Citat:
Ursprungligen postat av
Egon.Ramasotti
Henrik hade 3 till synes riktigt bra tjejer men valde ingen. Tycker inte man fick höra någon riktig förklaring till varför heller. Känns som att produktionen undanhållit något.
Det var väldigt konstigt att han inte valde nån ja, det var luddiga förklaringar till varför. Han hade ju kunnat välja bort båda tidigare isf om det nu inte fanns något där istället för att vänta in till slutvalet. Han fick ju dessutom extratid på sig inför förra valet just för att hinna känna efter mer.
Visst kan det vara så att det bara inte klickade men det var inte den uppfattningen man fick direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Kan ju vara så att hon följer med på resan, men sedan inte svarar i telefonen, men att det är klippt så man ska tro att hon inte följer med. Har för mig någon bonde tidigare fick ta med en kompis för att slippa åka själv. Vore enormt lustigt om produktionen skickar iväg Simon själv på en resa till ett annat land. Kan ju dock vara så att hon åker hem tidigare. Båda alternativen känns lite långsökta.
Det känns mest som att han åker till flygplatsen och väl där blir ensam. Sedan hann jag aldrig uppfatta om det var i Sverige eller i Grekland. Det kan som någon var inne på lika gärna vara ett hotell i närheten av en svensk flygplats när man ser hotellrummet.
Är det så att Frida bara "skiter i" att komma dit så är det en brutal dumpning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Bra att produktionen/Linda har gått tillbaka till att ge alla paren individuella resmål som det ska vara i BSF istället för tramset med gruppresa som dem hade några år. Hoppas det fortsätter så nästa år med.
Håller med, gruppresan gjorde ju att paren fick betydligt mindre egentid iom att det just blev grupptillställningar. Som nyförälskat par vill man ju ha sin egentid och äta egna middagar, mysa vid frukosten etc själva och mer göra det man själva vill än att vara del av en grupp...
Kul att se glädjen när Per fick reda på att det var till Irland hans resa skulle gå med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Louise.potatisgris
Ärligt talat:
Om det är Simon som blir dumpad (99% chans) så är det nog det absolut sorgligaste, vidrigaste och mest förnedrande som någonsin har visats i svensk TV.
Jag tycker inte att dom bör visa eländet. Fy fan, det gör fysiskt ont i mig av att bara tänka på det.
Ja, det verkar ju onekligen som det är där den brutalaste dumpningen i BSFs historia sker. Om det nu stämmer att hon bara skiter i att komma dit så är det inte konstigt att Linda sagt att det kan bli "tittarstorm" och att det är den mest brutala dumpningen hon upplevt.
Jag lider verkligen med Simon om nu så är fallet vilket det ju med all sannolikhet är.
Totalt sett tror jag att det av alla åtta deltagande bönderna bara är Magnus och Moa samt Per och Sofie som hållit hela vägen till uppföljningsavsnittet om ett par veckor även om jag även hoppas att Susanna och Hannes håller ihop.
Ingen annan i KÅA valde ju nån och Erik känns det inte som det hållit för.
Två (ev tre) av åtta, det är ingen bra siffra direkt...