2018-11-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Spännande !!
Absolut, även om det bara är kvalificerade rykten. Har sedan en tid tillbaka tröttnat på D3, POE och det mesta inom arpg världen(lirar lite D2 till och från) så alla nyheter om kommande projekt är välkomna.

För att spä på ryktet ytterligare så svarade nyligen Blizzard så här på D3 forumet.

Citat:
We continue to read feedback and our internal discussions are ongoing. We have many plans for Diablo across multiple projects which we’ll be revealing over the course of the coming year. We are eager to share more about all of our projects, but some will have to wait as we prefer to show you, rather than tell you, about them. It's going to take some time as we strive to meet your expectations, but now, more than ever, we are committed to delivering Diablo experiences the community can be proud of.

- The Diablo Teams -
Så om projekt Fenris(D4) är under utveckling som artikeln påstår kommer det alltså bli presenterat någon gång nästa år? Förhoppningsvis i så fall innan Blizzcon med hänsyn till årets skandal, fansen förtjänar information så fort som möjligt.
Senast redigerad av Imladris 2018-11-30 kl. 18:57.
Citera
2018-12-01, 01:22
Medlem
Fotbollscognacs avatar
Hur gör jag för att klättra i GR? jag är i 53 nu och det börjar bli svårt. Har det jag behöver i armor med mera, är det end-gear jag måste försöka få tag i för att klättra högre?

Är i Paragon 300+ nu men tycker fortfarande det är svårt att klättra.

Någon som har idéer?

MVH
Citera
2018-12-01, 02:21
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollscognac
Hur gör jag för att klättra i GR? jag är i 53 nu och det börjar bli svårt. Har det jag behöver i armor med mera, är det end-gear jag måste försöka få tag i för att klättra högre?

Är i Paragon 300+ nu men tycker fortfarande det är svårt att klättra.

Någon som har idéer?

MVH

Är du gearad ska du helt klart klara högre än så. Vad för build kör du?
Citera
2018-12-01, 02:44
Medlem
Fotbollscognacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Är du gearad ska du helt klart klara högre än så. Vad för build kör du?

Kör Necromancer Rathma Speed build. Hittade den på Youtube. Har alla delar, ringar med mera. Men kommer inte över 53..
Citera
2018-12-02, 10:45
Medlem
..
Senast redigerad av supermuppen1 2018-12-02 kl. 10:48.
Citera
2018-12-02, 10:47
Medlem
Citat:
Kör Necromancer Rathma Speed build. Hittade den på Youtube. Har alla delar, ringar med mera. Men kommer inte över 53..
Grind grind grind... 70-80 Gr kommer man upp i fort.
Klarade 90 i Gr solo med deomonhunter efter lite grind,och 95 i grupp tror jag.
Citera
2018-12-02, 13:28
Medlem
who-s avatar
Måste man komma upp i max level för att kunna köra online?
Eller hur går det till. Minns inte alls faktiskt. Är level 30 nu bara
Ledsen för en noob fråga
Citera
2018-12-02, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Måste man komma upp i max level för att kunna köra online?
Eller hur går det till. Minns inte alls faktiskt. Är level 30 nu bara
Ledsen för en noob fråga

Allt är ju online? Kör du på PC?
Citera
2018-12-02, 14:22
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Allt är ju online? Kör du på PC?

Är det så?=)
Lirar på ps4a.
Citera
2018-12-02, 17:27
Medlem
liddens avatar
Citat:

Speed? Betyder inte det att det är en build för att farma snabbt med?

Ta en build härifrån som är för greater rifts.
Citera
2018-12-03, 22:36
Medlem
Grooms avatar
Så D3, sätt att balanserera är att ge skills/set bonus med ökat kraft på: X000000000000 %?
När vi kontrollerar hur mycket vi gör i skada, orkar man se alla biljoner+ skada vi orsakar?

Snart blir det; "You did Zetta/Yotta damage to mob x".

Och när vi går för att benchmarka/kalkylera dessa siffror, det blir för mycket...
Nästan som att försöka köra PI och dess oändliga tal/siffer-följd.

Dessa damage/HP är föööör mycket: Hyperinflation i spelets mekanism = Utvecklarna har tappat kontroll eller bryr sig inte.
(kasta enbart nytryckt damage/hp siffror ("sedlar") för att hålla X-spelare nöjd under Y-period.

Revolutionen inom D3, är att spelare Z vänder sig till annat spel/path of Exile /guldet, (för D3-har tappat i värdet/mekanismen).
Synd, vad man har gjort med arvet från D2+LOD, och att man dessutom inte har lärt sig något från Median/PoE.
Citera
2018-12-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groom
Så D3, sätt att balanserera är att ge skills/set bonus med ökat kraft på: X000000000000 %?
När vi kontrollerar hur mycket vi gör i skada, orkar man se alla biljoner+ skada vi orsakar?

Snart blir det; "You did Zetta/Yotta damage to mob x".

Och när vi går för att benchmarka/kalkylera dessa siffror, det blir för mycket...
Nästan som att försöka köra PI och dess oändliga tal/siffer-följd.

Dessa damage/HP är föööör mycket: Hyperinflation i spelets mekanism = Utvecklarna har tappat kontroll eller bryr sig inte.
(kasta enbart nytryckt damage/hp siffror ("sedlar") för att hålla X-spelare nöjd under Y-period.

Revolutionen inom D3, är att spelare Z vänder sig till annat spel/path of Exile /guldet, (för D3-har tappat i värdet/mekanismen).
Synd, vad man har gjort med arvet från D2+LOD, och att man dessutom inte har lärt sig något från Median/PoE.

Tycker du att det stora problemet med D3 är att siffrorna är för höga? De har gjort stat squishs i WoW två gånger, så de har nog inga problem att göra samma sak i D3 om det skulle anses vara ett stort problem. Själv minns jag inte ens att jag tittade på siffrorna, de var rätt irrelevanta eftersom det kommer så många samtidigt så man knappt kan läsa ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in