2018-12-01, 10:24
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Har ju inte hört talas om det förut. Men det.är ju nice att dom gör så. Fick en mille idsg när jsg logga in så det är ju schysst av dom =)
Kan tipsa dig som var ny att passa på och utnyttja racen med dubbel GTA$ & RP under helgen.

Visserligen grymt tråkiga race om jag får säga det själv (ofta förstörs det ytterligare av att imbeciller aktiverar catch-up) men klart användbart om man vill få in lättförtjänta pengar och RP.

https://www.rockstargames.com/newswire/article/60714/Double-GTA-RP-on-Transform-Races-and-Biker-Contracts
Citera
2018-12-01, 12:01
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Kan tipsa dig som var ny att passa på och utnyttja racen med dubbel GTA$ & RP under helgen.

Visserligen grymt tråkiga race om jag får säga det själv (ofta förstörs det ytterligare av att imbeciller aktiverar catch-up) men klart användbart om man vill få in lättförtjänta pengar och RP.

https://www.rockstargames.com/newswire/article/60714/Double-GTA-RP-on-Transform-Races-and-Biker-Contracts

Ah tack så mycket för tipset. Verkligen schysst av dig. Såna tips gillar jag. Jo race är ju inte det roligaste att göra men får man mer rp och cash så är jag på =) hoppas fler events kommer snabbt när denna tar slut.
Citera
2018-12-01, 19:52
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ah tack så mycket för tipset. Verkligen schysst av dig. Såna tips gillar jag. Jo race är ju inte det roligaste att göra men får man mer rp och cash så är jag på =) hoppas fler events kommer snabbt när denna tar slut.
Ingen orsak. Dessa typer av event kommer rätt ofta till och från, man brukar få en notifikation om det i PlayStation-lobbyn.
Citera
2018-12-30, 19:40
Medlem
Reggaemans avatar
Ang Arena Wars

Hur fan väljer jag ett specifikt Arena Wars??
Jag vill spela Carnage men hittar det inte någonstans
Ibland får man en invite via telefonen men man måste ju aktivt kunna välja vad man vill spela?
Väljer man quick job så är det ju bara random, väljer man att gå in på ikonen vid arenan så blir det också random, kan man inte få upp en lista med alla modes och bara få välja?
Citera
2018-12-30, 19:42
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ang Arena Wars

Hur fan väljer jag ett specifikt Arena Wars??
Jag vill spela Carnage men hittar det inte någonstans
Ibland får man en invite via telefonen men man måste ju aktivt kunna välja vad man vill spela?
Väljer man quick job så är det ju bara random, väljer man att gå in på ikonen vid arenan så blir det också random, kan man inte få upp en lista med alla modes och bara få välja?

Start, play job, rockstar created , arena wars och sen välj vilket du vill. Alltså ifrån menyn, start/paus
Citera
2018-12-30, 19:44
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
Start, play job, rockstar created , arena wars och sen välj vilket du vill. Alltså ifrån menyn, start/paus

I'm stupid

Tack
Citera
2019-01-04, 18:14
Avslutad
Arena Wars kan jag rekommendera! 5 omgångar gav 200k, dubbel
Citera
2019-01-04, 22:20
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Arena Wars kan jag rekommendera! 5 omgångar gav 200k, dubbel

I vilket mode?
Citera
2019-01-05, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
I vilket mode?

Vilket som fungerade bra, dubbel exp
Citera
2019-01-09, 10:06
Medlem
who-s avatar
Det har kommit nya vapen i spelet nu. Ser ganska softa ut. Laser vapen haha
Citera
2019-01-09, 13:15
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Det har kommit nya vapen i spelet nu. Ser ganska softa ut. Laser vapen haha
Ja de är feta.
Gillar ju speciellt prinsessan Leia pistolen som ger en schockwave.

Dyra som satan bara.
Citera
2019-01-09, 14:04
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Ja de är feta.
Gillar ju speciellt prinsessan Leia pistolen som ger en schockwave.

Dyra som satan bara.

Jo dom verkar väldigt bra faktiskt.
Håller med att priset är ganska högt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in