2018-11-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Orolig över att få behålla mitt liv!? Tror du att jag vill dö?

Hur som helst så kommer han troligen bli avrättad av maffian.
Citera
2018-11-26, 23:00
Medlem
Playmaker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamlosaGranatapple
Idiot. Serberna klippte sin president för max 20 år sen. Som exempel. Finns nog fler. Mordförsök på påven är ett.

Du läste inte tillräckligt ordentligt....
”Vi är det enda landet i världen som har fått en statsminister OCH en utrikesminister mördade i modern tid.”
Citera
2018-11-26, 23:01
Medlem
De har kollat att registreringsskyltarna tillhör kriminella, konstigt att vi inte får reda på vilka vi ska äta oss för.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Är barnen gemensamma?

Nej barnens pappa är Odd. Som också fått gå under jorden pga hoten
Citera
Medlem
Citat:
Menar du att han jobbade gratis?
Nej men säg att han lovat att investera en viss summa men inte gjort det utan istället levt lyxliv för klienternas pengar då har han ju failat hårt. Kan ju även vara så att han förlorat pengar med flit till någon medkonspiratörs bolag och sedan gjort en fin splitt. Men det är nog inte så sannolikt om han vetat att hans investerare har vänner med yxor.
Citera
2018-11-26, 23:02
Medlem
Det här blir inte kul för honom. Det möjligt att han gjort stora vinster förrut men alla traders går förr eller senare på en mina olyckligt att det skedde med andras pengar....

Det här kommer inte sluta bra för honom. Min mag känsla säger.. Ah att det är illa
Citera
2018-11-26, 23:03
Medlem
Gillas avatar
Frågan är om HJ klarar av att hantera den här situationen som han befinner sig i nu?
Han har försatt sig själv i klistret men jag hoppas att han har familj och nära vänner som stöttar och hjälper honom att lösa det här och att det inte slutar med ett självmord...
Citera
2018-11-26, 23:04
Medlem
Citat:

Saknade han egna pengar? Vad har du för stöd för det?
De som mest dras til lyx och viljan att visa sig rik är ofta de som inte har så mycket pengar själva. Rika på riktigt skyr ofta sådant.
Citera
2018-11-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
De som mest dras til lyx och viljan att visa sig rik är ofta de som inte har så mycket pengar själva. Rika på riktigt skyr ofta sådant.

Intressant observation. Och det verkar stämma med bland annat Bill Gates, Warren Buffett osv.
Citera
2018-11-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011

Japp! Undantag nyrika.
Citera
2018-11-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Intressant observation. Och det verkar stämma med bland annat Bill Gates, Warren Buffett osv.
De riktigt rika vill inte sticka det i fejjan på folk eftersom de vet att det provocerar... även läskiga typer som inte stannar vid näthat.
Citera
2018-11-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
De riktigt rika vill inte sticka det i fejjan på folk eftersom de vet att det provocerar... även läskiga typer som inte stannar vid näthat.

Sant. Men det verkar inte ligga i deras personlighet att vara slösaktiga på skitgrejer som människor med låg IQ verkar vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in