Flashback bygger pepparkakshus!
2018-12-07, 08:40
Medlem
namnskylts avatar
Dom har ingen utbildning eller kompetens, men tjänar ändå bra. Super å knullar och lever det ljuva livet. Trots de ser ut som vrak.
Låter inte precis som några puckon
...låter mer som dom hacka systemet
Citera
2018-12-07, 08:48
Medlem
Pastellfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag, som boende i en sådan håla som TS beskriver, måste ge honom delvis rätt i beskrivningen.

Kan bara hålla med. Bor i en liten håla där det mesta av det TS skriver, faktiskt stämmer. Om än tillspetsat. Undantaget skulle väl vara att ingen, utöver de enstaka batikhäxorna, umgås med afghaner och annat löske.

Jag tror precis som Kenneth att det är ungefär likadant i de flesta länder. White trash är näppeligen ett unikt svenskt fenomen.
Citera
2018-12-07, 08:55
Medlem
Jag bor i en liten kommun i Skaraborg, där Eparaggare och volvodrägg är väldigt vanligt. Aldrig varit en av de som åker runt och strögar i A-traktor eller böttad och heltonad volvo, men tycker ändå att det tillhör den svenska (eller Skaraborgska iallafall) kulturen lite. De har dessutom ett brinnande intresse för motorer och bilar. Detta leder ofta till att de blir mekaniker, lastbilschaufförer, svetsare och dylikt. Viktiga yrken som också behövs för att Sverige ska fungera, alla kan inte och vill inte sitta i Stockholm på ett kontor.
Citera
2018-12-07, 09:22
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk

Jag tror precis som Kenneth att det är ungefär likadant i de flesta länder. White trash är näppeligen ett unikt svenskt fenomen.

Nu tänker jag slå mig för bröstet här och påstå att det möjligen tenderar att vara likadant i andra länder. Skillnaden är att i Sverige duger bonnläppar/lantisar/knegare någonting till, det gör de icke i samma utsträckning i Spanien vågar jag påstå.

Som Swetard menar; raggarna i Falköping kanaliserar sitt intresse för amerikanare till ett allmänt intresse för teknik som gör dem anställningsbara. Nån annan bonnläpp tycker att det är fräscht att äta fläsk och potatis, lyfta skrot och snusa, han blir stor och stark och kan hugga i nånstans om det behövs.

Nästa tönt sitter i källaren hos mamma och spelar onlinespel, han blir iaf väldigt duktig på hörförståelse och att tala på engelska.

En mupp i Spanien är bara en marijuanarökande, spinkig, icke Engelsktalande goddagspilt.

Jag vet en som har haft att göra med Spanska militärer, på en typisk skyttepluton var det bara plutonchefen som talade knappt förståelig engelska, soldaterna var typ analfabeter även på sitt modersmål.
Citera
2018-12-07, 09:26
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinfarm
😂😂😂 fördomarna finner inga gränser.
Fortsätt drick din kaffemucho matte macchiato espresso för 200:- koppen och låt oss knegare på landsbygden fortsätta med det vi gör..
Skulle aldrig i mitt liv bosätta mig i fjollträsk

Väl sagt

Låt dem jobba ihjäl sig på sina mediekonsult, socalmedierådgivare mm jobb där de bara är anställda en månad åt gången för att betala av sina miljonlägenheter.

De inser inte vilka slavar de är.

Förresten alla normala, traktorrally och speedway till helgen. Samling vid babben på torget, medtag egen flaköl
Citera
2018-12-07, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
där alla röstar SD men kan inte argumentera för sin sak i debatter

Trollolol. Bann?

Citat:

De kallar oss högerextremister - Men vad kallar vi oss själva vi som röstar SD m.m?
Fienden kallar oss högerextremister, nazister, kontrajihadister, nationalister, rasister, främlingfientliga osv.

Men vad kallar vi som röstar på anti-invandringspolitik oss själva?

Vad kallar du dig själv, du som utpekas som "högerextrem"?

www.flashback.org/t2997940
Citera
2018-12-07, 09:51
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ja ni vet alla dessa småhålor, där korkade folk knappt ens gått ut grundskolan men ändå har välbetalda knegarjobb
Satan va avis
Citat:
samtidigt som de har som syssla på fritiden att röka på, supa, skaffa tatueringar, knulla runt, där ungarna kör epatraktor vid en viss ålder, där pitbullhund är ett måste
Fan nu längtar man ju hem.
Citera
2018-12-07, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ja ni vet alla dessa småhålor, där korkade folk knappt ens gått ut grundskolan men ändå har välbetalda knegarjobb, samtidigt som de har som syssla på fritiden att röka på, supa, skaffa tatueringar, knulla runt, där ungarna kör epatraktor vid en viss ålder, där pitbullhund är ett måste, där alla röstar SD men kan inte argumentera för sin sak i debatter för de är helt inavlade och korkade. Dessa människor hatar allt som har med skola och utbildning/bildning att göra. Allt kretsar kring prylar för de tjänar bra med pengar på sitt kneg som svetsare och dylikt skitjobb, som givetvis slösas bort på skit. De är alla feta, fula och korkade.

Det nya jag har märkt är att blattar flyttat in i dessa småkommuner och går runt med dessa människors döttrar. Såg det igår senast i en liten kommun, där svenska hillbillytjejer i slutet av grundskolan gick och höll hand med svartmusk från MENA och Afghanistan.

