2018-12-06, 03:01
Avslutad
Det skrevs tidigare i tråden något om att GM försökte ta sig in i pizzerian men ingången bevakades om BO bekanta med vapen. Har de varit så öppet med att beväpna sig så när där finns barnfamiljer i lokalen?
Citera
2018-12-06, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Är du från Malmö?
Ja.
Citera
2018-12-06, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shqipe98
Din lilla slyna...har skrivit innan om din dumma lilla hjärna inte fattade, är inte arab så sluta med de här kamel skiten du skriver. Många är uppfostrade så...bara för att du bor i nån fint ställe där blommorna blomstrar varje dag och alla grannarna säger hej på morgonen betyder inte det att vi andra gör de. De inte typiskt "blattetänk", de vanlig logiskt tänkande att inte blanda in sig i saker som kan få dig och din familj i risk. Jag vet att du inser och förstår sånt...men skriv inte här annat för att leka något du inte är. Ännu en gång förstår du inte ens själv vad du skriver, vadå era länder i kaos? Jag gillar inte araber men som jag förstår är deras länder i krig konstant på grund av politik och inblandning av USA. Om alla brydde sig bara om sig själva hade det inte funnits nått land kvar, länder skapades inte av att tänka på sig själv. De här med klaner förstår jag, de har jag sett och är med en. Klaner är bara stora familjer som kollar efter varandra, skillnaden mellan araber och folk från Balkan t.ex är att deras skäl för hämnd och mord kan mycket troligt ha med religion att göra. Men oss andra är de helt och hållet familj och blodrelaterad hämnd.

Jag håller med dig, folk som kommer hit ska respektera svenskarnas kultur för detta är ett annat land man kommer till. Men man ska inte förlora sin egen för det, araberna vill ändra Sverige medans vi andra vill bara leva i frid och tjäna pengar genom att jobba. Lek inte nu att Sverige är nått ängel land där alla hjälper alla. Största skitsnack när jag själv mött på rasister som leker vanlig Svensson men hatar en inuti och hade inte hjälp dig för fem öre. Själv helt vit men svensken tror alla är samma som svarta för att man är från ett annat land vilket är helt sjukt. Säger inte alla är så men de finns flera som är så, förneka inte de nu.

De med ubåt mördaren var min exempel att en vanlig Svensson kan vara lika eller mer brutal än invandraren. Håller med dig avrätta såna.

Arab länderna är trash för att länder som USA och Ryssarna blandar in sig med de för olja och allt annat. Gör araberna arga vilket får de att ta hämnd på de här länderna. Håller inte med dig att västvärlden är så bra som du får de att låta men ska inte gå på sånt här. Igen varför drar du in religion i detta? Känns de bättre att kränka en annan religion för du inte gillar de eller?. Jesus var en jude visst...kristna tror på en jude som nu tydligen hängde på ett kors med spikar i sina händer och fötter. Folk skrev detta i bibeln så självklart är det sant? Precis du vet inte...precis som du inte vet allt de här med profeten Muhammed. Allt är bullshit lögner för att sprida hat.

Talande för en blatte? haha ska jag ta det som en komplimang eller... Skriver så här så att jag får fram till dig fakta och lite logik din hjärna. Alla så kallade blattar kan skriva så här, bara att ingen vill. Mycket enklare att skriva "ej fuck snackar du om abow ja svär du snackar skit vilken hora" men vill inte bli bannad härifrån. Precis skaffat konto här. Märker från ditt namn att du är en brud, modigt att skriva såna saker. Säker ingen muslimsk invandrare dumpat dig eller nåt? :P

Och återigen har du fel. Dom områden du pratar om med 'gola inte'-attityd fanns inte innan blattarna, folket var hederligare och samhället löjligt mycket bättre. Klart du inte fattar vad hon menar med västvärldens överlägsenhet när du aldrig bott i ett västland så som dom ska funka.
För att blattar har förstört många västländer.
Men visst tycker du Kosovo funkar så sjukt mycket bättre, flytta dit då.
Talande för en blatte avser inte heller ditt skriftspråk här utan att du har den typiska 'bry dig inte'-attityden som förstör blatteländerna.
Sen ger jag dig åter poäng för att det solklart är araberna som skapat största delen av det här och inte juggarna. Men Naser har förstört mycket av Sverige och Norge, och definitivt skapat extremt mycket av blatteattityden i dom delar av angered där han är krimchef. Och han är i högsta grad balkan.
Som avslutning sköter han det ändå bättre än alla arab/somalieligor därute så visst är det stor skillnad på blatte och kaozblatte.
Har du nån info gällande tråden eller, stämmer det att senaste malmökaoset är efterverkning av spaniengripet?
Senast redigerad av gottmooos 2018-12-06 kl. 07:40.
Citera
2018-12-06, 07:47
Medlem
Han med ubåten var dansk din bosnier.
Citat:
Sverige har aldrig varit hederligt fan snackar du om...ni har haft fullt med pedofiler sen gud vet när även när "blattar" inte fanns här. Finns inte en enda land på denna planet som är hederlig, och jag vet att du vet de. De är din nationalism eller patriotism som snackar just nu och tro mig jag vet hur de känns. Att vittna även när Sverige inte had invandrare var inget man vill göra. För oavsett vem man är så har alla 100% blivit uppfostrat att man ska inte va en råtta/snitch eller blanda in sig om de inte berör din familj eller så.

