2018-11-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Tack, intressant. Om jag köpt en 30 eller i detta fall 24 miljoners kåk så skulle jag se till att det registrerades på mig på studs. Så varför skickar inte Isabella in det?
Tja.. hon glömde att skicka in att hon ville gå vidare med skilsmässan efter betänketiden så varför inte det här också. Ja eller förlåt, det var advokaten som glömt skilsmässan.
Edit: Så det kan ju mycket väl vara möjligt att hon själv eller mäklaren glömt.
Senast redigerad av Zorza 2018-11-26 kl. 11:36.
Citera
2018-11-26, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikeakatalog
Kan det vara så att Hampus åkt dit på en poliskontroll medan barnen och Bella satt i bilen? Alltså kört rattfull/drogad? Han sålde ju sin bil nyligen.
Samtidig går stalkern för långt igen och då passar Bella på att ta en bloggpaus medan det här reds ut då hon eventuellt kan bli misstänkt för drog innehav med?

Nej, det hade media skrivit om, de skriver om kändisar och politiker som åker dit för droger och rattfylleri. Detta måste vara väldigt känsligt. Det är väl sexbrott mot barn som kan bli så här känsliga
Citera
2018-11-26, 11:50
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carnefice
Marockanske stalkern Lhouss*ine O*louh är det mest intressanta just nu i tråden, det är lätt att det kommer bort i bruset av annat vanligt Blondinbella-skvallernonsens. Bra alltså att du påminner om stalkern.
Stalkern har kontaktförbud. Skulle vara intressant med mer info om detta.
När, vilket datum, startade kontaktförbudet? Har han haft kontaktförbud tidigare (angående någon annan)?
Vad har Isabella Löwengrip egentligen haft för kontakt med marockanen?
Vad gör den mannen om dagarna?
Blondinbella har väl egentligen bara suktat efter kosingen hos de män hon valt. Man kan säga att hon bara blivit olycklig av denna (olycksbringande) pengahunger. Männen har fattat ganska kvickt vad hon går för - också därför det ser ut som det gör idag.
Löwengrip borde statueras som ett varnande exempel för andra svenska kvinnor.

Ja, jag tänkte mer om stalkern hade något att göra med att Hampus utsatt BB och barnen för fara.
Citera
2018-11-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Stocholm, Attunda, Solna, Södertörn och Nacka.

Okej men brottet kan ju vara begått någon annanstans
Citera
2018-11-26, 12:35
Medlem
Biatchs avatar
https://www.expressen.se/noje/kidnappare-hos-lowengrip-letar-efter-ex-pojkvannen/
Citera
2018-11-26, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
https://www.expressen.se/noje/kidnappare-hos-lowengrip-letar-efter-ex-pojkvannen/

Ja så går det när man ska leka med vargarna (syftar på Hampus främst).
Citera
2018-11-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Läste på en sida på nätet,minns dock tyvärr inte vilken där Hampus är med i en telefonintervju från i höstas.
Dom ställer frågor ang.att många daytraders är anonyma och han svarar rent allmänt om hot mm.

Där säger han också att han inte har någon sparkvot. Är inte insatt i ämnet men det låter ju väldigt osmart i en sån här situation. Nu har han ju inga pengar alls. Hur kan man vara så dum?

Här kan man se intervjun:
https://asterixia.se/2018/09/isabella-lowengrips-pojkvan-hampus-jarlbo-berattar-om-kidnappningshoten/
Senast redigerad av FomaHu 2018-11-26 kl. 12:43.
Citera
2018-11-26, 12:40
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch

men hur stämmer det då in att hon skrev "I'm not ALLOWED to see my boyfriend"?! efter allt detta borde hon ju inte ens VILJA göra det!
Citera
2018-11-26, 12:42
Medlem
MrGallaghers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FomaHu
Där säger han också att han inte har någon sparkvot. Är inte insatt i ämnet men det låter ju väldigt osmart i en sån här situation. Nu har han ju inga pengar alls. Hur kan man vara så dum?
Fast det handlar väl om att det inte finns någon logisk definition av sparkvot när hela ens inkomst kommer från värdepappershandel? Eller hur ska man prata om sparkvot?
Citera
2018-11-26, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGallagher
Fast det handlar väl om att det inte finns någon logisk definition av sparkvot när hela ens inkomst kommer från värdepappershandel? Eller hur ska man prata om sparkvot?

Jag vet inte, jag menar bara att det låter som att han inte sparat några pengar vid sidan av sitt daytrade-ande. T.ex. ett konto med pengar man inte rör alls. Men rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2018-11-26, 12:47
Medlem
leuxleuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
men hur stämmer det då in att hon skrev "I'm not ALLOWED to see my boyfriend"?! efter allt detta borde hon ju inte ens VILJA göra det!

Isabella har ju problem med engelskan annars. Så kan ju vara det.
Citera
2018-11-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FomaHu

Här kan man se intervjun:
https://asterixia.se/2018/09/isabella-lowengrips-pojkvan-hampus-jarlbo-berattar-om-kidnappningshoten/

Klart han har pengar. Om han under ett år tjänar 10 msek så kanske han tar ut hälften för att leva på och låter resten återinvesteras i depån. Så att han hela tiden tjänar mer (ränta på ränta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in