2018-11-26, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Som jag kommenterade i andra tråden också, men det osar verkligen J.W och snabba cash om detta.
Tror ni han överlever detta? Är det alltså så att man kan få skydd av polis och myndigheter om det är man själv som satt sig i sådan knipa?
Han måste väl anmäla något brott innan han kan få något skydd?
Citera
2018-11-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hampus haft kontakt med Isabellas livvakt enligt Expressen

På måndagskvällen kom nya uppgifter från Isabella Löwengrips livvakt:
– Expojkvännen har kontaktat mig flera gånger i dag och vi har pratats vid på telefon. Han vill få kontakt med Isabella, förklara sig och hitta en utväg.

Märkligt - att han ska ha kontaktat henne på det viset visar att annan info verkar väldigt överdriven. Hur ska han hitta en utväg med 50 milj i skuld där han dessutom inte riskerar hennes liv med maffian? Något stämmer inte.
Citera
2018-11-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Som jag kommenterade i andra tråden också, men det osar verkligen J.W och snabba cash om detta.
Tror ni han överlever detta? Är det alltså så att man kan få skydd av polis och myndigheter om det är man själv som satt sig i sådan knipa?
Vill de döda honom så kommer de lyckas. Det är jag säker på. Frågan är bara om de vill nu när det ligger uppe på ytan
Citera
2018-11-26, 21:02
Är det inte livvakten gänget borde ta ett snack med, han verkar fungera som en talesperson för HJ.
Citera
2018-11-26, 21:05
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
bara i berlin beslagtog polisen fastigheter av de arabiska klanerna till et värde av 90 miljoner i deras senaste razzia

https://www.merkur.de/welt/berlin-ra...-10173452.html
Ok så jag vet inte om du gör likamedtecken mellan "syrianska maffian" i Sverige och "arabiska klaner" i Berlin (jag har varit noga med att påpeka att jag talar om Sverige) men även om du gör det så innebär det mer än hälften av det här beslaget. Menar du att 50 miljoner är "fickpengar" också (för det är alltså det vi diskuterar)?
Citera
2018-11-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Är det inte livvakten gänget borde ta ett snack med, han verkar fungera som en talesperson för HJ.

Hans uppgift är att skydda Isabella. Hon styr all information utåt. Hampus ska offras och genom detta uttalande så visar hon att han kontaktar henne och inte tvärtom. Snart blir det väl kontaktförbud.
Citera
2018-11-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Det är ingen idé att du försöker förklara. Vissa människor "vet allt" och är inte ens intresserade av att förstå hur saker och ting fungerar!

Börjar förstå det.

Ot, konstigt att han vågar höra av sig
Citera
2018-11-26, 21:08
Medlem
Herostratoss avatar
Har han blåst gänget, eller har någon sålt skulden till dem?
Citera
2018-11-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daxshandlaren
Snälla ha lite grundkunskap om du ska posta. Det var Hajen som skrev den pitchen, ja. Men det har inget med Sharkpoolen att göra.

Berätta om poolen då? Hur många var med? Hur mycket pengar rörde det sig om? Gick alla med vinst? CMC Markets säger 75% går back eller nåt sånt har jag hört. Blev någon rik? Vem i så fall? Och var det kanske fel poolare som förlorade?
Citera
2018-11-26, 21:12
Medlem
TonyBergmans avatar
Sån jävla karma för sharkweek, följt han på Twitter i några år, större vuxenmobbare får man leta efter, och blåst massa folk på pengar i sharkpoolen. Synd om IL, hon förtjänar inte detta.
Citera
2018-11-26, 21:12
Medlem
Citat:
Börjar förstå det.

Nä, tror inte ni fattar! Jag hävdade att han varit oförsiktig. Då säger du att han kanske bara satsat 1% men har en hävstång som gör att han kan förlora 100%. På vilket sätt är detta INTE oförsiktigt? Han har förlorat deras pengar oavsett om han hade alla pengar ute samtidigt eller 1% med en hävstångseffekt som gör det möjligt att förlora 100%. HAN GAMBLADE BORT PENGARNA EFTERSOM HAN VILL HA MAXIMAL VINST.

Oavsett så har han förlorat allt på kort tid pga sin hybris. Ännu ett bevis på att det kan gå fel när folk tänker... Inte bara ni alltså.
Citera
2018-11-26, 21:13
Medlem
linda skugges avatar
Citat:
Börjar förstå det.

Med tanke på att han i princip är uthängd i media så försöker han väl göra skattekontroll. Detta hade väl bara varit känt för de inblandade om inte BB hade skrikit ut det i skvallerpressen. Nu försöker han ge sken av att det finns en lösning och att han inte alls är en lurendrejare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in