• 4
  • 5
2018-12-04, 22:26
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpuwikken
Ja, vi måste göra något, men vad ska vi göra? Tydligt är ju att om vi inte gör något är vi döda, våran eventuella avkomma kommer att få vara minoritet i sitt egna land, tänk dig skiten dom kommer att få utstå? Redan idag har vi MÄNGDER med dödsskjutningar, rån, våldtäkter, gängkriminalitet ... tänk dig när "dom" blir 40% ? 50%? 60%?

Gör vi inget är det verkligen kört, det är någon som vill oss illa, det är ondska över detta.
Kan man göra något? I många fall är det självsanering bland kriminella
Citera
2018-12-04, 22:56
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.02+0.01.

Tre trådar om samma ämne är sammanfogade med varandra och ursprungstrådens rubrik är ändrad från "Mår inte bra i Sverige".

/Mod.
Citera
2018-12-06, 22:38
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
Varför mår man inte bra i Sverige?

Om man ska förvånas över något är det att inte fler kommit till insikt om hur jävla raserat landet blivit. Det som föregående generationer arbetade för att lämna efter sig till sina barn och barnbarn finns inte längre kvar ... det sverige som var framtidens land på 60-70 talet har för alltid förstörts.
Framtiden för det här landet går utför inte uppför och visst känns det jävligt deprimerande.
Citera
2018-12-07, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Om man ska förvånas över något är det att inte fler kommit till insikt om hur jävla raserat landet blivit. Det som föregående generationer arbetade för att lämna efter sig till sina barn och barnbarn finns inte längre kvar ... det sverige som var framtidens land på 60-70 talet har för alltid förstörts.
Framtiden för det här landet går utför inte uppför och visst känns det jävligt deprimerande.

De yngsta i min bekantskapskrets fattar förstås inte. De fick ju inte uppeva 70-, 80-, rentav 90- eller 00-talet. Det är först nu de börjar förstå sin samtid eftersom de föddes strax efter millenie-skiftet. För dem är detta det nya normala men även de kommer att haja till när den demografiska utvecklingen fortsätter i rasande takt till svenskarnas nackdel.
Citera
2018-12-07, 04:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Kan man göra något? I många fall är det självsanering bland kriminella

Som enskild anser jag inte något kan göras. Vi har flertalet bara varit bra på att konstatera vad som hänt/händer och vet att vi vantrivs.

Men det krävs arbete och uppoffringar. Motståndet är dock enormt. Till motståndet hör numer större delen av näringslivet och statsmakten.

Bästa sättet att skada det nya Sverige är att lämna det för alltid.
Citera
2018-12-07, 10:38
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Dem där gör ingen större skillnad, visst kan man rösta osv, men det finns mkt viktigare saker.

Det som behövs är att "vanliga" människor börjar säga vad dem tycker, tänker och känner, I alla vardagliga situationer. Bryter ut ur PK masspsykosen, exakt hur jag menar är svårt att sätta ord på just nu, bättre att göra fel och lär sig och sedan göra bättre, än att vara rädd och inte göra någonting alls, många bäckar små.

Ta Katerina Janoush som exempel, Hon offrar hela sin PK karriär för att säga sanningen, Vad tjänar hon på det, En kvinna som har 100ggr mer ballar av stål en alla nätgnällspikar tillsammans, En riktig kvinna. Jag menar inte att alla ska börja håll torgtal men man måste hitta sin lilla grej och gör någonting. 02.00-14.00 i klippet talar hon.
https://www.youtube.com/watch?v=RLAGt2OmE0c&t=1140s

Såg först nu "Folkets protest mot FN:s migrationsavtal". Jag vet inte vad migrationsavtalet innebär, skall söka klarhet i det. Jag blev dock rörd av engagemanget och att det i hjärtat av Stockholm talades klarspråk om läget i landet - från flaket på en gammal pickup.

Glädjande att debatten börjar föras utomhus, av och hos folket när den inte har kunnat föras i msm. Känner en strimma hopp.
Citera
2018-12-07, 19:48
Bannlyst
Citat:
...Ta Katerina Janoush som exempel, Hon offrar hela sin PK karriär för att säga sanningen, Vad tjänar hon på det, En kvinna som har 100ggr mer ballar av stål en alla nätgnällspikar tillsammans...

Lätt för henne. Hon är ju ekonomiskt oberoende, just tack vare sitt tidigare regimlojala sätt dessutom. Lagom snyggt va?
Citera
2018-12-08, 06:01
Bannlyst
Det händer att jag besöker mångkulturen, tex gör en utflyt till Akalla eller Rinkeby. Gör det ni också! Där har ni Sveriges framtid och där trivs man inte som svensk.
Citera
2018-12-08, 12:05
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag vet inte vad migrationsavtalet innebär, skall söka klarhet i det.

Det finns många källor som berättar sanningen om detta avtal, alltså inte MSM. Exempel: https://parnassen.wordpress.com/2018...ad-i-december/

Citat:
Invandrare ska på 100-tals punkter särbehandlas positivt, ges ekonomiska förmåner och media ska förbjudas all negativ information om invandring!

