2018-12-07, 17:40
Medlem
Tamol-XX 200mg, kan någon recensera dessa?
Citera
2018-12-07, 18:03
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lardoniak
Tamol-XX 200mg, kan någon recensera dessa?

Dom funkar riktigt bra!

Xx betyder att det är en depå tablet
Och heter dom bara x så är dom snabbverkande.

Det är dom bästa du kommer få tag i tycker jag ,
Utan tolerans Smäller man i sig 1 st vid 17 tiden så efter 1 timme kickar de in,
(riktigt fint rus, svettas lite mer en vanligt ) , sen tycker jag att det ökar hela tiden i 6-8 timmar sakta men säkert så tycker jag att det peakar efter 4-5 timmar så man är bäng fram imot 12-01 innan det börjar avta , , så vill man ha längre rus kan man kasta i sig en till vid 21-22 tiden ,

Jag får ta ungefär 300-400 mg mer av andra märken för att komma till samma stadie som jag hamnar i med tomol xx 200

Bakfyllan dagen efter så kan jag få en väldigt extrem huvudvärk , mycket värre en på svensk tram , men dricker man mycket vatten på kvällen under racet och vätskeersättning så brukar jag klara mig från huvudvärk

Hoppas det hjälper dig
Citera
2018-12-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR12
Dom funkar riktigt bra!

Xx betyder att det är en depå tablet
Och heter dom bara x så är dom snabbverkande.

Det är dom bästa du kommer få tag i tycker jag ,
Utan tolerans Smäller man i sig 1 st vid 17 tiden så efter 1 timme kickar de in,
(riktigt fint rus, svettas lite mer en vanligt ) , sen tycker jag att det ökar hela tiden i 6-8 timmar sakta men säkert så tycker jag att det peakar efter 4-5 timmar så man är bäng fram imot 12-01 innan det börjar avta , , så vill man ha längre rus kan man kasta i sig en till vid 21-22 tiden ,

Jag får ta ungefär 300-400 mg mer av andra märken för att komma till samma stadie som jag hamnar i med tomol xx 200

Bakfyllan dagen efter så kan jag få en väldigt extrem huvudvärk , mycket värre en på svensk tram , men dricker man mycket vatten på kvällen under racet och vätskeersättning så brukar jag klara mig från huvudvärk

Hoppas det hjälper dig
Det var en bra och hjälpsam recension, tack så jättemycket
Citera
2018-12-07, 20:05
Medlem
Fixade mig några röda 200mg tramadol vissa av dom var nästan lila och när jag bröt dom på mitten ser jag att detta vita inuti har nästan blivit lite rosa aktigt och små röda prickar i. Dom som var röda var det inte så med utan var helt normala.
Var tror ni detta beror på? Är dom gamla? Isf finns det någon fara med att käka dom?
Citera
2018-12-07, 20:24
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lardoniak
Det var en bra och hjälpsam recension, tack så jättemycket

Kul att kunna hjälpa till
Citera
2018-12-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Inte rört skiten på 3 veckor snart. Tar jag Tramadol i framtiden så kommer det vara en engångsgrej här och där vid speciella tillfällen. Inget mer race i allafall, den saken är klar.

Fy fan så bra gjort! Grattis till dessa 3v.
Det krävs karaktär som satan för att undvika det.
Citera
2018-12-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR12
Det fina med människan är att vi glömmer fort , 👌

Exakt, 5 dar utan nu och mitt samvete svajar redan. Så ja man glömmer fort.
Citera
2018-12-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crajsyblet
Fixade mig några röda 200mg tramadol vissa av dom var nästan lila och när jag bröt dom på mitten ser jag att detta vita inuti har nästan blivit lite rosa aktigt och små röda prickar i. Dom som var röda var det inte så med utan var helt normala.
Var tror ni detta beror på? Är dom gamla? Isf finns det någon fara med att käka dom?

Smaka, tramadol smakar nå jävulskt illa. Syrligt/fränt. Smakar det mjöl/svagt kemiskt är det nog något som är stampat i en källare.
Citera
2018-12-07, 22:55
Medlem
Någon som råkat ut för tramadol cinfa? Gul grön kapsel men innehållet är inte som ett fint puder utan innehåller granuler vilket känns väldigt suspekt.
De smakade ej typiskt tram heller.

Någon med erfarenhet?
Citera
2018-12-08, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Create08
Smaka, tramadol smakar nå jävulskt illa. Syrligt/fränt. Smakar det mjöl/svagt kemiskt är det nog något som är stampat i en källare.

smakar tramadol men har käkat dessa innan och det är tram. Det var bara det att dessa var lila som jag tycker är lite skumt.
Citera
2018-12-08, 03:29
Medlem
Kan Mirtazapin hjälpa för att somna dom dagarna efter man slutat med Tram?
Slippa insomnian.
Citera
2018-12-08, 03:50
Medlem
Bastubadarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Kan Mirtazapin hjälpa för att somna dom dagarna efter man slutat med Tram?
Slippa insomnian.

Har för mig att den är mild...
Spill upp en stadig whiskey fungerat i alla år och tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in