2018-11-28, 09:39
Medlem
OilersFans avatar
Börjar dra ihop sig nu, en mycket intressant helg stundar. Trodde inte alls på Fury inför mötet med Klitschko, men håller stenhårt på honom nu. Känns dock svårbedömt på förhand. Ingen av dem har speciellt mycket att skryta med när det gäller tidigare toppmotstånd. Fury är säkert fortfarande lite rostig och Wilder imponerade inte på mig mot Ortiz. Han hade dessutom etablissemanget på sin sida i den fighten. Vidrigt att se de extra sekunderna till återhämtning han fick till skänks mellan 7 och 8 ronden. Slagstyrkan gör dock att han alltid kommer vara farlig och Fury får va på sin vakt.
Citera
2018-11-28, 11:45
Medlem
Cockfaces avatar
Ska bli riktigt kul och se Wilder vs Fury. Kollat på lite intervjuer och inför program och Fury ser verkligen ut att vara tillfreds med livet igen. Wilder har sin höger men är ju rätt usel i övrigt. Han hade det mkt jobbigt mot Ortiz. Får se hur Fury´s haka är för nån höger borde väl sitta från Wilder.
Citera
2018-11-28, 11:52
Medlem
Cockfaces avatar
Förresten är det nån som köper Viaplays ppv?
Hade fighting paket några månader men blev så jävla sur på hur dom skötte det. Har ett paket men plockar ut dom bästa fighterna till ppv. Sätter ett pris som är helt sinnes ex. Grooves vs. Eubanks skulle dom ha 500:- en fight som kosta 13 pund i England.
Avskyr Viaplay och deras ockerpriser så hoppa det är få som köper det så deras ppv självdör.
Citera
2018-11-28, 14:53
Medlem
Ska bli en sjukt spännande fight. Wilder har helt klart punchers chans men tror Fury har alldeles för bra rörelser. En match är dock 10ronder och vad som helst kan hända!
Citera
2018-11-28, 16:54
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taxi43
Ska bli en sjukt spännande fight. Wilder har helt klart punchers chans men tror Fury har alldeles för bra rörelser. En match är dock 10ronder och vad som helst kan hända!
Antagligen vinner Tyson på poäng eller så vinner Wilder på knockout. Har svårt att se det sluta på något annat sätt. Men ska verkligen bli spännande att se vad som händer.
Senast redigerad av Lubrix 2018-11-28 kl. 16:57.
Citera
2018-11-28, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Antagligen vinner Tyson på poäng eller så vinner Wilder på knockout. Har svårt att se det sluta på något annat sätt. Men ska verkligen bli spännande att se vad som händer.
Exakt min filosofi.. Tyson tar det över 12 ronder. Men vill nog till att han vinner ronderna övertygande.
Citera
2018-11-28, 23:39
Medlem
mr.demons avatar
Wilder kommer att knocka Fury. Gillar båda, men tror Fury får fet stryk. Hoppas att vinnaren får Joshua 2019.

EDIT: Hittade denna face off nyss. Kommer att bli vilt som fan tror jag.

https://www.youtube.com/watch?v=igvc0PaQZo4
Senast redigerad av mr.demon 2018-11-29 kl. 00:04.
Citera
2018-11-29, 09:21
Medlem
DjPuttes avatar
Det man sett av Wilder så visst kraft har han MEN han slår som en väderkvarn det är inga preciasa slag utan det kommer en skur av slagt från alla håll och ngn går väl in, Fury han kan hålla ut på distansen och där igenom jabb abort Wilder och komma med ngt kraftslag!

En överhypad fight som jag personligen inte skulle ge många kronor för att se iaf, Känslan har ingen nitat ut den andre före rond 6 då kommer man gå distansen ut där är domslutet svårt sia kan gå lite hur som!

Mäta AJ av vinnaren då skulle jag nog vilja han in Fury som motståndare för att få clash of Britannia, Då skulle tungvikten få en uppmärksamhet problemet vara bara då lär det vara PPV och 499:- på VIAPLAY.....
Citera
2018-11-29, 16:02
Medlem
Tror på Fury måste jag säga. Wilder har chans helt klart, men känns som Fury kommer dansa runt honom alla ronder och vinna på poäng.
Citera
2018-11-29, 22:24
Medlem
lugna ner digs avatar
Klart jag hoppas på fury men jag tror på wilder. Hade hellre sett AJ mot wilder först så är lite bitter över att den aldrig kom.
Citera
2018-11-29, 22:43
Medlem
OilersFans avatar
Här kollat en del klipp på Pacquiao, som nu har börjat förberedelserna på allvar inför Broner, och jag måste säga att det är svårt att tro att han fyller 40 om några veckor. Så klart är det inte är som för tiotalet år sen, men han ser ändå oförskämt vass och hungrig ut. Broner ligger illa till den 19 januari. Tror Manny skulle utgöra en fara föra alla i weltervikt utom Spence, han är för stor och kraftfull, ett riktigt monster. Frågan är väl hur länge till Spence klarar av 147. Känns enorm storleksmässigt jämfört med många motståndare, precis som Hurd i 154. Riktiga "bullies" i ringen.
Citera
2018-11-30, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Här kollat en del klipp på Pacquiao, som nu har börjat förberedelserna på allvar inför Broner, och jag måste säga att det är svårt att tro att han fyller 40 om några veckor. Så klart är det inte är som för tiotalet år sen, men han ser ändå oförskämt vass och hungrig ut. Broner ligger illa till den 19 januari. Tror Manny skulle utgöra en fara föra alla i weltervikt utom Spence, han är för stor och kraftfull, ett riktigt monster. Frågan är väl hur länge till Spence klarar av 147. Känns enorm storleksmässigt jämfört med många motståndare, precis som Hurd i 154. Riktiga "bullies" i ringen.
Kan bara hålla med. Pacman borde efter en lång och otrolig karriär vara mätt och belåten men karl verkar inte nöjd ändå. Är det åtta viktklasser han har varit mästare i?
Tror han kommer vinna denna match i överlägsen stil. Får väl alla 12 ronderna men han kommer stå där som vinnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in