2018-11-27, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Då är vår diskussion avslutad.

Det hoppas jag inte. Nu när jag besvarat dina frågor kan du besvara mina.

Kan du ge ett konkret exempel på ett råd som du gett dina söner, som du anser ha hjälpt dem att bli mer attraktiva för kvinnor?
Citera
2018-11-27, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Det hoppas jag inte. Nu när jag besvarat dina frågor kan du besvara mina.

Kan du ge ett konkret exempel på ett råd som du gett dina söner, som du anser ha hjälpt dem att bli mer attraktiva för kvinnor?
Vilken del av : ”Om du först hade svarat seriöst och tydligt på frågorna jag ställde till dig.” är det du inte förstod?

Med tanke på vad du skrivit så är det fullt förståeligt att du inte varken vill eller kan svara seriöst och tydligt på frågorna, men då får du också acceptera att du är ointressant att diskutera med.
Citera
2018-11-27, 13:18
Medlem
Troligtvis är orsaken till att allt färre män får sex att kvinnor inte ser dem som attraktiva och hellre är singel.

I USA:

- 1 av fem pojkar har en hyperaktivitetsdiagnos , en av elva flickor har detta.

- 7 miljoner män jobbar inte hälften av dessa är på smärtstillande droger.

- Allt fler barn lever med endast sin mor 1 av 5 nu. 1 av 10 för 10 år sedan.

- Fler kvinnor än män har körkort.

- Kvinnor klarar IQ test bättre.

- 70 % av männen är överviktiga eller feta , 59% av kvinnorna.

- Spermier försämras kontinuerligt

https://www.youtube.com/watch?v=LrhHkQhglig

Det går utför med männen.

Problemet är tror jag att pojkar har inga direkta anledningar att ha några mål. Kvinnor signalerar att de tycker män är värdelösa och inte behöver dem. Ok tycker pojkarna och väljer inget som är ansträngande för det mesta , eftersom de måste ha en anledning anstränga sig , men de ser ingen.

Relationer mellan män och kvinnor kommer sjunka och istället kommer lesbiska relationer öka för kvinnor ser ingen resurs hos män förutom att de har spermier och dessa kan de köpa billigt och dessutom med högre kvalitet eftersom de flesta mäns spermier håller på att bli undermåliga.

Det bästa ur evolutionär synpunkt vore att inte skapa så mycket pojkar eftersom de inte skapar barn.
Männen kommer se sig allt mer överflödiga och självmorden kommer att öka så det bästa är att inte föda så många pojkar från första början.

Citera
2018-11-27, 13:31
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Vilken del av : ”Om du först hade svarat seriöst och tydligt på frågorna jag ställde till dig.” är det du inte förstod?

Med tanke på vad du skrivit så är det fullt förståeligt att du inte varken vill eller kan svara seriöst och tydligt på frågorna, men då får du också acceptera att du är ointressant att diskutera med.

Tror att du gör bäst i att bara lägga ner. Mafia och Therefore verkar vara samma andas barn. Försökte få något vettigt ur den senare, men det blir liksom bara slinger och "smart" goddag-yxskafteri. Menlöst att ödsla bokstäver och tid på.
Citera
2018-11-27, 13:48
Medlem
Citat:

Fast du har ställt frågor som jag inte kan svara på. Om du ställer frågor som jag kan svara på så svarar jag.

Så du får omformulera dina frågor.
Citera
2018-11-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Tror att du gör bäst i att bara lägga ner. Mafia och Therefore verkar vara samma andas barn. Försökte få något vettigt ur den senare, men det blir liksom bara slinger och "smart" goddag-yxskafteri. Menlöst att ödsla bokstäver och tid på.
Så är det. Det är synd att de inte tänker till innan de skriver saker de inte kan motivera och/eller stå för, eftersom man kan förvänta sig följdfrågor på ett diskussionsforum.
Citera
2018-11-27, 18:09
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Problemet är tror jag att pojkar har inga direkta anledningar att ha några mål. Kvinnor signalerar att de tycker män är värdelösa och inte behöver dem. Ok tycker pojkarna och väljer inget som är ansträngande för det mesta , eftersom de måste ha en anledning anstränga sig , men de ser ingen.

Exakt.

Kraven på män är löjligt höga idag och endast ett fåtal har en rimlig chans att leva upp till dem. De övriga har egentligen ingen direkt anledning att leva i dagens samhälle. Det som gör att såpass många ändå väljer att fortsätta sina liv är att det idag finns så mycket lättillgänglig och tillfällig stimuli som tv-spel, porr, droger osv. Vissa kan finna en mening i en hobby men riktig genuin lycka och mening kommer ytterst få av dagens unga män någonsin få uppleva.
Citera
2018-11-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Exakt.

Kraven på män är löjligt höga idag och endast ett fåtal har en rimlig chans att leva upp till dem. De övriga har egentligen ingen direkt anledning att leva i dagens samhälle. Det som gör att såpass många ändå väljer att fortsätta sina liv är att det idag finns så mycket lättillgänglig och tillfällig stimuli som tv-spel, porr, droger osv. Vissa kan finna en mening i en hobby men riktig genuin lycka och mening kommer ytterst få av dagens unga män någonsin få uppleva.

Det som är problemet för män är att de inte kan sätta upp målet att bli föräldrar , det målet har blivit allt mer svårt att nå , om en person inte blir förälder krävs det minimal ansträngning i livet , personen skulle kunna jobba mindre än hälften och dessutom behöver han ingen direkt utbildning ,det räcker med att kunna något , laga mat , eller köra taxi. Vet en person som levde på att köra taxi en gång i veckan och levde extremt snålt.

Kvinnor däremot behöver utbildning för att försörja barn och de flesta kvinnor vill ha barn , så de måste ha högre ambitioner , därav sliter de hårdare i skolan.

Förr kunde hårt arbete i vissa fall belönas med sex , men inte numera , utan det som avgör är personlighet och utseende. I sällsynta fall kan en kvinna som närmar sig 40 år ge sex till en mindre attraktiv man , men då förväntar hon sig att hon ska ha något utbyte ,troligtvis.

Det finns inget direkt lockande för en pojke att jobba som en galning , bara för att betala skatt.
Citera
2018-11-27, 21:41
Medlem
Citat:
Huvudet på spiken. Och folk undrar varför depressioner ökar i världen... män är inget värda längre.
Citera
2018-11-27, 23:20
Medlem
asdfarns avatar
Jag knullade förr förra veckan bara så att ni vet... sen har jag även en lösfitta som jag knullar om jag skulle bli desperat. Det folk inte förstår är att ni måste kolla inåt först och främst för att ta reda på vad fan det är för fel på er själva. Sen kommer det komma möjligheter.
Citera
2018-11-27, 23:21
Medlem
Citat:
Troligtvis är orsaken till att allt färre män får sex att kvinnor inte ser dem som attraktiva och hellre är singel.

I USA:

- 1 av fem pojkar har en hyperaktivitetsdiagnos , en av elva flickor har detta.

- 7 miljoner män jobbar inte hälften av dessa är på smärtstillande droger.

- Allt fler barn lever med endast sin mor 1 av 5 nu. 1 av 10 för 10 år sedan.

- Fler kvinnor än män har körkort.

- Kvinnor klarar IQ test bättre.

- 70 % av männen är överviktiga eller feta , 59% av kvinnorna.

- Spermier försämras kontinuerligt

Det går utför med männen.

Problemet är tror jag att pojkar har inga direkta anledningar att ha några mål. Kvinnor signalerar att de tycker män är värdelösa och inte behöver dem.

Alla utan den fetade meningen gör nog män mindre attraktiva.
Men den fetade är kvinnor som män väljer bort, en ganska stor andel, medans fäderna fortfarande slåss på dejtingmarknaden.
Citera
2018-11-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Exakt.

Kraven på kvnnor är löjligt höga menar du väl, hon ska ha en perfekt kropp och vackert ansikte, hon ska vara smal samtidigt som hon ska ha rumpa och bröst, hon ska vara bra i sängen samtidigt som hon är oskuld eller endast legat med 1.

Hon får inte ha någon diagnos eller problem med psykisk ohälsa, hon ska alltså haft en bra uppväxt och aldrig varit utsatt för mobbing eller sexuella övergrepp.
Hon måste ha god ekonomi, får inte bo i ett utsatt område eller jobba inom lågstatusyrke.

Hon ska ge upp sitt liv när hon träffar killen och sluta umgås med vänner när han vill.
Hon får inte ha manliga vänner.
Hon ska vilja ha all sorts sex han vill, oral anal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in