Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Nu tror jag att du, precis som Q, trollar men Ok då.
Vilka lyder Mueller order av?
Hur är dessa black hats onda? Är dom allihop satanistiska pedofiler? Eller har dom gjort sig skyldiga till andra brott?
Hur ställer du dig till att Representanthuset tagits över av satanistiska pedofiler? Ingår det i planen?
Globaliseringen är väl egentligen det som tagit över/kontrollerar i allt större grad.
FN verkar ha två primära mål: hata Israel och öka migrationen.
EU har också blivit väldigt pekpinnig, öppna gränser och sudda ut nationalstaterna i den mån det går.
Det som är lite förvånande är att när jag växte upp var det högern som drev på globaliseringen och nu är det vänstern med högern (konservativa) som bromsar.
Det är väl egentligen där kampen står och om du frågar mig, ett land har bara så mycket resurser och viss "internationalisering" är livsnödvändig men överstatlighet som EU driver mot och öppna gränser och allt-åt-alla som vänstern pushar för är inte vad som är bäst för ett land och därför är de konservativa mest sansade just nu.
Har en liten oro att eftersom vänstern driivit det för långt åt ena håller så kommer pendeln svänga och de konservativa när dom få makten bli lite för nationalistiska och införa ett för hårt kontrollsamhälle men just nu drivs det egentligen på av vänstern i samröre med globalister och islamister.