Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-05, 04:16
  #1
Avstängd
Jag har en snubbe som jag dejtar och som betyder mycket för mig. Han är nyfiken på hur mitt sexliv sett ut innan honom och han frågar specifikt efter hur många jag legat med och därför frågar jag er:

Kan jag vara ärlig? Hur hade ni reagerat om en tjej ni är intresserad av skulle visa sig ha haft många sexpartners?

Innan jag träffade denna snubbe hade jag oftast sex ca 1-3 gånger i veckan och totalt har jag nog haft omkring 100 sexpartners.

Inga påhopp tack.
Citera
2018-12-05, 04:31
  #2
Medlem
Fittfluffs avatar
Jag hade inte brytt mig ett skit, men är rädd att jag är i minoritet. Iallafall på Flashback.

Jag tycker du borde berätta oavsett, sånt ska man kunna vara ärlig om. Iallafall om du är seriös med honom och vill skapa dig ett liv med honom. Annars är det ju en lögn som varar för potentiellt sett resten av ditt liv. Du vill inte behöva släppa den bomben 10 år senare.

Var på ärlig, få det överstökat. Ifall han inte kan acceptera det är han en mes. Enligt mig. Dock kan jag delvis förstå killar som har legat med typ 1 person att man känner sig lite keff ifall ens partner har legat med 100.
Citera
2018-12-05, 04:49
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Allvarligt talat. Hur kan du missa svaret på en sån fråga?

Normala män tycker att du är en äcklig hora. Vad annars, att du är en fin kvinna?
Slampor som dig är äckliga, känslokalla, sönderknullade och är helt lönlösa att öht skapa nåt med. Finns ingen framtid med er.
Bäst att jag håller käften då och låter min potentionella pojkvän leva i ovisshet i resten av sitt liv.
Citera
2018-12-05, 04:53
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfluff
Jag hade inte brytt mig ett skit, men är rädd att jag är i minoritet. Iallafall på Flashback.

Jag tycker du borde berätta oavsett, sånt ska man kunna vara ärlig om. Iallafall om du är seriös med honom och vill skapa dig ett liv med honom. Annars är det ju en lögn som varar för potentiellt sett resten av ditt liv. Du vill inte behöva släppa den bomben 10 år senare.

Var på ärlig, få det överstökat. Ifall han inte kan acceptera det är han en mes. Enligt mig. Dock kan jag delvis förstå killar som har legat med typ 1 person att man känner sig lite keff ifall ens partner har legat med 100.
Tack för ett normalt och moget svar. Jo jag tänkte det, bäst att vara ärlig... fast samtidigt, är han lika osäker som personen som svarade före dig så vet man ju inte om man törs.
Citera
2018-12-05, 04:58
  #5
Medlem
Ryggradsluss avatar
Ditt sexliv innan honom är nu blott ett minne. Du vet inte riktigt om det var du eller en rollfigur vid namn vemsomhelst, och vad spelar det för roll? Det är inget att tala om. Inget är så viktigt och bra som det nu.

Det här är på riktigt, ingen hollywood-kalkon.
Citera
2018-12-05, 06:06
  #6
Medlem
Du ska inte svara honom. Han har inte med ditt tidigare liv att göra. Ställ själv inte heller sådana frågor. Vad som gäller är nutid och framtid. Historien har passerat och du kände inte honom då.
Citera
2018-12-05, 06:12
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av behandito
Jag har en snubbe som jag dejtar och som betyder mycket för mig. Han är nyfiken på hur mitt sexliv sett ut innan honom och han frågar specifikt efter hur många jag legat med och därför frågar jag er:

Kan jag vara ärlig? Hur hade ni reagerat om en tjej ni är intresserad av skulle visa sig ha haft många sexpartners?

Innan jag träffade denna snubbe hade jag oftast sex ca 1-3 gånger i veckan och totalt har jag nog haft omkring 100 sexpartners.

Inga påhopp tack.

Ja man tar ju för givet att hon gjort det mesta i sängen och vet vad hon gillar.
Förmodligen lär hon kunna få orgasm vid sex. Hon lär vara kåt.
Om man får dissen av en sån tjej så vet man att hon kommer ha sex med en annan
snubbe bara nån vecka senare.
Det lär vara svårt att få till ett seriöst förhållande med henne.
Hon borde vara bra i sängen.
Kanske kan man få till nån trekant med henne
Mycket möjligt att hon har daddy-issues...och att hon
ibland har borderlinetendenser.
Kan vara en kul tjej att leka med ibland och borde inte vara
svår att få i sängen. Sen får man se vad det leder till,
jag skulle inte ha några förhoppningar om annat än sex.
__________________
Senast redigerad av hihowru 2018-12-05 kl. 06:15.
Citera
2018-12-05, 06:14
  #8
Medlem
Du tillhör den nya typen troll, ni fanns inte förr på flashback, du ställer inte en trolldiskussion utan snarare en relevant diskussion men något som inte är förankrat i verkligheten, det syns då din profil är så pass ny.

Men jag tycker du ska säga att du har legat runt, personligen ser jag inte ngt fel i att kvinnor ligger runt det torde göra er bättre i sängen, nu kanske det inte är så i ditt fall, ofytast så ligger tjejer runt på din nivå så för uppmärksamhet

frågan är om du kan bli nöjd med bara en partner,
kan du det så borde du vara ärlig,
Citera
2018-12-05, 06:15
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klokakamelen
Du ska inte svara honom. Han har inte med ditt tidigare liv att göra. Ställ själv inte heller sådana frågor. Vad som gäller är nutid och framtid. Historien har passerat och du kände inte honom då.
Det här.

Utöver det tror jag att du behöver fundera på vad du får ut av att träffa nya sexkontakter i så hög utsträckning, om det inte fungerar mellan dig och den du nu träffar.
Citera
2018-12-05, 06:19
  #10
Medlem
Europes avatar
Jag skulle låta bli att nämna hur många jag har varit med för en ny flickvän och då är jag ändå man. Det är i snitt ännu mindre populärt att en kvinna har varit med många. Jag skulle å andra sidan inte heller ljuga om att jag har varit med färre än jag har varit med. Jag har Aspergers, vilket gör att jag följer regeln om att keepin' it real och att inte ljuga. I slutändan är det dock TS som gör sina egna val, eftersom det handlar om vad man prioriterar.

För övrigt har jag lärt mig regeln om att det är bäst att inte tala om ens tidigare kärleksliv just genom att flickvänner har varit "nyfikna" om det och har pressat mig med en massa frågor. Inte så mycket mängden kvinnor jag har varit med, utan om tidigare förhållanden o.s.v. Min erfarenhet har varit att det lätt kan slå bakut senare i form av svartsjuka m.m., så folk borde verkligen fundera över om de nu nödvändigtvis måste veta allt om sina tidigare partners kärleksliv, om det sedan bara väcker känslor av osäkerhet, svartsjuka o.s.v. Själv har jag inte brukat gräva i mina flickvänners tidigare relationer, förutom om jag har snappat upp något som är verkligen fortfarande relevant för vårt förhållande.
__________________
Senast redigerad av Europe 2018-12-05 kl. 06:22.
Citera
2018-12-05, 06:19
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av behandito
Bäst att jag håller käften då och låter min potentionella pojkvän leva i ovisshet i resten av sitt liv.
Ja, vad skulle någon tjäna på att veta det?
Max 20st
Citera
2018-12-05, 06:26
  #12
Medlem
note-its avatar
Jag tycker att du ska säga 8 killar och 2 tjejer. Det kommer du få mycket glädje av....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback