Citat:
Ursprungligen postat av
Bluelys
Ajaj, redig inflation på råpoängen. Fick i princip samma nominella poäng på båda delarna som för ett par år sedan och sänkte mig med 0.15. Bara att ta tag i sig själv och göra en ordentlig förberedelse inför nästa

Ja, helt sjukt. Höjde mig med typ 10p totalt, men slutade ändå på samma resultat som förra året.
Satte 141p vilket endast genererade i 1.65...
Var provet verkligen så mycket lättare i år att vi får denna sjuka normering både på kvanten och verbala? Eller har det tillkommit en drös nya fuskare?