Varför har inte Sverige lyckats bättre med dessa inavalde byfånar som inte är till någon nytta alls för Sverige med sin idioti?

Håller med till 100 procent!

Vore mycket bättre att dessa byfånar gick förvaltniningsprogramet/socionomutbildningen vid Öjebjo Universitet och blir riktigt produktiva medborgare, då som asylhandläggare/asylaktivister och menskonstartister i mälardalen, skulle göra riktigt jävla gott för vårt land.

Jag vill se ett förbud mot reaktionära pissiga industrijobb som svetsare, eller förresten jag vill se ett förbjud mot alla industriarbetare!

Ett lat jävla pack som endast går till sitt arbete och "låtsasproducerar" stålprodukter, samt förädlar träprodukter som är helt meningslöst.

Waste of space
Senast redigerad av peheis666 2018-12-07 kl. 11:04.
Citera
2018-12-07, 10:55
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Kan bara hålla med. Bor i en liten håla där det mesta av det TS skriver, faktiskt stämmer. Om än tillspetsat. Undantaget skulle väl vara att ingen, utöver de enstaka batikhäxorna, umgås med afghaner och annat löske.

Jag tror att WT kan frodas bättre här då Sverige är glest befolkat och med ett högt välstånd. Dessutom är vi så pass historielösa och egenkulturellt svaga så vi tar efter jänkarnas trailerparksmentalitet.

Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
...

Jag vet en som har haft att göra med Spanska militärer, på en typisk skyttepluton var det bara plutonchefen som talade knappt förståelig engelska, soldaterna var typ analfabeter även på sitt modersmål.
Ska de prata engelska med gevären? I Spanien pratar man spanska.
En soldat har bara ett jobb, och det är bara att strida och försvara. Inte att bluddra (klanderfri) engelska. Det är kanske din kompis som är trögtänkt.
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2018-12-07 kl. 11:39.
Citera
2018-12-07, 11:10
Medlem
Europes avatar
Obildade byfånar på svenska landsbygden? Har TS besökt Stockholm? Har TS öppnat en svensk tidning eller slagit på en svensk radio- eller TV-kanal? Hela landet består huvudsakligen av obildade byfånar. Det är därför svenska elever hamnar i den absoluta botten bland alla elever i i-länderna i internationella mätningar. Det är därför stora delar av svensk "forskning" är helt irrelevant för omvärlden och varför svenska högskolesektorn uteslöts ur ENQA. Det är därför svenska offentligheten är fylld med efterblivna och psykotiska "sanningar" som aldrig skulle gå hem i mer utvecklade länder.

Om TS inte är fullt medveten om ovanstående, så lär TS själv tillhöra alla dessa obildade byfånar.

Med tanke på det frikostiga användandet av begreppet "inavel", så är inavelsgraden relativt låg i Sverige internationellt sett. Här är en karta på inavelstätheten:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Inavel...sanguinity.svg
Senast redigerad av Europe 2018-12-07 kl. 11:17.
Citera
2018-12-07, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Till TS.

Jag blir mer förvånad när jag rör mig i stockholmsområdet och ser det du tycker dig se i småkomuner med möjligt undantag A-Traktorer(Det är faktiskt länge sen jag såg en riktig EPA). Men det beror nog på att Stockholms underklass inte kan så mycket att de kan få ihop en Traktor??
Förutom detta blir jag förundrad över alla dessa långhåriga skäggprydda nissar med uppkavlade Jeans och flanellskortor som uppenbarligen inte kan mer än att sitta på ett kafe och dricka kaffe och inte ens riktigt kaffe utan skvätter i en massa mjölk och socker, Vilket i och för sig jag också gjorde men slutade med det i 12års åldern så jag funderar på om dessa har stannat i barnstadiet på något sett?

Barista dude!!

det heter barista och dom är livsnödvändiga i Stockholm City, speciellt om dom jobbar på espresso house och har lönebidragsjobb.
Citera
2018-12-07, 11:12
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ja ni vet alla dessa småhålor, där korkade folk knappt ens gått ut grundskolan men ändå har välbetalda knegarjobb, samtidigt som de har som syssla på fritiden att röka på, supa, skaffa tatueringar, knulla runt, där ungarna kör epatraktor vid en viss ålder, där pitbullhund är ett måste, där alla röstar SD men kan inte argumentera för sin sak i debatter för de är helt inavlade och korkade. Dessa människor hatar allt som har med skola och utbildning/bildning att göra. Allt kretsar kring prylar för de tjänar bra med pengar på sitt kneg som svetsare och dylikt skitjobb, som givetvis slösas bort på skit. De är alla feta, fula och korkade.

Det nya jag har märkt är att blattar flyttat in i dessa småkommuner och går runt med dessa människors döttrar. Såg det igår senast i en liten kommun, där svenska hillbillytjejer i slutet av grundskolan gick och höll hand med svartmusk från MENA och Afghanistan.

Varför har inte Sverige lyckats bättre med dessa inavalde byfånar som inte är till någon nytta alls för Sverige med sin idioti?

Hela Sverige är ju fyllt till bredden med naiva obildade mähän. Det är ju därför som Socialdemokraterna sitter i regeringen. Anledningen till att Stockholm har så många idioter samlade i en och samma stad beror på att vi har horder av inflyttade lantisar här. Man blir mörkrädd varje gång man stöter på en inavlad lantis som röstar på MP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in