2018-12-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Han jobbar inom IT och hon som socialpedagog på Kirsebergskolan.

https://www.framtid.se/yrke/socialpedagog

Upprörd förälder?

Brottsoffer ska väl inte hängas ut och frotteras såhär! Jag tycker man ska ta bort socialpedagogens arbetsplats. I dethär fallet är de många barn och barnfamiljer som mår dåligt.
Citera
2018-12-09, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Brottsoffer ska väl inte hängas ut och frotteras såhär! Jag tycker man ska ta bort socialpedagogens arbetsplats. I dethär fallet är de många barn och barnfamiljer som mår dåligt.

Du behöver inte gå in i varenda jävla tråd och skriva att inte brottsoffer ska hängas ut. Vi har fattat.
Håll dig till familjeliv.
Citera
2018-12-09, 01:40
Medlem
Är bo polis?
Citera
2018-12-09, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedu0
Är bo polis?

Nej, Men en av dem har arbetat med civila arbetsuppgifter förr hos polisen.
Citera
2018-12-09, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Du behöver inte gå in i varenda jävla tråd och skriva att inte brottsoffer ska hängas ut. Vi har fattat.

Håll dig till familjeliv.

Familjeliv är inte trådens inriktning.

Bra att Ni fattat.
Citera
2018-12-09, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Nej, Men en av dem har arbetat med civila arbetsuppgifter förr hos polisen.

Då måste man ha retat upp några/någon, det krävs inte mycket idag för att reta upp den kategorin
Citera
2018-12-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag blev mycket upprörd när jag läste detta.

Calle Ljungbecks gata är en av de absolut gulligaste gatorna i Malmö, med en hel del hus som tycks vara byggda på kanske 1920-talet. Gatan slingrar sig runt omkring sig själv, bryts upp i olika delar, och en smal, brant liten gatbit/gångväg leder ner till den ganska stora och trista Vattenverksvägen. En del av husen har bedårande små målningar och andra utsmyckningar på sig. Man hittar nästan ingen annan sådan gata i Malmö!

Vem bor på den gatan? Jag googlade och såg att det finns ett gruppboende där. Men annars? En googling på gatans namn ledde till bilder på bortsprungna katter. Någon som bor på Calle Ljungbecks gata har satt upp lappar om sin bortsprungna katt. Dessutom, intressant nog, dök det upp bilder på leende poliser med stora hundar.

Bor det en polis med polishund och familj på Calle Ljungbecks gata? Är det någon gängkriminell som har skjutit in i polisens hem för att hämnas på eller döda en polis som bekämpar gängkriminaliteten i Malmö?

Fy fan. Fy fan. En gängkriminell har tagit sig till den urgulliga lilla Calle Ljungbecks gata och skjutit in i ett hus, troligen för att hämnas på en polis (eller någon annan som på något sätt bekämpar den grova brottsligheten i Malmö). Och det känns som om detta avfärdas med en axelryckning av ansvariga som verkar säga att, tja, det där är smällar man får ta. Och om personen som blev beskjuten i sitt eget hem inte pallar trycket längre, så får han väl flytta från stan och skaffa hemlig identitet, och så blir det ännu färre som orkar bekämpa brottsligheten i Malmö.

Men vad gör det, så länge Malmö bara öppnar stora famnen för alla grovt kriminella personer som vill flytta till stan?

Fy fan! Fy fan!

Vadå 1920 e du bränd eller
Citera
2018-12-12, 17:53
Medlem
De huset tog emot skott för några år sen oxå, har för mig att där bodde nån mc kille ev. Före detta. Vet nt om de samma som bor kvar
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in