Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Haha, "hon får inte vara fet"..
Förstår att det är svårt att leva i en värld med en såpass orimlig kravbild.
De "krav" kvinnor har på sig för att kunna hitta en partner eller sex om hon känner för det idag:
1. Existera
2. Var i NÅGORLUNDA god form (inte ett krav då även överviktiga kvinnor kan få kärlek men ökar chanserna enormt, och ffa kvaliteten på man hon kan få)
3. Dyk upp. Dvs, gå till en klubb, gå med på en dejtingsida eller gå med i någon form av sammanhang där det finns män. Du behöver inte tänka ut något att säga eller göra. Bara dyka upp, så löser sig resten.
Följer du som kvinna dessa tre punkter så ska det extremt mycket till för att du inte ska hitta en partner.
Herregud, jag loggade in på happy pancake häromdagen för första gången på ett halvår. Samma gamla tjejer som sitter där, år ut och år in. Vissa känner jag fan igen från när jag gick med 2014. Fortfarande sitter dom där och har skrivit "söker endast seriöst" i sina profiler. De sitter där med fulla inkorgar, men inte en jävel duger åt dem. Dem blir 25, 26, 27, 28...åren går, deras utseende och värde försämras gradvis för varje år, men de hoppas att en dag ska Paradise Hotel-Jocke med supercharm och sexpack dyka upp och ta henne med storm, och satsa helhjärtat på "seriöst", med just henne.
Skillnaden för män är att de inte sitter där år efter år med fulla mejlkorgar, utan med tomma. Själv hade jag inte fått ett enda nytt mejl sen sist jag loggade in i april. 2 st besökare. Och då är jag ändå klart snyggare än majoriteten av män på dessa sidor.
Det stämmer inte det du skriver, för det är bara vad du antar.
Killar sitter med mobilerna ute, ingen som tar kontakt av männen. Varit ute flera gånger med väninnor och vi är i väldigt bra form, platt mage eller timglaskropp spelar ingen roll.
Enda gångerna killarna tar kontakt är ett tillfälle när någon fråga ligga?
Ena väninnan försöker ragga själv men de är antingen upptagna eller vill bara knulla.
Tinder, ja där går det bra, men det är med bara en liggapp.
HP känner jag med någon som är på och hon har inte miljoner mejl, hon får sällan någon som skriver.
Jag tror folk blir bombaderade första dagen sen avtar det mer och mer?
De enda som raggar är invandrare.
Sen klagar svenska killar på att tjejer bara tar invandrare, de får bara invandrare, det är bara invandrare som visar intresse.
Sen kontaktannonser har alltid varit något för loosers som inte kan hitta i verkligheten, det är inte normalt att lägga upp en annons om kärlek.
Annonser är även för scammers, eftersom de vet om att det är misslyckade kärlekstörstande människor där, sol och vårare, nigeria scammers, var hittar de sina offer?
Fångar var hittar de kärlek?
Normalt är att man träffar sin partner via vänner, jobb, på kurs, under en resa alltså i ett naturligt sammanhang.
De män som har tillräckligt med testestoron tar kontakt och raggar, men idag finns det inte många män kvar som har det och därför hänger de på Tinder.
Förr hade män som mål att träffa
1 bra tjej och gifta sig och bilda familj, idag har de som mål att ligga med så många snygga tjejer som möjligt.
Fet behöver inte ens vara fet, fet kan vara en helt normalviktig tjej.
Killar klassar fet olika, många anser Marilyn Monroe var fet bland killar idag.