2018-12-04, 21:35
Medlem
Rauno1s avatar
Det är upp till ALLA att vända situationen, ett stort problem är att många som kunde göra mer inte gör någonting alls. Jag tror fortfarande att det kan vända, dock lär det aldrig bli som förr.
Citera
2018-12-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpuwikken
Hittade den nånstans i denna tråd, (FB) Sydsvenskan: 25% invandrare i Sverige, "Förändrat Sverige i grunden"

Okej, tack!
Citera
2018-12-04, 21:37
Medlem
oldtimedrunks avatar
Mår också skit över detta, varje dag går åt till att tänka på vår situation. Tryggheten är väck. Om man behöver till akuten tvingas man sitta och vänta på hjälp tillsammans med skottskadade babbar, slöjbeklädda kvinnor, nästan så att man hellre dör än behöva vistas bland sådant folk.
Samtidigt pumpar media ut snyfthistorier om hur babbar drabbas av rasism från oss hemska svennar.
Citera
2018-12-04, 21:38
Medlem
Citat:
Alltså det förändrar ju så otroligt mycket. Det är inte bara nya människor, dom tar med sig HELT andra kulturer, vårdköerna har enormt tryck, tammefan skjutningar och gruppvåldtäkter varje dag nu, man känner sig otrygg och "inte som hemma" när man rör sig ute, folk känner mindre samhörighet med varandra, även svenskar verkar blivit mer inåtvända för att skydda sig mer. Folkgemenskapen är som bortblåst.

Jösses min gud vad är det som håller på att hända? JÄVLAR vad fort det går nu alltså :S

Friheten har begränsat samtidigt. Personligen tycker jag inte Sverige känns västerländskt alls längre knappt, vare sig demokratiskt eller demografiskt. Man tillhör ju också den etniska grupp som kan raderas ur historian vilket knappt gör vardagen speciellt rolig eller glädjande.

Utöver allt detta så förlorar man dagligen, det är inte psykiskt bra att tillhöra ett lag som konstant förlorar. Men vi lever i elitens tid nu, de har bestämt sig och vi saknar makt och antal för att fälla omkull dem.
Citera
2018-12-04, 21:42
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ja, vi måste göra något, men vad ska vi göra? Tydligt är ju att om vi inte gör något är vi döda, våran eventuella avkomma kommer att få vara minoritet i sitt egna land, tänk dig skiten dom kommer att få utstå? Redan idag har vi MÄNGDER med dödsskjutningar, rån, våldtäkter, gängkriminalitet ... tänk dig när "dom" blir 40% ? 50%? 60%?

Gör vi inget är det verkligen kört, det är någon som vill oss illa, det är ondska över detta.
Vad vi kan göra till att börja med är att sluta kriga internt, vi måste se värdet hos alla som är någorlunda rätt ute eller som kritiserar nuvarande situation. Från Ivar Arpi, SD och hela vägen till NMR, alla behövs.
Citera
2018-12-04, 21:49
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Vad vi kan göra till att börja med är att sluta kriga internt, vi måste se värdet hos alla som är någorlunda rätt ute eller som kritiserar nuvarande situation. Från Ivar Arpi, SD och hela vägen till NMR, alla behövs.
Dem där gör ingen större skillnad, visst kan man rösta osv, men det finns mkt viktigare saker.

Det som behövs är att "vanliga" människor börjar säga vad dem tycker, tänker och känner, I alla vardagliga situationer. Bryter ut ur PK masspsykosen, exakt hur jag menar är svårt att sätta ord på just nu, bättre att göra fel och lär sig och sedan göra bättre, än att vara rädd och inte göra någonting alls, många bäckar små.

Ta Katerina Janoush som exempel, Hon offrar hela sin PK karriär för att säga sanningen, Vad tjänar hon på det, En kvinna som har 100ggr mer ballar av stål en alla nätgnällspikar tillsammans, En riktig kvinna. Jag menar inte att alla ska börja håll torgtal men man måste hitta sin lilla grej och gör någonting. 02.00-14.00 i klippet talar hon.
https://www.youtube.com/watch?v=RLAGt2OmE0c&t=1140s
Senast redigerad av Rauno1 2018-12-04 kl. 22:00.
Citera
2018-12-04, 21:52
Medlem
proconsuls avatar
Vilken kultur och vilka traditioner är det som är på väg att försvinna menar du? Kan du exemplifiera?
Citera
2018-12-04, 21:54
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Lösningen är att legalisera Cannabis så folket slutar vara så hatiska mot varandra . Vem bryr sig om Sverige ens ? Kolla på Tyskland och Frankrike .... Vi kommer ändå att försvinna hur som helst . Vem vet om 500 år kanske det är nån stor jävla ljusbrun blondaktig supermänniska på 235 cm som är Svenne.
Citera
2018-12-04, 21:57
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Det som behövs är att "vanliga" människor börjar säga vad dem tycker, tänker och känner, I alla vardagliga situationer. Bryter ut ur PK masspsykosen, exakt hur jag menar är svårt att sätta ord på just nu, bättre att göra fel och lär sig och sedan göra bättre, än att vara rädd och inte göra någonting alls, många bäckar små.
Det som är skrämmande är att jag möter många som inte ens ser eller reflekterar över problemen och vad orsaken till dem är.

De ser rubriker och tänker att det rör iaf inte dem, sen kör de barnen till skola och dagis, åker till jobbet på kontoret och arbetar med välartade svennar och integrerade babbar, sen hem till den kritvita villaförorten.
Citera
2018-12-04, 21:58
Medlem
Citat:
Exakt, jag tror det är genetiskt och undermedvetet, vi känner av att det håller på att gå åt helvete så vårat system nedreglerar serotonin och dopamin som får oss att må bra och vara motiverade.

Och i media får vi hela tiden höra hur onda och rasistiska vita män är, och hur värdelösa särskilt vita män är.

Som svensk anfalls man på alla håll och kanter samt även globalt då man pratar om vita i helhet. Den enda trösten är väl om man låter sig hjärntvättas och bli ett med etablissemanget. Etablissemanget hatar dig såklart ändå och vill ha dig raderad men de ger nog också falskt hopp åt de svaga.

Citat:
Vem är det som gör detta? Det har ju knappast skett av en slump, detta är fan programmerat, systematiskt, utstuderat.

Satanister verkar det som. Och då menar jag inte svartrockar med gotisk stil som är utanför i samhället utan riktiga anti-creation satanister som ser kristna (vita) som sitt ultimata hot.
Citera
2018-12-04, 22:18
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Lösningen är att legalisera Cannabis så folket slutar vara så hatiska mot varandra . Vem bryr sig om Sverige ens ? Kolla på Tyskland och Frankrike .... Vi kommer ändå att försvinna hur som helst . Vem vet om 500 år kanske det är nån stor jävla ljusbrun blondaktig supermänniska på 235 cm som är Svenne.
Citera
2018-12-04, 22:20
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:
För guds skull människor, vi håller på att försvinna, ett tusenårigt rike borta direkt, POFF.

Det är fan så sjukt deprimerande att jag tappar lusten för något alls, landets framtid existerar inte ens
Känner igen mig vissa dagar, planen verkar ju vara så att du skall känna så, kämpar du inte emot så låter du det ske än mer, finns fler alternativ än att ge upp eller flytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in