2018-11-26, 13:04
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Hon verkar ha haft bevakning på soc media 24/7 - det var fler kommentarer som raderades och verkar ha skett i princip direkt när de postades
Men vad är det för idioter som skall in och skriva kommentarer om detta på hennes soc media?
Citera
2018-11-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Men vad är det för idioter som skall in och skriva kommentarer om detta på hennes soc media?

Det är en relevant fråga som jag inte har något bra svar på, men misstänker att det rör sig om misslyckade bittra människor.
Citera
2018-11-27, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg

Håller verkligen med. Låt henne va
Citera
2018-11-29, 09:49
Medlem
Champagneoclocks avatar
Vad är statusen i ärendet? Någon som vet?
Citera
2018-11-29, 10:29
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock

Han är fortsatt häktad, senast 6 december ska åtal vara väckt eller häktningen förlängas. Troligen åtal eller att han släpps. Hans fru lallar vidare på instagram med bilder från sin verksamhet, ivrigt påhejad av vännerna med kommentarer som berättar att hon är snygg och den finaste de vet.

Enligt skvallret ska misstankarna vara stärkta sen omhäktningen.
Citera
2018-11-29, 10:38
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Han är fortsatt häktad, senast 6 december ska åtal vara väckt eller häktningen förlängas. Troligen åtal eller att han släpps. Hans fru lallar vidare på instagram med bilder från sin verksamhet, ivrigt påhejad av vännerna med kommentarer som berättar att hon är snygg och den finaste de vet.

Enligt skvallret ska misstankarna vara stärkta sen omhäktningen.
Ok, då kanske den tidgare nämnda inspelningen kommit upp i ljuset.
Citera
2018-11-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock

Expressen skriver såhär idag : https://www.expressen.se/sport/misstanks-ha-valdtagit-gast-nar-frun-sov-i-rummet-intill/

Åklagaren säger att han troligen kommer att kunna väcka åtal 6 Dec.
Senast redigerad av birkaboo 2018-11-29 kl. 14:47.
Citera
2018-11-29, 20:10
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Expressen skriver såhär idag : https://www.expressen.se/sport/misstanks-ha-valdtagit-gast-nar-frun-sov-i-rummet-intill/

Åklagaren säger att han troligen kommer att kunna väcka åtal 6 Dec.

Och att sal är bokad:
Åklagare har till den 6 december på sig att väcka åtal men redan nu är en sal bokad i Stockholms tingsrätt.

– Jag kommer troligen att kunna väcka åtal då. Men det är några saker kvar, säger åklagare Daniel Suneson.

Huvudförhandlingen är beräknad att pågå under två dagar. 11 och 17 december.
Oavsett utgång så vill nog inte den där riktiga julstämningen infinna sig på Karlavägen i år.

/Provokatör
Citera
2018-12-01, 15:27
Medlem
MassiveBs avatar
Det intressanta är att BO har först lagt upp en post om händelsen och hur hon mår på Instagram (https://imgur.com/a/vl17RXM) + att hon verkar syssla med konst för att hantera hur hon mår (https://imgur.com/a/DPo5GE9), samtidigt som folk inom matsvängen ger likes till henne samt även på den häktades frus Instagram-inlägg. Visst, nu är det inte hon som är häktad, men samtidigt så tror jag inte att BO skulle känna sig helt bra med det.

Lägger inga andra värderingar i det hela tills rättegången börjar och man får se bevisen.
Citera
2018-12-03, 10:02
Medlem
The.Leaders avatar
Stoppa Pressarna kokar soppa på en spik!
Citat:
Fotbollsprofilen sitter häktad sedan lång tid. Snart väcks sannolikt åtal. Nu berättar kvinnan som anklagar honom för våldtäkt för första gången om den ödesdigra kvällen.
https://stoppapressarna.se/svenskt/fotbollsprofilens-offer-om-den-odesdigra-natten
Citera
2018-12-03, 14:44
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Det måste varit en ganska grov våldtäkt men tanke på hennes reaktion.

Citat:
"– Jag klippte av mig håret. Ville vara någon annan. Gick inte utanför huset och orkade mig knappt upp ur sängen. Jag ville bara glömma, fortsätter den unga kvinnan."

Måste ju vara något helt annat det Glenn gav sken om i sin historia.

Hoppas ljudfilen är tydligt så att det inte råder några tvivel.
Citera
2018-12-03, 15:27
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Det måste varit en ganska grov våldtäkt men tanke på hennes reaktion.

Måste ju vara något helt annat det Glenn gav sken om i sin historia.

Hoppas ljudfilen är tydligt så att det inte råder några tvivel.
Nja, det kanske kan kännas nog så förnedrande att ofrivilligt bli slickad i röven. Får en känsla av det hon skriver att hon varit omtöcknad under händelseförloppet. Hon verkar mer stödja sig på att GS suttit häktad så länge än på hennes egna minnesbilder av händelsen. Det kan ha varit betydligt mer alkohol inblandat än vad GS har givit sken av eller kan hon ha tagit någon sömntablett som redan i kombination med en måttlig promillehalt kan ha gjort henne rejält dimmig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in