Citat:
Ursprungligen postat av
VigosRos
Initialt ska han ha förnekat digital konversation enl. MV i början av juli. Rätt ska vara rätt. Återstår då frågan om det är polisen/MV eller MGM som sladdar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moralensväktare
Man har inte från polisens sida gått på byskvaller utan man fick tidigt indikationer på att hon hade kontakt med SD vilket var anledningen till att man började kolla upp han och hans förehavanden under mordkvällen. Han förnekade inledningsvis i förhören att han haft kontakt med LW, sen när förhörsledaren visar upp bevis på att så är fallet erkänner han digital kontakt men förnekar att han mötte henne på kvällen. Vilket anses som besvärande uppgifter för SD.
Jag kan ha missat det inlägg från MV som du tänker på, där MV säger att SD ska ha förnekat att han har haft en digital kontakt. Kan inte hitta ett sådant statement när jag gått igenom MVs inlägg. Det ovan är ett av de som kanske är så nära som man kan komma.
Eftersom det känns viktigt för tråden att vi får klarhet i frågan är det jättebra om du eller någon annan lyckas hitta ett sådant inlägg där det tydligt framgår att SD förnekar digital kontakt.
Jag har ju de senaste dagarna lagt upp de inlägg från MV i frågan som jag har lyckats hitta.