Som sagt svensken är lika äckligt...om du nu tänker på en sak. Hur ofta är de du ser en svenne som blir mördat nu förtiden av en invandrare som är med i de här gängen? aldrig...folk skjuter varandra här men inte svennen för folk vet att tidningarna och nyheterna hade alla lagt fokus på de om en vanlig svennson blev mördat. Kolla föresten han ubåt mördare som ett exempel...killen byggde en hel jävla ubåt och mördade hon kvinna inuti och skärde upp henne i bitar. Du kallar blattar kaoz men inte svenskar också. Kom igen fan tänk lite.
Citera
2018-12-06, 10:20
Medlem
Moderator: Det behövs rensas upp i tråden...
Det som skrivits på de sista sidorna är väldigt långt från det tråden ska handla om. Här är en massa trams och skriverier som inte anknyter på det sätt som avses. Om folk inte vittnar för polisen för att vi har en massa invandrare i Sverige.
Citera
2018-12-06, 10:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik
https://www.sydsvenskan.se/2018-12-04/polisen-skjutningarna-blir-mer-planerade
Vi håller tummarna och hoppas på det bästa!

Skott rakt in bland folk på en pizzeria samt skott i närheten av akutmottagningen tyder väl på annat.
Citera
2018-12-06, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Och återigen har du fel. Dom områden du pratar om med 'gola inte'-attityd fanns inte innan blattarna, folket var hederligare och samhället löjligt mycket bättre. Klart du inte fattar vad hon menar med västvärldens överlägsenhet när du aldrig bott i ett västland så som dom ska funka.
För att blattar har förstört många västländer.
Men visst tycker du Kosovo funkar så sjukt mycket bättre, flytta dit då.
Talande för en blatte avser inte heller ditt skriftspråk här utan att du har den typiska 'bry dig inte'-attityden som förstör blatteländerna.
Sen ger jag dig åter poäng för att det solklart är araberna som skapat största delen av det här och inte juggarna. Men Naser har förstört mycket av Sverige och Norge, och definitivt skapat extremt mycket av blatteattityden i dom delar av angered där han är krimchef. Och han är i högsta grad balkan.
Som avslutning sköter han det ändå bättre än alla arab/somalieligor därute så visst är det stor skillnad på blatte och kaozblatte.
Har du nån info gällande tråden eller, stämmer det att senaste malmökaoset är efterverkning av spaniengripet?
Ja ja...lev i den fantasi världen där alla va hederliga en gång i tiden i Sverige när de inte fanns invandrare. Om de får dig att må bättre för ditt folk kul för dig men vi båda vet de inte sant. Kolla svenska kriminella fråga de om de golar eller inte. Men för dig är de bara invandrare som tänker så eller hur? Vill inte bo i väst världen helt ärligt...den korrupterar människor som fan men tänker inte gå in på de för du kommer bara tycka de sjukt de jag har att säga haha. Vem är en blatte för dig exakt? är de enbart araber eller menar du alla som är invandrare. Nice att du vet var jag kommer från, och ja jag hade lätt flyttat tillbaka. Har man pengar så är livet där lyxigt därför kommer man till Sverige för att tjäna pengarna och dra sen ditt. För mig är de så iallafall kanske inte för många andra. Åtminstone håller vi med där angående araberna.

Tänker inte gå in på Naser...vet mycket där men vill ej diskutera det. Kan säga att jag personligt tycker Naser gör allt för att tjäna pengar...den här blatte attityden är vad araberna skapade. Det de som odlar de här unga att bli såna wanna be gangster för de tjänar på de. Oss Albaner funkar inte på samma sätt, vi väljer de livet, livet väljer inte oss. Haft 3 personer som jag känt blivit mördad för att de ville bli del av denna gangster life. Ena var en vän till mig....men de valde det förutom ena som va min vän men iallafall alla 3 finns på denna sidan där folk snackar skit om folk de inte kände. Men de hjälper inte att man kommer från utsatt område i Malmö. Oavsett så tänker man ah han blev skjuten klart han va grov kriminell...vad kan man göra. Mannen vad tror du hon menar när hon säger du är talande för en blatte...helt blåst är hon som tror att vi "blattar" inte går i skola. Har inget med att inte bry sig attityden har med att hon tror vi är dumma.

