Citat:
Ursprungligen postat av
Louise.potatisgris
Klart som fan att det går åt helvete för Simon när han tidigt valde bort den enda tjejen som passade honom.
Man förstod ju redan då att det var hans hjärta som skulle krossas. Problemet med Simon är att han hade behövt ett rejält dunderknull innan inspelningen för att få oskulden avklarad (om Simon inte är oskuld så existerar Godzilla och han älskar att spela bordtennis)
Det är skitsnack att han valde bort Emelie pga att hon kändes som en kompis. Han sade ju tydligt efter deras första och andra möte att det kändes väldigt bra med Emelie. Man såg på hans blick att det var betydligt mer än kompiskänslor.
De andra tjejerna var ju mycket mer "framåt" och verkligen försökte förföra honom tidigt. Detta förlorade Emelie på eftersom hon var mer blyg av sig. När han valde bort Emelie så var det utan tvekan kukhuvudet som bestämde.
Om du menar den blonda från Norrköping (Sarah), som han valde bort, så håller jag med. Motsatt vad alla andra skrev här, så tror jag faktiskt hon menade allvar. Vem går och köper en nalle och choklad om man bara är ute efter TV-tid? Hon blev väldigt ledsen när hon fick lämna. Möjligtvis att den andra blonda bara ville vara med i TV, men definitivt inte Sarah. Hade kunnat bli bra mellan dem tror jag.