2018-11-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Nej.

Det rör sig om stora belopp. Det är jättestora belopp som jag har förlorat.

Att han hamnat i den här situationen handlar om ”extremt dåligt omdöme”, säger han.

– Jag sitter nu och jobbar på en lösning. Men som det ser ut i nuläget har jag inget konkret. Det är en riktigt jobbig situation som jag har för avsikt att lösa.

Finns inga uttalade summor.

/C

Den uttalade summan står i frågan från journalisten som du av en slump klippte bort.
Citera
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Han bekräftar det ju själv i artikeln idag så gott som.
Du borde byta till skvallertråden om henne istället, den här tråden bör främst handla om honom, den är inte till för att få utlopp för sina aversioner mot IL.

Man kan inte bekrafta nagot "sa gott som"

Att han hamnat i den här situationen handlar om ”extremt dåligt omdöme”, säger han.

– Jag sitter nu och jobbar på en lösning. Men som det ser ut i nuläget har jag inget konkret. Det är en riktigt jobbig situation som jag har för avsikt att lösa.

Det finns inga uttalade summor. Du uppdiktar nu rykten och forsoker bekrafta dem genom logner.

/C
Citera
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Vem ar IL?

/C

HJs X
Citera
2018-11-27, 19:45
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Den uttalade summan står i frågan från journalisten som du av en slump klippte bort.

Journalistens fraga innehaller absolut summan 10 tals miljoner.

H's svar; Det rör sig om stora belopp. Det är jättestora belopp som jag har förlorat.

Svaret bekraftar inte din tes om att det skulle rora sig om 10 tals miljoner. Hoppas du kan inse det.

/C
Citera
2018-11-27, 19:46
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Vem ar IL?

/C

Isabella Löwengrip
Citera
2018-11-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldebrink
Enligt info från användare på twitter rör det sig om likviditetsaffärer för bolag han byggt upp fina fasader för men använt till att trejda istället.

Source: https://twitter.com/Pontus91/status/1067477433438400512

vad är en likviditetsaffär? belåna sin likviditet i bolaget eller vad? har aldrig hört det förut
Citera
2018-11-27, 19:48
Medlem
Larasofts avatar
Citat:

H's svar; Det rör sig om stora belopp. Det är jättestora belopp som jag har förlorat.

Svaret bekraftar inte din tes om att det skulle rora sig om 10 tals miljoner. Hoppas du kan inse det.

/C
Hampus kan också mena att det är mer är 10 mkr.
Citera
Medlem
Citat:
Nej.

Finns inga uttalade summor.

/C

Snälla. Frida frågor om det rör sig om tiotals och han svarar jakande.

Om det hade rört sig om mer eller mindre hade han dementerat det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Hampus kan också mena att det är mer är 10 mkr.

TiotalS är ju mer än 10
Citera
2018-11-27, 19:49
Medlem
Citat:

/C

Jag vet att det handlar om tiotals miljoner sen får du tro vad du vill, hade det inte gjort det hade han såklart förnekat det på en direkt fråga från en journalist.
Citera
Medlem
Halloween2s avatar
Det rör sig om DP
Citera
Medlem
Jarvsofakss avatar
Alltså, vad fan handlar det här om? Ena dagen tycker inte BB/IL att det var något konstigt med att Hampus köpt en Bentley för 1,2 mille och gett bort en klocka för över 100k eftersom han är en bra "trader". Andra dagen har han aldrig kunnat betala för semestrandet och dessutom bett om ett lån på 500k redan på första utlandssemestern för att affärerna gått visset?

All reklam är bra reklam, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in