Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
Jag tror inte att du försöker vara rolig eller trollar. Jag är övertygad om att du är dum och okunnig bara. hur mycket har du läst i skolan? Helt ärligt!
Tyvärr får jag lämna dig i ovisshet eftersom det inte är relevant.
Citat:
hahaha, jag får ont i huvudet av att läsa och besvara dig. Jag har inte skrivit att DU har hävdat sanningar, IDIOT! Jag skrev att du glorifierar vetenskap och kunskap men förstår dig på ingetdera. Simpelt, enkelt och väldigt tydlig var jag.
Berätta vad för vetenskap jag presenterat på ett sätt där du kan visa på ett missförstånd? Nej, just det.
Din frustration är över att jag inte accepterar din köttbullsteori.
Citat:
Hur klarar du dig om dagarna? Vilka diskussioner brukar du ha med dina vänner? Förstår ni varandra? Du är helt makalös! Din signatur glorifierar kunskap och vetenskapsmetoder på ett sätt som om exponerar dig att du inte kan nåt om vetenskap eller kunskap och inte heller dess metoder.
Berätta hur min signatur exponerar min påstådda ignorans om vetenskap.
Citat:
Jag kan lägga min högra arm på att du inte har läst och ännu mindre förstått vad vetenskap och kunskap är. Börja där! Lär dig om kunskap och vetenskap så öppnar sig en ny värld för dig.
Varför slår du ifrån dig istället för att besvara mina frågor? Blev det känsligt när köttbullismen ifrågasätts?