2018-12-04, 16:07
Medlem
Fittahoras avatar
En annan alarmerande uppgift från Frankrike är att det enligt uppgift finns krypskyttar utplacerade i Paris. Jag har tidigare skrivit om att en vanlig taktik från Deep State är att beskjuta dom som protesterar för att få dom att tro att motståndarna skjuter dom. Taktiken används för att få fredliga protester att övergå till upplopp. Vi får hålla tummarna att inget sådant sker.
Partisangirl 🇸🇾
Verifierat konto @Partisangirl

Snipers on #paris rooftops. It would take just one agent provocateur to start shooting at both sides and the #parisprotests will end up exactly in the same scenario as #Ukraine's Maidan or #Syria, without the added NATO invasion and bombing. #giletsjaunes

Källa: https://twitter.com/Partisangirl/status/1069102582235246592
Finns en video i tweeten.
Citera
2018-12-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hur är det vinklat?

Stod ju i morse att gula västarna är på väg mot presidentpalatset för att störta Macron, typ 100 000 personer.

Är vinkeln här att dom inte vill störta macron, 5D chess, Tzun Tzu och allt det där?
Anledningen, han menar att anledningen inte är prishöjningen på bränslet och att tidningarna spinner på det
Citera
2018-12-04, 22:00
Medlem
Nu har Donald Trump löst finansieringen av muren.
Den ska betala sig själv på två månader.

"Trump claims, without evidence, that the wall would pay for itself in two months
Now that Mexico and the Republican Congress have refused to fund his wall, Trump turns to magic numbers.
One day after President Donald Trump asserted that building the wall on the southern border would “save billions,” he upped the ante.

And considerably, at that. On Tuesday, Trump claimed that the wall “pays for itself in two months.”

https://twitter.com/realDonaldTrump

"Could somebody please explain to the Democrats (we need their votes) that our Country losses 250 Billion Dollars a year on illegal immigration, not including the terrible drug flow. Top Border Security, including a Wall, is $25 Billion. Pays for itself in two months. Get it done!"

https://thinkprogress.org/trump-claims-border-wall-pay-for-itself-in-two-months-fact-check-1dbc50f34012/
Citera
2018-12-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är du helt tappad?
Först visar jag att mötena ställdes in pga Bush begravning och frågar vad Qs fanbase tror om detta.
Då ber du mig lägga fram det scenario jag själv finner mest troligt.
När jag då går dig till mötes och gör det ber du mig hålla käft tills jag kan bevisa detsamma.
Snyggt cirkelresonemang..

Är du bara ännu en flane som tycker att man inte får skriva i tråden om man inte tror på Q?

Du har visat att Bush har begravning, ja. Du tar detta som bevis för att q har fel, vi vet Det krävs dock att man vet exakt varför mötet sköts upp och att du vet datumet för när Bush begravs är inte samma sak som att veta varför mötet sköts upp

Nej det var heller inte det du frågade utan jag påminner dig här ”Menar q att Bush gick och dog av ren illvilja?” Sedan frågar du mig om hur Q drar sina slutsatser och det är ju märkligt att du vill ha min input på det men jag sitter inte på nån inside info om Q.

Detta är varför diskussioner med dig är så svåra men det har vi ju dock redan varit igenom i tidigare inlägg när du vänder och vrider på saker och ting där inläggen sen raderas, vilket såklart inte gör saken lättare
Citera
2018-12-05, 01:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidroN
Du har visat att Bush har begravning, ja. Du tar detta som bevis för att q har fel, vi vet Det krävs dock att man vet exakt varför mötet sköts upp och att du vet datumet för när Bush begravs är inte samma sak som att veta varför mötet sköts upp
Från mitt första inlägg i sakfrågan:
Sundar Pichai is scheduled to testify before the House Judiciary Committee, but the hearing has been postponed because of President George H.W. Bush's state funeral.

Mer på samma tema:
Google CEO Sundar Pichai will testify before the House on Dec. 11
The hearing was postponed because of the state funeral for former President George H.W. Bush.
https://www.cnet.com/news/google-ceo-sundar-pichai-will-testify-before-house-on-dec-11/

Fox News - kanske accepterat?
Google CEO Sundar Pichai's testimony before the House of Representatives has been postponed due to the state funeral for former President George H.W. Bush.
https://www.foxnews.com/tech/google-ceo-sundar-pichais-house-testimony-has-been-postponed

(Säg till om du vill ha fler källor - de har haglat in under dagen...)

