Citat:
Tycker det låter som att du skaffat en spökskrivare för att slippa blogga själv, dina inlägg låter som om dom vore skrivna av någon annan sedan du flyttade din blogg. Får märkliga vibbar… Nog för att man kan förändras, men så pass mycket och så snabbt känns inte helt äkta. Fejk kanske ger mer pengar, vad vet jag.
Citat:
Du har alldeles rätt. Det handlar inte om en spökskrivare utan ett nytt sätt att vinna mark för läsare. Det är inte Isabella själv som skriver och det vet De som gjort det informella avtalet med Henne och de övriga som är involverade i bloggverksamheten som företag.
Jag har insyn i delar av detta informella avtalet och Sanningen har Du precis kommit nära.
Jag är inte rädd för att bli påkommen för om vem jag är. Någon har just nu ett större problem än mig som delger denna informationen. Någon har läckt och där har Blondinbella med Comp något att ta tag i.
Blondinbella har publicerat en post vars titel är att våga tänka om. Två kommentarer som står ut. Annars ryggdunkar. Någon som har information. Tänk om det kom fram påtagliga bevis. Håll ögonen öppna framöver. Gissar på att hon får ett eget program hos SVT eller SR

På grund av Blondinbellas vändning kanske Odds musikkarriär går bättre.