2018-12-06, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Fråga, var inte Flynn chef för någon underättelsetjänst och aktiv under den tid som dessa brott begicks?
Han borde ju således sitta på en enorm mängd information?

EDIT: och han blir lite relativiserad här i tråden till någon som skulle ha deltagit i något osv.
Är inte det århundradets bombshell att han suttit i ett år och pratat och nu har anklagelserna mot honom lagts ned?

Vad menar du med att anklagelserna lagts ner? Det har dom inte alls. Domen mot Flynn faller 18 december och han kommer säkerligen fällas då han redan erkänt.
Citera
2018-12-06, 09:11
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vad menar du med att anklagelserna lagts ner? Det har dom inte alls. Domen mot Flynn faller 18 december och han kommer säkerligen fällas då han redan erkänt.

Visst kan domaren gå emot Muellers rekommendation om max en ”slap on the wrist” men tror du seriöst det? Om Flynn får skaka galler då är världen upp och ner. Obetydligt i det stora hela ändå för Trump skulle pardon honom direkt.

Flynn började till och med följa twittraren(Clandestine Rosenstein) som PussyKing länkade efter hans tråd om vad detta innebär, Barbara Flynn hashtaggar #WWG1WGA, jag menar hur övertydligt måste det bli innan ni börjar fatta?

Här kommer en till tråd från Clandestine Rosenstein som förklarar djupare:

https://mobile.twitter.com/ClandestineRos1/status/1070524878577651713

Som handen i Q-handsken. Detta går inte att motbevisa om man inte greppar efter halmstråt att Flynn trollar alla, inklusive sin fru!

Det är över, vilken jävla show.
Citera
2018-12-06, 09:17
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Fråga, var inte Flynn chef för någon underättelsetjänst och aktiv under den tid som dessa brott begicks?
Han borde ju således sitta på en enorm mängd information?

EDIT: och han blir lite relativiserad här i tråden till någon som skulle ha deltagit i något osv.
Är inte det århundradets bombshell att han suttit i ett år och pratat och nu har anklagelserna mot honom lagts ned?

Jo, han var DIA under Obama bland annat. Titta tråden jag länkade i förra meddelandet, svar på alla dina frågor och lite till, komplett med Q-referenser dessutom.

”Lock her up”, ”If i did a 10th of what she has done i would be in jail”!

Mueller kommer MAX indicta DTjr, antagligen som ett sista ben åt hundarna.
Citera
2018-12-06, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Visst kan domaren gå emot Muellers rekommendation om max en ”slap on the wrist” men tror du seriöst det? Om Flynn får skaka galler då är världen upp och ner. Obetydligt i det stora hela ändå för Trump skulle pardon honom direkt.

Flynn började till och med följa twittraren(Clandestine Rosenstein) som PussyKing länkade efter hans tråd om vad detta innebär, Barbara Flynn hashtaggar #WWG1WGA, jag menar hur övertydligt måste det bli innan ni börjar fatta?

Som handen i Q-handsken. Detta går inte att motbevisa om man inte greppar efter halmstråt att Flynn trollar alla, inklusive sin fru!

Nej jag tror inte domaren går emot Muellers rekommendation vad gäller påföljden då Flynn varit extremt samarbetsvillig (dvs golat). Jag skrev att han kommer fällas för brott. Om han slipper fängelse och kommer undan med villkorligt och böter återstår att se.
Citera
2018-12-06, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill

Förmodligen är 'Barbara(Flynn) @BarbaraRedgate' hans syster och inte hans fru. Michael Flynn.
Citera
2018-12-06, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Din slutsats är felaktig.

Kina är en stormakt för att Deep State utnyttjar dom till att före ekonomisk krigsföring mot väst. Det fungerar bara för att Deep State har infört tullar och regler som gör det olönsamt att tillverka produkterna i väst. Ingen vill egentligen importera skitprodukterna som Kina tillverkar.

Trump har tagit bort Deep States regler och infört tullar mot Kina, så att det nu är lönsamt att tillverka produkterna i USA. USA vet vad utgången av handelskriget kommer bli; katastrof för Kina och därmed Deep State.

Håller med dig 100 där , kinesstackarna arbetar gratis typ o alla jobb försvinner härifrån!

Wallmart har Q ej tagit upp alls , Importerat skit från Kina, (Ombyggda) stängda butiker ?
Citera
2018-12-06, 11:19
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Förmodligen är 'Barbara(Flynn) @BarbaraRedgate' hans syster och inte hans fru. Michael Flynn.
Korrekt.

