2018-12-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Black Hat = Ond
White Hat = God

Det finns även Grey Hats. En Grey Hat är under kontroll av den andra parten. Exempelvis Robert Mueller som är en Black Hat men som lyder order av White Hats.

Se detta inlägg för beskrivning av några individer så blir det enklare att förstå.

qmap.pub har en bra sida som listar individer. Dom använder "Traitor/Pawn" för Black Hat och "Patriot" för White Hat.

Nu tror jag att du, precis som Q, trollar men Ok då.

Vilka lyder Mueller order av?

Hur är dessa black hats onda? Är dom allihop satanistiska pedofiler? Eller har dom gjort sig skyldiga till andra brott?

Hur ställer du dig till att Representanthuset tagits över av satanistiska pedofiler? Ingår det i planen?
Citera
2018-12-07, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vad menar du med att anklagelserna lagts ner? Det har dom inte alls. Domen mot Flynn faller 18 december och han kommer säkerligen fällas då han redan erkänt.

Jaha jag läste väl lite snabbt att Flynn vart frikänd, då får vi se 18 December
Citera
2018-12-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Nu tror jag att du, precis som Q, trollar men Ok då.

Vilka lyder Mueller order av?

Hur är dessa black hats onda? Är dom allihop satanistiska pedofiler? Eller har dom gjort sig skyldiga till andra brott?

Hur ställer du dig till att Representanthuset tagits över av satanistiska pedofiler? Ingår det i planen?

Globaliseringen är väl egentligen det som tagit över/kontrollerar i allt större grad.

FN verkar ha två primära mål: hata Israel och öka migrationen.
EU har också blivit väldigt pekpinnig, öppna gränser och sudda ut nationalstaterna i den mån det går.

Det som är lite förvånande är att när jag växte upp var det högern som drev på globaliseringen och nu är det vänstern med högern (konservativa) som bromsar.

Det är väl egentligen där kampen står och om du frågar mig, ett land har bara så mycket resurser och viss "internationalisering" är livsnödvändig men överstatlighet som EU driver mot och öppna gränser och allt-åt-alla som vänstern pushar för är inte vad som är bäst för ett land och därför är de konservativa mest sansade just nu.

Har en liten oro att eftersom vänstern driivit det för långt åt ena håller så kommer pendeln svänga och de konservativa när dom få makten bli lite för nationalistiska och införa ett för hårt kontrollsamhälle men just nu drivs det egentligen på av vänstern i samröre med globalister och islamister.
Citera
2018-12-07, 09:37
Medlem
Vad tror ni om denna,

Det pågår ett movement att indicta HRC, BO, Deep State osv.

Trump är en bricka i spelet, han berikar sig själv men tillåter ovan att pågå samtidigt som han kör ganska normal USA politik, krig och utsugning.

Q ligger utanför och gissar vilt, kanske en rysk psyop för att förbättra rysslands rykte i USA och driva på konflikten.

Alltså, alla tre kan ju vara riktiga men behöver inte vara sammanflätade på det sätt vi vill?
Citera
2018-12-07, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
En till statusuppdatering, denna gång gällande Stormy Daniels och Michael Avenatti.

Jag har tidigare argumenterat för att Stormy Daniels och Michael Avenatti är Black Hats. Många "anons" spekulerade i att Stormy Daniels var en White Hat som skulle användas på liknande sätt som Michael Flynn. Jag köpte inte den teorin eftersom jag inte kunde hitta någon användbar strategi för henne. Avenatti var enkel att genomskåda då hans historik skriker korruption.

Stormy Daniels stämning mot Donald Trump har avgjorts till Trumps fördel, vilket förväntas kosta henne stora summor (spekulationer nämner omkring 5 miljoner kronor). Avenatti har gjorts till åtlöje och är konkursmässig.

Jag väntar med spänning på mer information gällande Michael Cohen. Jag har argumenterat för att han är White Hat som tillsammans med Trump gillrat en fälla för att bl a sätta dit journalister.

Avenatti gick ju för långt och blev syndabocken för att Kavanaugh blev vald, han blåste på för hårt med det sista våldtäktsvittnet och vände oponion till att bli pro-Kavanaugh.

Han fick ju en enorm sh1tstorm från vänster/D emot sig efter det och är nog ute i kylan.

Stormy hade väl en go-fund me att casha in och har ju startat en tour/strip show land och rike runt och tjänar väl sina miljoner. Rätt mycket kiss-and-tell över det

Känner vi Trump rätt så kommer han väl göra allt som står i hans makt, och lite till, för att trycka dit Stormy. Han slår mig inte som den förlåtande typen direkt
Citera
2018-12-07, 10:07
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 6 2018

https://thehill.com/opinion/white-house/420131-feds-received-whistleblower-evidence-in-2017-alleging-clinton-foundation
Read carefully.
Why is "The Clinton Foundation" back in the news?
Q

13 dec, nytt datum satt för granskning av Clinton Foundation i Representanthuset's kommitte.

https://oversight.house.gov/hearing/oversight-of-nonprofit-organizations-a-case-study-on-the-clinton-foundation/
Citera
2018-12-07, 10:33
Medlem
Danneliuss avatar
https://twitter.com/DeepStateExpose/status/1070971606309195776

