2018-11-26, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Nope. Utan jag har förklarat hur det ligger till, du har motargumenterat med att du bestämt uppfostrat dina söner bra. Jag har sagt att det är asbra men dom flesta klarar inte av det, och att de flesta tips som andra kvinnor ger kan killarna inte applicera sen i verkliga livet.

Då har du tyckt att jag ska förklara dessa "påstådda regler", det har jag sagt att jag inte kommer att göra, varpå du spammat den frågan om och om igen.
Lite som en rapist som inte kan ta ett nej. Och tror att det skulle vara bra debatt teknik.

Och nu skrev du exakt samma skit igen, för fjärde gången, och tycker att det är jag som står o stampar?
Nejdu. Ta några djupa andetag och kom tillbaka när du är redo att se det jag skrivit som åtminstone lite sant, så kan vi börja diskutera hur man löser problemet.
Sorry, jag är inte intresserad av att ge bekräftelse till ditt bloggande, testa www.blogger.com istället för ett diskussionsforum.

I en diskussion så ställer man de följdfrågor som man är intresserad av att veta svaret på, men eftersom du inte svarar på frågor gällande saker du påstått så blir det ingen diskussion.
Citera
2018-11-26, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Kan du ge ett konkret exempel på ett råd som du gett dina söner, som du anser ha hjälpt dem att bli mer attraktiva för kvinnor.
Ja det hade jag absolut kunnat göra. Om du först hade svarat seriöst och tydligt på frågorna jag ställde till dig.
Citera
2018-11-26, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Ja det hade jag absolut kunnat göra. Om du först hade svarat seriöst och tydligt på frågorna jag ställde till dig.

Vilka frågor?
Citera
2018-11-26, 12:42
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Tankefelet finns redan i rubriken. En person som tänker och pratar i termer av att "få sex" är per definition undergiven, och blir ointressant för partners.

Jag vill inte ens ha sex förrän jag träffar en tjej som jag tycker är värd investeringen. När jag väl har kommit så långt brukar det inte vara ett problem.

Personer med värdighet går genom livet med rak rygg och väljer noga och med urskiljning ut personer som hen vill ha i sitt liv. Ynkryggar frågar runt bland kreti och pleti i hopp om att "få ligga", och det är ju lika bra att dessa personer inte får sprida sina gener vidare faktiskt.
Citera
2018-11-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ja det hade jag absolut kunnat göra.

Jag upprepar frågan. Kan du ge ett konkret exempel på ett råd som du gett dina söner, som du anser ha hjälpt dem att bli mer attraktiva för kvinnor?
Citera
2018-11-27, 06:41
Medlem
SkepticalHippos avatar
Förtydligade i rubriken att detta är en samlingstråd.

/Moderator
Citera
2018-11-27, 06:58
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Tankefelet finns redan i rubriken. En person som tänker och pratar i termer av att "få sex" är per definition undergiven, och blir ointressant för partners.

Jag vill inte ens ha sex förrän jag träffar en tjej som jag tycker är värd investeringen. När jag väl har kommit så långt brukar det inte vara ett problem.

Personer med värdighet går genom livet med rak rygg och väljer noga och med urskiljning ut personer som hen vill ha i sitt liv. Ynkryggar frågar runt bland kreti och pleti i hopp om att "få ligga", och det är ju lika bra att dessa personer inte får sprida sina gener vidare faktiskt.

Det här håller jag med om till 100%. Varför är det ens en sådan hets efter att få ligga? Om man är ute efter att ha en rolig/skön timme så kan en konsert eller en rejäl massage hos en naprapat ge mer än ett ligg.

Sådana här undersökningar, det vill säga seriösa sådana, genomförs inte alltför ofta. När man gjorde undersökningen sex i Sverige 1996 så visade den att 4% av kvinnorna och 5% av männen aldrig hade haft sex. Merparten av de som svarade så var unga individer och kommer troligen ha sex någon gång under sitt liv.

