va från början om en stor kriminell gör ett brott framför dig får syn på dig chansen att du vittnar är hur liten som helst. Ingen vill dö för nått du inte har med att göra och varför ska man va hjälte för. Specielt i Sverige får man vad 10 år för mord? de ingeting sen är folk ute och kommer efter dig. Bli jagad för resten av de här korta liven vi har för ingeting. Du blir inte belönad för nått...du får en handskakning av nån hög upp sen ett hejdå. De använder din hjälp för att fira och visa Svenska folket att det va de som gjorde jobbet. Håll dig och din familj säkert istället, skulle du eller din familj bli inblandat då är alla alternativen där framför dig.

Helt ärlig nu så bryr jag mig inte värst om religion...tycker de här med profeter och så är bara bullshit. Tror jag på Gud självklart de finns en högre makt, men tro inte att en religion är bättre än den andra. Människor under båda religion har gjort brutala saker under Guds namn finns ingen vinnare i den debatten. Jag har firat Jul haha de ingeting...ingen som bryr sig om sånt egentligen än araberna. Vi balkan folket har en bred syn på allt de här religion grejer och annat. Man har fortfarande vissa regler i sin religion men de kan man böja om situationen krävs. Ska inte ljuga de du säger är rätt egentligen men vi folk som är utanför tål inte såna skämt som ni gör. Att kränka ens religion är nått invandraren tar till hjärtat. Vi är byggda på de sättet.
Citera
2018-12-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shqipe98
Hahahahaha du skojar! läste detta och gick direkt till Facebook för att kolla om de va sant...ser du vad jag menar. Men om du eller alla som undrar om varför sånt händer bara kolla på pappan...värsta luffaren som hade sålt sin dotter för några flaskor öl. Inte förvånat mig om jag frågar runt och får höra hon har knullat runt halva Malmö.

Riktigt skämmiga 😂
Citera
2018-12-07, 00:53
Medlem
Denna tråd blev just extremt off-topic men men.

Är det någon som har namn på GM eller BO?
Citera
2018-12-07, 07:47
Medlem
Jag hörde på stan att en viss Is*m Fakhro är inblandad och medlar i konflikten /konflikterna.

Är han fortfarande aktiv!?

*a
Citera
2018-12-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1750
Jag hörde på stan att en viss Is*m Fakhro är inblandad och medlar i konflikten /konflikterna.

Är han fortfarande aktiv!?

*a
Lilla Om3r ska Bo kallas
Citera
2018-12-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Lilla Om3r ska Bo kallas

Vad heter han och vilken gruppering tillhör han?
Citera
2018-12-09, 15:58
Medlem
Ingen direkt nyhet då de sprängs varje dag där i sveriges "svarta hål"!! Borde vara i klass med Västbanken, den dag då de inte sprängs DÅ är det en nyhet
Citera
2018-12-10, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vad heter han och vilken gruppering tillhör han?

Citerar dig från några andra trådar.

Villa beskjuten på Calle Ljungbecks gata i Malmö 2018-12-07
Citat:
Brottsoffer ska väl inte hängas ut och frotteras såhär!

Skjutning vid Fridhemstorget i Malmö 2018-12-08
Citat:
Sedan när är det okey att hänga ut brottsoffer med namn och bild???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in