Citat:
Nej det var heller inte det du frågade utan jag påminner dig här ”Menar q att Bush gick och dog av ren illvilja?” Sedan frågar du mig om hur Q drar sina slutsatser och det är ju märkligt att du vill ha min input på det men jag sitter inte på nån inside info om Q.
Citerar inlägget ifråga:

Nej det tror inte jag heller, däremot undrar jag hur Q kom till slutsatsen att det var "deep state" som låg bakom uppskjutandet när det egentligen var en statsbegravning.
Vet du hur Q kunde dra en så märklig slutsats (om inte just för att han tror att Bush dog med flit just nu)?
(EDIT: Det är ju inte bara LITE underligt om någon högt uppsatt i vita huset helt har missat att det är Bush begravning som står för dörren..)
Vad är problemet - får man inte fråga dig om du har input angående ämnet du ger dig in i?

Citat:
Detta är varför diskussioner med dig är så svåra men det har vi ju dock redan varit igenom i tidigare inlägg när du vänder och vrider på saker och ting där inläggen sen raderas, vilket såklart inte gör saken lättare
Att jag finner det intressantare att diskutera sakfrågan än vad du, eller nån annan, tycker om mig som person är knappast något du kan lägga mig till last.
Citera
2018-12-05, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
En annan alarmerande uppgift från Frankrike är att det enligt uppgift finns krypskyttar utplacerade i Paris. Jag har tidigare skrivit om att en vanlig taktik från Deep State är att beskjuta dom som protesterar för att få dom att tro att motståndarna skjuter dom. Taktiken används för att få fredliga protester att övergå till upplopp. Vi får hålla tummarna att inget sådant sker.
Partisangirl 🇸🇾
Verifierat konto @Partisangirl

Snipers on #paris rooftops. It would take just one agent provocateur to start shooting at both sides and the #parisprotests will end up exactly in the same scenario as #Ukraine's Maidan or #Syria, without the added NATO invasion and bombing. #giletsjaunes

Källa: https://twitter.com/Partisangirl/status/1069102582235246592
Finns en video i tweeten.

Det är väl polisens eller militärens spanare/prickskyttar som håller koll på demonstrationerna och spårar dom ut fullständigt kan dom börja plocka av de värsta agitatorerna.

Fråga: visst har den alla igenkänningstecken av att vara en colour revolution men det är ju riktat mot Macron, Deep State No.1 i europa. Hur förklarar vi det?

Jag har funderat på följande, enkelt koncept som kan användas av alla som vill, kan ju tex. vara Ryssland eller en helt spontant sammansatt grupp som lärt sig av nyheterna.
Citera
2018-12-05, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Anledningen, han menar att anledningen inte är prishöjningen på bränslet och att tidningarna spinner på det

Ok, men att dom är på väg mot presidentpalatset för att störta Macron?

Jag tycker vi läst om detta varje dag, att demonstrationerna gått emot allmännt missnöje mot Macron
(som tydligen verkar vara en exeptionellt usel president) och att det fått rejält momentum och är en gräsrotsrörelse utan tydliga ledare, omöjlig att kontrollera, Facebook styrd genom löst sammansatta grupper.

Tydligen varje nations mardröm och övriga ledare i europa sneglar oroligt på frankrikes situation.

Dom har ju en lång tradition av våldsamma protester och det ser alltid värre ut än vad det är men det skall bli kul att se vad det blir av detta. Jag har känslan av att om dom går in hårt med polis och militär blir det bara värre.
Citera
2018-12-05, 07:21
Medlem
Fun fact,

Q followers klagar ju alltid på att MSM får talking points som dom driver in absurdum.
(det verkar iofs stämma för all MSM brukar driva en fråga samtidigt när det gäller vissa frågor, tex. när det var dags för lågkonjunktur så skrev alla tidningar samma negativa artiklar inom typ två dagar, osv.)

Men Q followers gör ju precis samma sak, alla på en gång börjar diskutera en av Q bullet points samtidigt och sen dör det ut och man hoppar till nästa.

Kan MSM så kan Q
Citera
2018-12-05, 08:58
Medlem
BushwickBills avatar
Sluta runka till olika datum är mitt tips. Flynn var en bomb som BEVISADE två saker, Mueller har inte ett skit och Huber har allt.

Aldrig varit mer säker på att Clinton et al är körda än nu, bara att vänta ut detta och inte fokusera på oljud och fjärtar. Den som tror detta är business as usual och att Trump är som vilken politiker som helst får gärna förklara diskrepensen mellan mellan Muellers utredning och Benghaazi/Clintons mail.

Cohen åker dit på en teknikalitet! Om Ryssland hade gått att köpa för några miljarder då hade Sossarna haft direktlinje till Putin, vilket skämt! Mueller kommer fizzla stenhårt och hela världen ställer sig frågan vad i helvete msm sysslat med under senaste två åren, all in Mueller och missa Huber?!? Enemy of the people indeed.