Denna politik har länge föreberetts i Sverige. Alla invandrare från Tredje Världen kallas "flyktingar" för att a) vi ska tycka synd om dem, och b) berättiga att de ska få gå före i bostadskön, få lönesubventionerade icke-jobb och förtur till chefsjobb och politiska poster, våldta, misshandla, mörda, bidragsfuska, suga i sig bidrag och överlag behandlas bättre än svenskar, som bara ska hålla käften och betala skatt. Hatet mot alternativmedia, som avslöjar sanningen, har tagit sådana proportioner att vi nu tvingas betala avgift för att ta del av Statens propaganda och att MSM själva ska bestämma vilka tryckta propagandaorgan som ska få presstöd i framtiden. Censuren av internet fortsätter, de stora aktörerna har kommit överens med Staten om att radera alla invandringskritiska inlägg (håven är mycket finmaskig) och skattefinansierade Näthatsgranskaren åtalar pensionärer på löpande band för harmlösa Facebookinlägg.

För den som söker svar på varför det som nu händer faktiskt händer, så vill jag hänvisa till Agenda 2030. Där har FN lagt fast kursen. Nationsgränser ska försvinna, vita länder ska översvämmas av bruna människor, klasskillnader ska raderas (när vi alla blir fattiga som kyrkråttor, utom eliten som ska styra över våra liv) och en global elitregering ska styra över oss alla. En regering som vi inte får rösta på (prototyp EU-kommissionen) och som vi aldrig kan bli av med.
(FB) FN:s Agenda 2030. Vad har nu regeringen (och förra) ingått i för avtal?

Sverige (d.v.s. våra poitiker) har beslutat att vi ska vara ledande i införandet av Agenda 2030. Som vanligt ska vi vara bäst i klassen när det gäller att förtrycka och förnedra vårt eget folk för att vinna godhetspoäng som humanitär stormakt genom att vara hela världens socialbyrå, avstjälpningsplats för humant bottenskrap som ingen annan - inte ens deras egna länder - vill ha och behandla andra länders medborgare mycket bättre än våra egna. Ironiskt nog fastnar även andra och tredje generationens invandrare i denna fälla eftersom de är "inrikes födda". Det räcker alltså inte ens med att ha en viss etnicitet för att åtnjuta alla priviliegier, utan det handlar om att TA HIT fler och fler och fler och fler...

Citat:
Sverige ska vara ledande i genomförandet av agendan.
https://www.regeringen.se/rapporter/...n-agenda-2030/

Varje svensk kommun måste ha ett Agenda 2030-kontor. Officiellt heter det att avtalet handlar om miljö, men det gör det inte. Det handlar om att ta makten från suveräna nationer och ge den till världseliten. Tänk EU, FN, Bilderberg, Trilaterala kommissionen och andra ljusskygga sammanslutningar där världens rikaste människor och deras köpta lakejer (inklusive Bildt och Lööf) bestämmer hur de ska ta makten över hela jorden i den nya världsordningen.

Som Morpheus säger i The Matrix:
Citat:
I imagine that right now, you're feeling a bit like Alice. Hmm? Tumbling down the rabbit hole?
...
That you are a slave, Neo. Like everyone else you were born into bondage. Into a prison that you cannot taste or see or touch. A prison for your mind.

Ju mer man läser och förstår om vad som pågår bakom alla vackra ord om solidaritet och klimatfrågan, desto mer svindlande blir insikten. Precis som Morpheus säger är det som att stirra ner i ett avgrundsdjupt kaninhål och bara se mörker.
Senast redigerad av Suecote 2018-12-08 kl. 12:20.
Citera
2018-12-08, 23:08
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Lätt för henne. Hon är ju ekonomiskt oberoende, just tack vare sitt tidigare regimlojala sätt dessutom. Lagom snyggt va?

Är det för sent att vakna upp och vända om då menar du?
Citera
2018-12-09, 10:04
Bannlyst
Citat:
Är det för sent att vakna upp och vända om då menar du?

Du menar att någon som var vuxen inom etablissemanget sov? Det är snarare så att hon var medveten om att dra nytta av att vara regimlojal och hetsande mot oliktänkande. Djävligt konstigt att hon inte hade lärt sig någonting från sin barndom i Tjeckoslovakien.

http://katerinamagasin.se/det-ar-dag...ag-gjorde-fel/

Pär Ström behövde bekämpas på alla sätt, även om dessa metoder innebar personangrepp, mobbning, utfrysning, förlöjligande, hån, angrepp på utseende och andra fula, osakliga metoder. Jag kände mig stark och duktig då. Och när Pär Ström lämnade debatten tyckte jag att vi vunnit en seger

mitt stöd till kampanjen som drevs av Brevbärare mot rasism, som vägrade dela ut Sverigedemokraternas valsedlar inför valet 2014. Jag valde att stötta detta initiativ på Twitter, något jag trodde var bra då

Men visst. Ju fler som varnar desto bättre:

Jag vet mycket väl hur nedstigningen i helvetet börjar, hur värdegrunden plötsligt kan öppna sig under inte ont anande medborgares fötter.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-12-09 kl. 10:20.
Citera
2018-12-09, 11:46
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:
Du menar att någon som var vuxen inom etablissemanget sov? Det är snarare så att hon var medveten om att dra nytta av att vara regimlojal och hetsande mot oliktänkande. Djävligt konstigt att hon inte hade lärt sig någonting från sin barndom i Tjeckoslovakien.

Vaknat upp från hjärntvätts masspsykos hypnos eller något likanade.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in