Nu med denna tråden så vet jag inte om jag ska ärlig, tänker inte heller fråga runt folk jag känner om de eftersom de verkar va en stor grej med att de blev skottlossning vid akuten kanske bäst att vänta och se . Att de blev skjutning i akuten stör mig också eftersom jag känner folk som jobbar där. Men det visar att de nått stort den unga killen har gjort om man vågar göra sånt framför sjukhuset. Den Spanien grejen har nog inget med detta att göra, viss person som bor där har nog annat för sig. Helt orelaterad om du frågar mig men vem vet. De araber iallafall...där är de ingen nyhet haha.
Citera
2018-12-06, 12:07
Avslutad
Iofs har tystnadskultur inom kriminella kretsar inget med invandring att göra. Det har alltid varit så oavsett land och innan invandringen. Sedan att utländska hellre håller tyst än att säljer ut sina egna till myndigheter eller av rädsla för att det inte tjänar till något är en annan femma. Men är man kriminell så finns det ju en kod att inte tjalla, vilket inte gäller om man är hederlig, då man inte lever by those street codes och inte är golning. Sedan att det är mindre och mindre kriminella som håller den koden genom åren är ju tydlig, utländska verkar stå fast med dem iaf. Det är min åsikt iaf. Herregud vad ni alltid ska ta allt till det extrema och sätta det på han heller hon, allt är i vit- och svartskalor på flashback... måste alltid finnas en syndabock.
Citera
2018-12-06, 12:55
Medlem
Citat:
Ja ja...lev i den fantasi världen där alla va hederliga en gång i tiden i Sverige när de inte fanns invandrare. Om de får dig att må bättre för ditt folk kul för dig men vi båda vet de inte sant. Kolla svenska kriminella fråga de om de golar eller inte. Men för dig är de bara invandrare som tänker så eller hur? Vill inte bo i väst världen helt ärligt...den korrupterar människor som fan men tänker inte gå in på de för du kommer bara tycka de sjukt de jag har att säga haha. Vem är en blatte för dig exakt? är de enbart araber eller menar du alla som är invandrare. Nice att du vet var jag kommer från, och ja jag hade lätt flyttat tillbaka. Har man pengar så är livet där lyxigt därför kommer man till Sverige för att tjäna pengarna och dra sen ditt. För mig är de så iallafall kanske inte för många andra. Åtminstone håller vi med där angående araberna.

Tänker inte gå in på Naser...vet mycket där men vill ej diskutera det. Kan säga att jag personligt tycker Naser gör allt för att tjäna pengar...den här blatte attityden är vad araberna skapade. Det de som odlar de här unga att bli såna wanna be gangster för de tjänar på de. Oss Albaner funkar inte på samma sätt, vi väljer de livet, livet väljer inte oss. Haft 3 personer som jag känt blivit mördad för att de ville bli del av denna gangster life. Ena var en vän till mig....men de valde det förutom ena som va min vän men iallafall alla 3 finns på denna sidan där folk snackar skit om folk de inte kände. Men de hjälper inte att man kommer från utsatt område i Malmö. Oavsett så tänker man ah han blev skjuten klart han va grov kriminell...vad kan man göra. Mannen vad tror du hon menar när hon säger du är talande för en blatte...helt blåst är hon som tror att vi "blattar" inte går i skola. Har inget med att inte bry sig attityden har med att hon tror vi är dumma.

Nu med denna tråden så vet jag inte om jag ska ärlig, tänker inte heller fråga runt folk jag känner om de eftersom de verkar va en stor grej med att de blev skottlossning vid akuten kanske bäst att vänta och se . Att de blev skjutning i akuten stör mig också eftersom jag känner folk som jobbar där. Men det visar att de nått stort den unga killen har gjort om man vågar göra sånt framför sjukhuset. Den Spanien grejen har nog inget med detta att göra, viss person som bor där har nog annat för sig. Helt orelaterad om du frågar mig men vem vet. De araber iallafall...där är de ingen nyhet haha.