Detta är över redan.
Citera
2018-12-05, 10:02
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 4 2018

Dc43CR5WAAAy400.jpg-large.jpg

https://twitter.com/Tom_Winter/status/1070140182907756544
[Dec 4, 2018]
https://twitter.com/Tom_Winter/status/1070138096916799488
"NBC News: There appears, although the redacted documents do not make it completely clear, that there is a [[[+++separate criminal investigation going on outside of Special Counsel Robert Mueller's purview+++]]] for which Flynn has been providing significant assistance."
Markers are important.
[Dec 4, 2017] > [Dec 4, 2018]
Think No Name.
Did Mueller have a choice in making the recommendation?
Who does Mueller 'now' report to?
Does WHITAKER also oversee HUBER + OIG?
What case(s) is HUBER + OIG + team of 470 currently working on?
Who has the server(s)?
Who has access to NSA UT Term1-12?
Does FISA grant access to NSA umbrella collection?
You are witnessing something [firsthand] that many cannot possibly comprehend or accept as reality [Sci-Fi or precision M_planning?]
Coincidences > > > reveal w/o violating NAT SEC
Coincidences > > > mathematically impossible to be 'FALSE'
Coincidences > > > bypass 'installed' restrictions to prevent future legal attachments
Comms understood? 5:5?
SENATE WAS THE TARGET.
Q

Michael Flynn är fri, precis som Q har sagt ett antal gånger. Eftersom han/Flynn inte gjort något brott. Logiskt. Mueller-utredningen rapporterar nu till Matthew Whitaker, tf justitieminister, som tagit över kontrollen.
Senast redigerad av Q-follower 2018-12-05 kl. 10:17.
Citera
2018-12-05, 11:36
Medlem
Angående Q, ska det fortfarande om 4-8 år inte vara färdig?
Dvs ett livslångt nedmonterande av Deep State av Trump och co?
Eller har de redan tagit över i det dolda?
Obama, Clinton's etc ersatta av "actors", eller?

Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Sluta runka till olika datum är mitt tips. Flynn var en bomb som BEVISADE två saker, Mueller har inte ett skit och Huber har allt.

Aldrig varit mer säker på att Clinton et al är körda än nu, bara att vänta ut detta och inte fokusera på oljud och fjärtar. Den som tror detta är business as usual och att Trump är som vilken politiker som helst får gärna förklara diskrepensen mellan mellan Muellers utredning och Benghaazi/Clintons mail.

Cohen åker dit på en teknikalitet! Om Ryssland hade gått att köpa för några miljarder då hade Sossarna haft direktlinje till Putin, vilket skämt! Mueller kommer fizzla stenhårt och hela världen ställer sig frågan vad i helvete msm sysslat med under senaste två åren, all in Mueller och missa Huber?!? Enemy of the people indeed.

Detta är över redan.

Om Ryssland gått att köpa? Du menar väl om Ryssarna köpt?
Citera
2018-12-05, 11:48
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill

Detta är över redan.
Ser inte mycket om Q i ditt inlägg, men det är säkert relevant för tråden på något sätt.

Iaf, det som nu Cohens erkännanden tyder på är följande:

* tRump förhandlade fram t o m sommaren 2016 om att bygga Moscow tRump Tower
* För att detta öht skulle vara möjligt för ett amerikanskt företag måste amerikanske sanktioner mot Ryssland lyftas
* tRump lovade att lyfta just dessa sanktioner om han blev president
* I förhandlingarna ingick dessutom en direkt muta till Putin med ett penthouse på toppen på Moscow tRump Tower
* Ryssland hade alltså goda skäl till att hjälpa tRump till makten med hackerattacker på DNC och horder av troll, varav en del ju finns NU på FB.
* Det är i detta sammanhang som mötet i NYC tRump Tower med ryssarna kommer in om "smuts" på Hillary Clinton
* tRump har konsekvent ljugit om sina kontakter med ryssarna, vilket i sig är en säkerhetsrisk, eftersom avslöjanden om det skulle kunna användas i utpressningssyfte
* Kanske finns mer ändå? Pee tapes? Något skäl måste det ju ändå finnas till att tRump är en fullständig jävla mes mot allt som Ryssland gör
* Q är bara en avledningsmanöver från detta

DETTA är den troligtvis sanna konspirationen, styrd av korrumperade miljardärer som Putin och tRump. Och nätet är fullt av nyttiga idioter!
Senast redigerad av nerdnerd 2018-12-05 kl. 11:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in