Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Nej varför skulle dom kunna det? Du behöver inte spela dummare än vad du är. En inkräktare skulle med hjälp av sina ben gå på marken omkring en fasad och således fastna på en övervakningskamera och det vet du lika bra som jag.
Men låt säga att inkräktaren i ett obevakat ögonblick når fram till fasaden, efter det är det lugna puckar menar du?
Citat:
Knappast. Jag har varken tid eller lust att rota i tråden efter övertygelse men mitt minne påminner mig om att detta tagits upp minst en gång innan. Vid det här laget har även jag som självutnämnd nykomling läst att detta med övervakningskamerorna tagits upp tidigare.
Det jag har tagit upp och diskuterat tidigare är varför endast ett par otydliga videosnuttar från en bensinstation precis utanför Pentagon har publicerats. Varför resten av alla 80-talet videor som enligt FBI beslagtogs direkt efter ’attacken’ fortfarande är hemligstämplade.
Citat:
Nej det har jag inte gjort. Sluta gör reklam för en massa strunt.
Den ger en något annan bild av din *bransch* och hur den har frodats efter händelserna 9/11. Om nu 9/11 var ett inside job och det kom fram, så torde nog sötebrödsdagarna för dig och dina likar hyfsat omgående vara vid vägs ände, tror du inte det?
Frågan blir då hur, i skenet av det här, dina argument ska bedömas.
Citat:
Jävlar vad du svamlar på i vanlig ordning. Länder som Afghanistan och Somalia har haft problem långt innan 9/11
Afghanistan hade det ljusår mycket bättre innan CIA började beväpna olika grupperingar i syfte att provocera fram en Sovjetisk invasion och därmed ge den supermakten sitt ”eget Vietnam”. Tja, planen ’lyckades’ ju och så här ett halvsekel senare så vet vi ju vilka som fick betala priset.
Situationen i Somalia är kanske inte lika uppenbart ett direkt ett resultat av USA’s agerande. Men i kombinationen av fanatisk islamism och utfiskade somaliska fiskevatten dammsugna av främst västliga industritrålare, så utgör åtminstone islamismen ett resultat av en medvetet förd amerikansk politik.
Citat:
och det vet du också och vad som anbelangar mig och mitt jobb har ingen som helst betydelse gällande pentagons övervakningssystem.
Det har betydelse för ditt argumenterande avseende detta och allt annat med bäring på vad som egentligen hände 9/11.
Citat:
Erkänn bara att du är en ful fisk som enbart är här för att sprida desinformation och att du ljuger värre än självaste Pinocchio.
Att vända ut och in på sanningen är ett barns sätt att diskutera.
Och amerikanska presidenters.