Citat:
Ursprungligen postat av
hannes.muller
Du satt för en vecka sedan och skrev här i tråden om att brevet med inlagor skulle slå ned som en bomb på regionen och att det skulle väcka uppmärksamhet i media. Nu plötsligt ber du folk som skriver här att inte bry sig...
Jag har redan för länge sedan skrivit hur jag ser på dig. Du har ett antal gånger deklarerat att du skall ignorera mig och det jag skriver. UTFÖR!
Nej Hannes, jag har aldrig sagt att något skall slå ner som en bomb. Däremot tror jag att jag någon gång, men kanske inte i just detta sammanhang, hoppats att någon skulle sätta lunchmaten i halsen, eller nåt sånt. Varför är du kvar i tråden och skriver dumheter? Skriv något vettigt istället, om du absolut måste yttra dig. Och jag ber dig, kontakta inga politiker eller tjänstemän i kommunen. Du är helt enkelt fel person, som i värsta fall kan påverka ärendet negativt. Men kanske ingen bryr sig om dig alls, vad vet jag? Försök i alla fall, är du snäll. Och Hannes, jag ber ju inte folk som skriver här att inte bry sig - jag ber bara just
dig att inte blanda dig i ärendets handläggning. Tids nog kommer saken säkert att uppmärksammas av media, som det står i min sons anmälan, var du bara lugn och pyssla med något roligt medan du själv väntar på att få sätta maten i halsen.