Barbara är Michaels syster och Lori hans fru.
Citera
2018-12-06, 11:24
Medlem
nerdnerds avatar
Vi kan nog redan nu lägga till "#D5" som ännu ett stort FAIL i Q-narrativet. Hände ju ingenting märkligt igår utom att det blev tydligt att Flynn har gett Mueller precis allt han ville ha.

Blir nog en spännande vår. Enjoy the show!
Citera
2018-12-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Efter att nyheten kommit ut att Robert Mueller inte tänker åberopa något fängelsestraff för Michael Flynn, tänkte jag passa på att dra paralleller mellan detta och mina tidigare analyser och slutsatser därav. Med andra ord en liten statusuppdatering.

Dom slutsatser jag har argumenterat för är:
– Mueller är en Black Hat kontrollerad av White Hats.
– Mueller skall utåt sett agera som en Black Hat.
– Mueller skall åtala och få Black Hats dömda för brott.
– Utredningen och åtalet mot Flynn är på uppdrag av White Hats.
– Flynn sitter på information som måste "tvättas" för att kunna användas i domstol mot Black Hats.
– Flynn kommer endera att få ett mycket lågt eller inget straff (brott har ej begåtts).

Hitintills har Mueller [mig veterligen] inte fått en enda White Hat dömd för något brott, medans Paul Manafort troligtvis kommer spendera resten av sitt liv i fängelse.

Mueller åtalade Flynn för att ha ljugit för FBI trots att FBI inte anser att Flynn ljugit. Åtalet innebär att FBI och DOJ har kunnat samlat in mängder med information från Flynn, som nu lagligen kan användas som bevis i andra rättegångar.

Låt mig påminna er om att Flynn utnämndes som chef för DIA (försvarsmaktens underrättelsetjänst) av Obama. Som chef för DIA hade Flynn tillgång till all militär underrättelseinformation. Någonting säger mig att Flynn inte gillade informationen han fick åtkomst till – han tros nämligen vara den som tog initiativet för att starta revolutionen.

Q #1280:

Q har också ställt frågan "Who has it all?" där jag har spekulerat att svaret kan vara militära underättelsetjänster som NSA, DIA m fl. Men svaret kan också vara Michael Flynn.

Vad menar du med Black hats och white hats och vilka är de?
Citera
2018-12-06, 19:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ja ok, sannolikheten för att någon/några kommer kuppa protesterna och införa sin egen agenda är nog ganska hög i detta fall eftersom det är decentraliserat och inte finns någon ledning, räcker ju med propaganda/information och styra det i rätt riktning.

Man har tydligen redan arresterats folk som bar vapen så att den kommer att kuppas av extrema ideologier (syftar på anarkister, kommunister, fascister, separatister och allt annat) är nog bara en tidsfråga
Citera
2018-12-06, 19:38
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Vad menar du med Black hats och white hats och vilka är de?
Black Hat = Ond
White Hat = God

Det finns även Grey Hats. En Grey Hat är under kontroll av den andra parten. Exempelvis Robert Mueller som är en Black Hat men som lyder order av White Hats.

Se detta inlägg för beskrivning av några individer så blir det enklare att förstå.

qmap.pub har en bra sida som listar individer. Dom använder "Traitor/Pawn" för Black Hat och "Patriot" för White Hat.
Citera
2018-12-06, 19:54
Medlem
Donald Trump fyller på plånboken, man kan ana lite "Deep state " tendenser hos Donald trump.
Drain the swamp.

"Trump’s 2020 campaign is well underway, and his businesses are showing the profits, to the tune of more than $1 million already — with nearly two years to go before the next Presidential election. While Trump has been lauded for donating the salary that comes with his position to various government departments, the current amount of money funneled to his business operations already exceeds two years’ of his pay, even before calculating in other expenses that have been the subject of public inquiry.

Forbes reports that Trump’s 2020 campaign has been paying out significant sums to Trump businesses, including $665k to Trump Tower (with additional payouts amounting to $225k from the Republican National Committee), another $42k to Trump Plaza, $90k to the Trump Corporation, $120k at Trump’s hotel in Washington D.C, and $15k to his hotel in Las Vegas. The source of this information is Trump’s own federal filings — and they represent money spent between November 2017 and August 2018."

https://hillreporter.com/trump-2020-campaign-has-funneled-over-1-million-to-his-businesses-new-report-claims-16881
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in