2018-12-05, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Klart som fan att det går åt helvete för Simon när han tidigt valde bort den enda tjejen som passade honom.

Man förstod ju redan då att det var hans hjärta som skulle krossas. Problemet med Simon är att han hade behövt ett rejält dunderknull innan inspelningen för att få oskulden avklarad (om Simon inte är oskuld så existerar Godzilla och han älskar att spela bordtennis)

Det är skitsnack att han valde bort Emelie pga att hon kändes som en kompis. Han sade ju tydligt efter deras första och andra möte att det kändes väldigt bra med Emelie. Man såg på hans blick att det var betydligt mer än kompiskänslor.

De andra tjejerna var ju mycket mer "framåt" och verkligen försökte förföra honom tidigt. Detta förlorade Emelie på eftersom hon var mer blyg av sig. När han valde bort Emelie så var det utan tvekan kukhuvudet som bestämde.

Om du menar den blonda från Norrköping (Sarah), som han valde bort, så håller jag med. Motsatt vad alla andra skrev här, så tror jag faktiskt hon menade allvar. Vem går och köper en nalle och choklad om man bara är ute efter TV-tid? Hon blev väldigt ledsen när hon fick lämna. Möjligtvis att den andra blonda bara ville vara med i TV, men definitivt inte Sarah. Hade kunnat bli bra mellan dem tror jag.
Citera
2018-12-05, 23:56
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Om du menar den blonda från Norrköping (Sarah), som han valde bort, så håller jag med. Motsatt vad alla andra skrev här, så tror jag faktiskt hon menade allvar. Vem går och köper en nalle och choklad om man bara är ute efter TV-tid? Hon blev väldigt ledsen när hon fick lämna. Möjligtvis att den andra blonda bara ville vara med i TV, men definitivt inte Sarah. Hade kunnat bli bra mellan dem tror jag.

Nej, jag menar Emelie.
Citera
2018-12-06, 00:02
Bannlyst
Citat:
Nej, jag menar Emelie.

Det var väl henne han dumpade ikväll?
Citera
2018-12-06, 00:03
Medlem
Om det är Simon som dumpas är det tråkigt. Jag visste att Frida inte var en rätt kvinna för han.
Frida är ett psykiskt svag luder som gärna sväljer sperma och blir gangbangad. Trasig.

När man ser såna här avsnitt är man så jävla glad att man lagt brudar åt sidan...
Citera
2018-12-06, 00:03
Medlem
Citat:

Fanns en till Emelie i början av programmet.
Citera
2018-12-06, 00:06
Medlem
Citat:
Om hon inte väljer Hannes så är hon ju fullkomligt bränd i skallen. Jim verkar vara en väldigt bra kille men det är ju smärtsamt uppenbart att han inte passar in på en bondgård.

Finns inte en chans att Jim kommer att stanna så värst länge.

Hannes är ju en typisk bondpöjk.

Yepp är av precis samma åsikt och tur att vi fick rätt. Jim känns mer som en rätt så vanlig stadskille medans Hannes känns mer som från landet och unik.
Citera
2018-12-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
Om det är Simon som dumpas är det tråkigt. Jag visste att Frida inte var en rätt kvinna för han.
Frida är ett psykiskt svag luder som gärna sväljer sperma och blir gangbangad. Trasig.

När man ser såna här avsnitt är man så jävla glad att man lagt brudar åt sidan...

Klart att det är Simon. Även om det är otroligt synd om honom så får han samtidigt skylla sig själv. Han borde ha insett att Emelie (hon i början av programmet) var den enda som var äkta.

https://www.hant.se/bonde-soker-fru-simon-ohlsson-om-varfor-han-inte-valde-emelie/

Nej, du valde bort Emelie pga att hon inte kastade sig på din bondekuk som dom andra.
Citera
2018-12-06, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag såg nu....

Det är väl det där som är "värsta dumpningen"
Måste nästan vara det. Så fort Simon hade valt henne så tänkte jag att det där kommer inte hålla länge.
Citera
2018-12-06, 00:15
Medlem
Citat:

Den han dumpade nu ikväll heter Amanda. Emelie var den andra lite mer blyga genuina tjejen som han dumpade redan på slottet efter gruppdejten.
Citera
2018-12-06, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Den han dumpade nu ikväll heter Amanda. Emelie var den andra lite mer blyga genuina tjejen som han dumpade redan på slottet efter gruppdejten.

Tack! Jag och namn...
Har inte den kollen som ni har.
Citera
2018-12-06, 00:25
Medlem
Susanna: Hannes och Jim är riktigt bra killar båda två, men hon valde rätt. Jim passar bättre med en södertös.

Simon: Stackars jävla människa. Garanterat Frida som fått ett borderlineutbrott och dumpat. Borde valt...öh...den andra...

Per: Han valde rätt. Han passar bra med den ljusa, vad hon nu hette.

Hönsbonden: Det kändes som att han hade valt den andra, trots att de bråkade i det senaste avsnittet. Jag tror att han till sin förvåning fick nobben men valde den andra för att inte gå lottlös därifrån. Well, ingen spirande kärlek oavsett...
Citera
2018-12-06, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Hönsbonden: Det kändes som att han hade valt den andra, trots att de bråkade i det senaste avsnittet. Jag tror att han till sin förvåning fick nobben men valde den andra för att inte gå lottlös därifrån. Well, ingen spirande kärlek oavsett...

Fick också den känslan, att han faktiskt hade tänkt välja henne, med tanke på allt prat om att "vägen till kärleken är inte spikrak".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in