Det har inte blivit svårare att ligga sedan dess, snarare tvärtom. Det kan dock vara så att man får en illusion av att det är svårare (och viktigare!) om man hänger för mycket på Tinder och dylika köttmarknader där utseendefixeringen blir extrem och där ett litet antal snygga sexmissbrukare kan hitta nya sexpartners på löpande band. Men är det lycka? Jag tycker inte det.

Det viktigaste är dock, för min del, att hitta personer att tycka om och lita på. Sex är en sekundär upplevelse. Hellre onani än halvtaskigt sex bara för sexandets skull.
Citera
2018-11-27, 08:48
Medlem
Citat:
Vilka frågor?
Är du läskunnig kan du enkelt hitta frågorna tidigare i vår konversation, de har funnits där hela tiden.

Citat:
Jag upprepar frågan. Kan du ge ett konkret exempel på ett råd som du gett dina söner, som du anser ha hjälpt dem att bli mer attraktiva för kvinnor?
Jag upprepar svaret. Ja det hade jag absolut kunnat göra. Om du först hade svarat seriöst och tydligt på frågorna jag ställde till dig.
Citera
2018-11-27, 09:21
Medlem
Citat:
Jag upprepar svaret. Ja det hade jag absolut kunnat göra. Om du först hade svarat seriöst och tydligt på frågorna jag ställde till dig.

Jag har besvarat dina frågor här.

(FB) Samlingstråd: En majoritet av killar får inte sex?
Citera
2018-11-27, 09:45
Medlem
Citat:
Jag har besvarat dina frågor här.

(FB) Samlingstråd: En majoritet av killar får inte sex?
Hade du tänkt till lite så hade du kanske förstått att jag menade de frågor jag ställt som du INTE svarat på...

Om du läser mitt svar till dig kl 15.05 den 23 november så kan du se en sammanfattning av vår konversation som frågorna grundar sig i.

Fråga 1. ”Eftersom jag utgår ifrån att man menar det man skriver så kanske du kan förklara vad du egentligen menar, istället för att använda dig av nån tvärtom-metod?”

Fråga 2. ”Med tanke på det du skrivit, vilka är ”haven av gissningar och egna väldigt fria tolkningar” som du påstår att jag levererat?”

Fråga 3. ”Anser du att dina senare svar har visat att du har en markant annan inställning än den att kvinnor inte kan uppfostra sina söner till eftertraktade män för att kvinnorna inte är män, och männen inte kan uppfostra sina söner till eftertraktade män för att de inte vet hur man gör?”
Citera
2018-11-27, 12:22
Medlem
Citat:
Hade du tänkt till lite så hade du kanske förstått att jag menade de frågor jag ställt som du INTE svarat på...

Om du läser mitt svar till dig kl 15.05 den 23 november så kan du se en sammanfattning av vår konversation som frågorna grundar sig i.

Fråga 1. ”Eftersom jag utgår ifrån att man menar det man skriver så kanske du kan förklara vad du egentligen menar, istället för att använda dig av nån tvärtom-metod?”

Fråga 2. ”Med tanke på det du skrivit, vilka är ”haven av gissningar och egna väldigt fria tolkningar” som du påstår att jag levererat?”

Fråga 3. ”Anser du att dina senare svar har visat att du har en markant annan inställning än den att kvinnor inte kan uppfostra sina söner till eftertraktade män för att kvinnorna inte är män, och männen inte kan uppfostra sina söner till eftertraktade män för att de inte vet hur man gör?”

Fråga 1
Vad är det du undrar? Jag svarar.

Fråga 2
Det är passerat för mig. Jag kan inte referera vad du skrivit för några veckor sedan.

Fråga 3
Samma sak här. Det är off topic och passerat.
Citera
2018-11-27, 12:37
Medlem
Citat:
Fråga 1
Vad är det du undrar? Jag svarar.

Fråga 2
Det är passerat för mig. Jag kan inte referera vad du skrivit för några veckor sedan.

Fråga 3
Samma sak här. Det är off topic och passerat.
Då är vår diskussion avslutad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in