Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDemuynck
Varför är det så många som bara köper det Hampus säger nu när han "talat ut"?
Har han någon trovärdighet?
Jag tycker inte det och jag tror inte på ett ord den mannen säger.
Men Prinsessan Löwengrip tror du på? Efter allt som hon ljugit om historiskt, hon har noll komma noll i trovärdighet. Det enda som existerar för henne är att sälja hennes skitprodukter som jag verkligen alla slutar köpa nu. Ställ dig frågan, varför har det inte lämnats in en polisanmälan av detta? även om det inte är brott så kan hon ju anmäla folk som är dömda kidnappare om de befinner sig utanför hennes hus. Sedan, varför går hon och köper ett hus som ligger intill en större väg på Lidingö som är extremt enkelt att slå till emot om det vore "riktiga" kriminella som ville henne eller exet något ont. Ligger ju för fan på en kulle vid en åker och är extremt enkelt att slå till emot.
Jag tror att det är så här, hennes ex har plötsligt förlorat hela sitt innehav. Det har gått dåligt, sannolikt så har han haft andra som placerat del av sina besparingar hos han och de har sannolikt också förlorat pengar. Någon har åkt för att konfrontera honom med det, och ringt på dörren. Sammantaget av det här är att det passar inte in i hennes egen lilla fairytale som prinsessan av allt och nu vill hon bli av med honom. Jag tror inte ett skit på henne, hon verkade inte så bekymrad igår på sina nya flyktort med exets Patek på armen och bagagevagnen full av resväskor. Den där tjejen hoppas jag alla vettiga män i framtiden undanviker!