Citat:
Vad är de man kan säga...vår religion förstör oss helt enkelt. Islam och arab världen försöker övertyga oss att spelar ingen vem du är med eller gifter dig så länge det är en muslim. Vi är tydligen brödrar och systrar med alla muslimer när de största bullshit. Mitt land som ett exempel klarade så och har varit stark genom tiderna eftersom vi var krigare. Inte för nån jävla religion men för att vi är albaner...men de tankesätt börjar sakta gå bort och religion börjar sakta komma in och göra oss lika som araber. Vilket jag absolut hatar. Tjejer som gör sånt är horor helt enkelt, antigen är deras föräldrar helt borta och bryr sig inte om barnen låter de göra vad de vill...också att Sverige ger en mer frihet vilket skadar många familjer för tjejer gillar att hora runt sig. Men har man uppfostrat sina barn rätt så vet man att de inte händer. Killarna som begår med araber allt jag kan säga är att de är förrädare till oss, tål inte såna eftersom vi bråkar med araber ibland och då ser man en kusin eller kompis som är med de och man har bara lust att slå sönder honom. Finns en tänker inte säga vem men kan säga att hans namn på svenska betyder kuk. Haha ett gott skratt kan man få.
Min hela poäng va från början om en stor kriminell gör ett brott framför dig får syn på dig chansen att du vittnar är hur liten som helst. Ingen vill dö för nått du inte har med att göra och varför ska man va hjälte för. Specielt i Sverige får man vad 10 år för mord? de ingeting sen är folk ute och kommer efter dig. Bli jagad för resten av de här korta liven vi har för ingeting. Du blir inte belönad för nått...du får en handskakning av nån hög upp sen ett hejdå. De använder din hjälp för att fira och visa Svenska folket att det va de som gjorde jobbet. Håll dig och din familj säkert istället, skulle du eller din familj bli inblandat då är alla alternativen där framför dig.