Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Jag är nyfiken på om EGT vet vilka kläder och/eller annat som utredarna har kvar i beslag - som t ex en ljusblå fleecetröja?
Sen undrar jag vidare om SD berättat något om hur han upplever det att vara utpekad som misstänkt MGM - alltså något mer än att bedyra oskuld?
Som jag uppfattat det har SD fuskat rejält med sina geocacheloggningar och jag tänker att det inte är okej enligt regelverken. Tror du att SD har sina loggar sparade på fler platser än på sitt geokonto ifall Groundspeak skulle besluta att utesluta honom och stänga ned hans geokonto där det loggats 7,124 finds, 68 hides, 363 trackables och 3528 bilder?
Vad säger du EGT - tycker du att det är OK att fuska som SD eller borde han få reprimander? Det kan tyckas att fusket inte är relevant med att han är misstänkt för mordet, men i mina ögon berättar det att han är beredd att glida på sanningen och att det tillhör hans personlighet överlag.
Kläder: Jag vet en del men inget som ska ut här på tråden. Varför frågar du?
På frågan om hur han upplever det: Han tycker det är otroligt roligt och givande, best time ever.... NOT.
På frågan om fusk (
fuskat rejält med sina geocacheloggningar): Patetisk fråga som Sh.Holms har lyckas plantera hos er och ni har köpt det rakt av (Självklart, då det är nått mot SD..., samma sak som att halva HD:s avdelning är utrustade med larm nu, SUCK!).
Jag kan ta 1000-tals exempel på hur man/vi geocachar. ALLA utom en handfull geocachare kör på tillsammans efter en ganska bra norm. I alla hobbys finns det alltid några exocentriska "idioter" som vill vara märkvärdig och skrika högst.
Exemplet "Alla ska klättra för att få logga" är så patetiskt att det finns inte på banan. Såna personer blir ganska snabbt utfrysta och har inte så många att cacha med.
När jag frågat runt lite om eventuellt fusk eller då "tigga om ledtrådar" eller avslöja nått om cacher och liknande så är det totala bilden att SD är den som inte fuskar på något sätt. Han avslöjade inget i förväg om geotour burkar, inte ens åt sina närmaste vänner.
Men ovanstående om fusk lär väl inte spela någon roll vad jag skriver, dels att det är jag och dels sätter det inte SD i dålig dager...