Du skrev något i något tidigare inlägg om albanerna och araberna. Då e min fråga, vad är det med albanska tjejer med dessa arab pojkvänner? Och killar med, som begår brott med araberna?
Citera
2018-12-06, 15:18
Medlem
Citat:

Det är ingen fantasivärld efter som jag är gammal nog att ha upplevt Sverige innan blattarna. Och bevisa nu att du kan läsa och skriva, jag skrev direkt att alla icke-kriminella svenskar vittnade, kriminella har alltid haft omerta som princip.
Sen är det inte bara blattar som har vänner från yngre dar i orten, leta gärna upp inlägg där jag tvärsäkert påstår att alla skjutna varit gangsters och jämför med gånger då jag faktiskt påpekat att lärare/tandläkare m.fl kanske bara tagits fel på. Du säger även att minst två av dina tre mördade kompisar själva valde gängskiten så du ser att statistiken talar för dom som tänker 'ännu bara en gangsterblatte'.
För att inte få hela diskussionen borttagen går det mycket snabbare att säga vilka som inte är blattar: Européer förutom zigenare, serber, (tyvärr men jag tänker inte ljuga), bosnier och albaner. Även Engelskspråkiga världen, Ostasien, Indokina och Indien är icke blattedelar.
Delar av balkan och zigenare, där finns både och, men gangsterhetsen bland många albaner är högst verklig, titta bara Parada (bra film för övrigt) och se vilka balkanfolken själva tycker sköter knarkleveranserna.

Men hela tråden går ut på info om fallet inte hur kaozblattar förstör civiliserade världen, så om du har några teorier men inte vågar gå ut med dom tar jag gärna ett PM.
Senast redigerad av gottmooos 2018-12-06 kl. 15:32.
Citera
2018-12-06, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Skott rakt in bland folk på en pizzeria samt skott i närheten av akutmottagningen tyder väl på annat.
Det är lugnt. Läste precis att lagförslaget om förbud mot rökning på allmän plats gått igenom.
Sverige är på rätt väg ...
Citera
2018-12-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriela18
Anledningen till att jag heter "Gabriela18" är för att jag inte vill att någon röjer min identitet.

Oj oj oj du var inte en arab, men förlåt mig då! Det gör dig såklart inte mer svensk för att du är en annan sorts icke-svensk än av sorten "arab" men det gör dig såklart mer hemma där du känner att du kommer ifrån. Så beställ nu kebaben som "take-away" så att den håller hela vägen hem till utländistan.

Ska du komma och snacka här inför alla rättänkare om att vissa bostadsorter har blivit helt förstörda? Det är vi som skulle vilja kunna säga det högt bland folk, utan att någon kollar skumt över axeln. Malmö var en relativt fin stad en gång i tiden, man visste att det otäcka fanns där borta i Mordor, där invånarna var svarta och inte tvättade sig, var någon hipsterbög sugen på att få smaka falafel åkte hen in till kebablandet och fick sig Muhammed i gatuköksform.

VARFÖR USA håller på och invaderar skithålor är för mig fullständigt oförståeligt, jag vill att USA ska sluta att blanda sig i vad andra länder gör. Hör ni det USA?! Jag tar avstånd ifrån ert invaderande! Ryssland är iofs skyldiga till samma beteende men det Putin gör kan jag inte sätta mig upp emot. Putin vår befriare (må hans té vara lagom tempererat).

Du förstår verkligen inte eller så är det din hemorts-IQ som följer med dig, att det INTE var så här i Sverige innan det att ni kom inridande på kamelerna. Det BLEV så här efter det att ni kom. Alltså vem som helst kunde se hur kulturen var i de förorter som fanns redan för 20 år sedan, det är som det alltid har varit i dessa orter, och att någon någonsin har tänkt att det skulle bli annorlunda för att man IMPORTERAR FLER mörktonade människor är såklart ingen ekvation som har några reella lösningar.

Invandrare ska INTE behöva respektera vår kultur, de ska INTE vara här. De ska vara hemma och göra sina länder lika bra som länderna i väst är. Men om de vill ha kaoz så får de såklart skapa kaoz, de får göra vad de vill i sina hemländer, kamelen kan få stå i köket och råma om de så vill, jag bryr MIG INTE. Invandrare förstör för sig själva och de förstör för oss. Skulle vilja säga att de har mindre heder än väldigt många människor. Vill jag ha hög IQ stannar jag i väst eller tar mig en tur till Asien, vill jag ha kebab och handgranatsjonglörer åker jag en sväng om till Dubai, kan jag ligga på något hotell och kolla på skojigheterna med kikare. Det känns säkrare så.

Han ubåtsmördaren var såklart en väldigt obehaglig människa, man gör inte så. Fick jag bestämma skulle vi haft både dödsstraff och tortyr som straff på skalan.

Må din kebab vara lagom varm så att den håller värmen hela vägen hem dit du kom ifrån och jag håller med dig om att USA inte borde spränga bomber i era hemländer.
Din rasism stinker, ingen poäng att stå här och skriva med dig. Helt blåst är du som skriver sånt skit...men vet du vad jag nöjer mig med att veta att detta är saker du inte går runt och säger till invandrare. Har en känsla medans du skriver detta så sitter du och mumsar en kebab själv haha, trött på köttbullar eller? Orkar inte med dig och din skitsnack, kommer inte hit för att bli arg på en blåst hora som dig. Dra ner på din rasism så kan vi snacka igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in