Citat:
Ursprungligen postat av
Gulblendkarringen
Ja ni vet alla dessa småhålor, där korkade folk knappt ens gått ut grundskolan men ändå har välbetalda knegarjobb, samtidigt som de har som syssla på fritiden att röka på, supa, skaffa tatueringar, knulla runt, där ungarna kör epatraktor vid en viss ålder, där pitbullhund är ett måste, där alla röstar SD men kan inte argumentera för sin sak i debatter för de är helt inavlade och korkade. Dessa människor hatar allt som har med skola och utbildning/bildning att göra. Allt kretsar kring prylar för de tjänar bra med pengar på sitt kneg som svetsare och dylikt skitjobb, som givetvis slösas bort på skit. De är alla feta, fula och korkade.
Det nya jag har märkt är att blattar flyttat in i dessa småkommuner och går runt med dessa människors döttrar. Såg det igår senast i en liten kommun, där svenska hillbillytjejer i slutet av grundskolan gick och höll hand med svartmusk från MENA och Afghanistan.
Varför har inte Sverige lyckats bättre med dessa inavalde byfånar som inte är till någon nytta alls för Sverige med sin idioti?
Vad är skolan till för nytta när det enda dom gör är att lära ut genusvetenskap och feminism nu för tiden? Och ja vi har grymt bra betalda jobb därför att våra jobb är dom jobben som Sverige drar in miljarder på i vinst och inte som ni fjollträskare som enbart jobbar med marknadsförings jobb.
Jag och alla jag känner röstad SD och nog fan kan vi argumentera för våran sak. Frågan är kan du argumentera för varför du vill ha svartskallar och kommunism?
Röka på, supa, tatuera sig, knulla runt är ju varje svensks dröm och glöm inte att vi fifflar med precis allt vi kan på sidan av våra ordinarie jobb och det gör så att vi kan äga feta gårdar och glida i feta AMG mercedes eller Audi bilar.
Jag tror du är drabbats av en stor dos av jantelagen och innerst innerst inne mår psykiskt dåligt då du ditt liv kretsar kring hur mycket försäkringar du kan sälja varje månad så du kan betala av ditt 5 miljoner kronors lån på din 35 m2 etta i fjollträsk.
Sen betalar vi inte 500 kr för ett kilo kött utan vi tar fram studsaren och skjuter en älg jävel så har vi 400 kg kött för priset av en patron.
Så sluta hacka på oss i svenska byarna bara för att vi hittat ett effektivt sätt att blåsa staten