According to #Q posts & video, Hillary and Jeb were served... At the founder of the New World Orders funeral? It sounds right to me!!! Onboard. #Qanon #DrainTheDeepState
Citera
2018-12-07, 10:42
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 2 2018

What you are witnessing in France has nothing to do w/ gas [forced narrative].
Vive la France!
Q

Tydligen har Q rätt, igen. Macron har tydligen beslutat att slopa planerna för skattehöjning på bränsle i statsbudgeten för 2019. Har protesterna avtagit..? det verkar inte så, snarare ökat. Till helgen är 89000 poliser utkommenderade i Frankrike. Fotbollsmatcher inställda, turistattraktioner stängda (Eiffeltornet, Louvren, två operor, bl a). Det är någonting stort på gång i Frankrike, som inte enbart har med höjda bränslepriser att göra.

https://www.breitbart.com/europe/2018/12/06/eiffel-tower-close-saturday-yellow-vest-protests/
Citera
2018-12-07, 11:01
Medlem
Nu är jag väl sist på bollen men skall HRC göra en Al Capone och åka dit för skattesmitning?

https://www.zerohedge.com/news/2018-12-06/i-know-where-all-bodies-are-buried-clinton-foundation-cfo-spills-beans

EDIT:
Citat:
Some evidence that MDA investigators cited is public source, such as internal foundation reviews hacked in 2016 and given to WikiLeaks. Other materials were provided to the investigators by foreign governments that have done business with the charity, or by foundation insiders.

One of the nonpublic documents is an interview memo the MDA Analytics investigators penned after meeting with Kessel in late November 2016 at the Princeton Club in New York City. -The Hill

Foreign governments?
Kan man gissa på Ryssland?
Senast redigerad av Africanized 2018-12-07 kl. 11:10.
Citera
2018-12-07, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post:

Tydligen har Q rätt, igen. Macron har tydligen beslutat att slopa planerna för skattehöjning på bränsle i statsbudgeten för 2019. Har protesterna avtagit..? det verkar inte så, snarare ökat. Till helgen är 89000 poliser utkommenderade i Frankrike. Fotbollsmatcher inställda, turistattraktioner stängda (Eiffeltornet, Louvren, två operor, bl a). Det är någonting stort på gång i Frankrike, som inte enbart har med höjda bränslepriser att göra.

https://www.breitbart.com/europe/2018/12/06/eiffel-tower-close-saturday-yellow-vest-protests/

Macron har ju nästan gjort en Q, lovat högt och levererat inget...
Bränsleskatten var ju bara tändstickan, missnöjet har pyrt länge i Frankrike och dom är snabba att gå ut på gatorna.
Om ni har läst deras manifest så ser ni snabbt att det är anarkistiskt och verkar passa för både vänster och högerextremister, allt åt alla både på höger och vänsterkanten.
Kan nog bli bra drag i dessa protester och som sagt, övriga ledare i europa sneglar nog på vad som händer i frankrike och skruvar på sig lite i stolen...
http://time.com/5472304/france-yellow-vests-macron-fragile/

angående att några härinne skrivit att media tystar ned det som händer i frankrike, tycker nii verkligen att länken ovan är att tysta ned?
Citera
2018-12-07, 11:30
Medlem
Det här är kanske lite off topic men försöker man sätta in ett par tusenlappar kontant på banken så blir man ju anklagad för att vara kriminell,

När det gäller miljarder så utfördes absolut inga kontroller...
https://www.zerohedge.com/news/2018-12-06/deutsche-bank-cleared-nearly-all-234-billion-suspicious-funds-danske-bank

Angående den stora konspirationen. Det finns ju dom som håller fingret på pengaflöden ut ur länder och på så sätt förutser när ett land skall krascha.
Tex. så skrevs det ju nyligen att smart och old money flyttar sina pengar ut ur italien och nu var det bättre bemedlad medelklass som öppnade konton i italienspråkiga delar av tyskland (var det väl?).

Så visst finns det dom som vet före oss vad som skall hända...

Brexit har det nog satsats en slant på tror jag
Mina två kronor är fortfarande på att brexit inte kommer bli av.
Citera
2018-12-07, 11:55
Medlem
Trump, han får nog bara en knäpp på fingrarna efter allt.
Men kommer att skrika som en gris som ska slaktas.
Resten som får en knäpp på fingrarna, de kommer det ta det lite lugnare.
Q, kommer skriva en massa svammel och annat, tills denne plötsligt försvinner.

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Angående den stora konspirationen. Det finns ju dom som håller fingret på pengaflöden ut ur länder och på så sätt förutser när ett land skall krascha.
Tex. så skrevs det ju nyligen att smart och old money flyttar sina pengar ut ur italien och nu var det bättre bemedlad medelklass som öppnade konton i italienspråkiga delar av tyskland (var det väl?).

Så visst finns det dom som vet före oss vad som skall hända...

Till och med jag skulle flyttat mina pengar från Italien, redan i somras.
Om smart old money inte flyttat sina pengar tidigare, då är de ganska sent ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in