Har käkat tram i 2års tid nu dagligen. Jag har aldrig överstigit 200mg per dag. Har stenhårt hållt fast vid 100mg på morgonen och 100mg på kvällen (depåtabletter.) Kanske lagt till 50mg någon enstaka dag i månaden om jag ska hälsa på en brud eller liknande

Sex blir ju awesome på tram vid doser på 200-300mg.
Ätit framförallt pga att mitt jobb som golvläggare blir så jävla mycket enklare och roligare när man har den där flitiga känslan som man får av låga doser tramadol. Utan tramadol suckar man sig genom arbetsdagen.
Tramadol enligt mig är en fantastisk medicin som fungerar mot ALLT:
Botar smärta, botar trötthet, botar bakfylla, man blir social, man blir 200% mer uthållig vid sex, BÄSTA PWO när man går till gymmet och man får en light speedad feeling som gör en väldigt produktiv på jobbet 😎
Trots detta har jag nu funderat på att ta någon månads uppehåll... Är dock lite halvskraj för vad som kommer hända om jag inte tar min morgontram. Någon som vet hur min kropp kommer reagera? Jag har ju trots allt ätit cirka 700dagar i rad 😅 Fast samtidigt rätt så låg dos. Har en polare som kan ge mig några lyrica som nödlösning om det skulle bli kaos.. Vad tror ni? Har jag ett helvete framför mig? 🤪