2015-10-20, 16:09
Medlem
Geres avatar
Fast valet av adress på Kungsholmen rimmar inget vidare med hennes överklassambitioner.

Det är inte det elegantaste området i den stadsdelen.

Kanske därav flytten till fina Liiiidingö?

Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Samtidigt som Blondinbella sålde lägenheten, har några mindre småföretag tvingats stänga pga hot och stölder, där nu grannarna i Västermalmsgallerian nu tvingats hyra in vaktbolag för 2mkr per år, bara för att hålla det värsta drägget borta:
http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/handlarna-pa-kungsholmen-skaffar-egna-vaktare/aRKojm!N00129RmL8Qwr9lxLdrHVg/

Snacka om att sälja i sista sekunden....
Citera
2015-10-22, 04:47
Medlem
telefonforsaljarens avatar
Det var bara några månader sen som Blondinbella förfärade sig över en tiggare som kom fram till Odd och Isabella när dom satt och åt på en uteservering. Tiggaren tog fram en kasse och bad paret att ge tiggaren mat. Isabella blev förskräckt Hon postade om händelsen i bloggen. Svårt att veta om hon är uppriktig eller oärlig med sitt vurmande för flyktingar.
Citera
2015-10-22, 22:27
Medlem
femmas avatar
Blondinbella flyttar för det kommer invandrare- flyttar till Lidingö? Där det tyvärr inte bor invandrare? Hon är säkert en av dem som klagar på att ''alla invandrare ändå bor/hamnar på samma sällen'' också. Så jävla dåligt. BB borde öppna sitt hjärta om hennes idol en gång sa.. Denna dubbelmoral är så löjlig.
Citera
2015-11-01, 07:14
Medlem
Citat:
Pengarna fortsätter att regna över Isabella ”Blondinbella” Löwengrip Spångberg.

Nu plockar bloggaren ut en halv miljon kronor i vinst.

Isabella Löwengrip Spångberg är ensam aktieägare i Löwengrip Invest, som nu omsätter 3,5 miljoner kronor vilket är en ökning på nära en miljon kronor jämfört med året innan.

– Jag har hunnit få två barn och det är kul att visa att man kan lyckas öka omsättning och vinst fast man är småbarnsmamma.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article21683970.ab

Dags att investera lite i mamma/barn-produkter.
Citera
2015-11-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Fast valet av adress på Kungsholmen rimmar inget vidare med hennes överklassambitioner.

Det är inte det elegantaste området i den stadsdelen.

Kanske därav flytten till fina Liiiidingö?

Förstår inte riktigt hur personer orkar med att analysera hur fina vilka adresser inom ett område är för att vara med i överklassen osv. Vilken jävla värld vi lever i, eller hur ?

Citera
2015-11-15, 10:30
Medlem
Nja jag tror inte ni ska lägga så mycket vikt vid vad hon egentligen tror o tänker. Hon är verksam i branch där hon är helt beroende av etablerade medias gunst hur ska hon annars dra klick till sig själv o sina annonsörer. Därför är hennes öppna hjärta kanske mer ett utslag av sin egen girighet. Så simsalabim kommer hon ut som värsta godhetsriddaren.......
Citera
2015-11-15, 11:55
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femma
Blondinbella flyttar för det kommer invandrare- flyttar till Lidingö? Där det tyvärr inte bor invandrare? Hon är säkert en av dem som klagar på att ''alla invandrare ändå bor/hamnar på samma sällen'' också. Så jävla dåligt. BB borde öppna sitt hjärta om hennes idol en gång sa.. Denna dubbelmoral är så löjlig.

I dagens DN förfasar sig blondinbella vilken "hemsk människosyn" som kommit i dagen i samband med massinvällningen:

http://www.dn.se/kultur-noje/folks-asikter-om-flyktingar-skrammer-mig-oerhort/

Jag kan inte avgöra om hon bara är sjukt korkad eller är en kallt beräknande subba som vet att all reklam är god reklam. En hycklande godhetsriddare är hon iaf.
Citera
2015-11-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
I dagens DN förfasar sig blondinbella vilken "hemsk människosyn" som kommit i dagen i samband med massinvällningen:

http://www.dn.se/kultur-noje/folks-asikter-om-flyktingar-skrammer-mig-oerhort/

Jag kan inte avgöra om hon bara är sjukt korkad eller är en kallt beräknande subba som vet att all reklam är god reklam. En hycklande godhetsriddare är hon iaf.

Hon låter väl känslorna ta överhanden, som många andra fruntimmer. Besviken att hon var en ny Malena Ernman, vi behöver verkligen inte fler sådana i detta landet.
Citera
2015-11-15, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Hon låter väl känslorna ta överhanden, som många andra fruntimmer. Besviken att hon var en ny Malena Ernman, vi behöver verkligen inte fler sådana i detta landet.

Blondinbella - från identitet till ideologi
https://www.ekonomism.us/entry/blondinbella-fran-identitet-till-ideologi
Citera
2015-11-16, 07:16
Medlem
telefonforsaljarens avatar
Citat:
Tycker det låter som att du skaffat en spökskrivare för att slippa blogga själv, dina inlägg låter som om dom vore skrivna av någon annan sedan du flyttade din blogg. Får märkliga vibbar… Nog för att man kan förändras, men så pass mycket och så snabbt känns inte helt äkta. Fejk kanske ger mer pengar, vad vet jag.

Citat:
Du har alldeles rätt. Det handlar inte om en spökskrivare utan ett nytt sätt att vinna mark för läsare. Det är inte Isabella själv som skriver och det vet De som gjort det informella avtalet med Henne och de övriga som är involverade i bloggverksamheten som företag.

Jag har insyn i delar av detta informella avtalet och Sanningen har Du precis kommit nära.
Jag är inte rädd för att bli påkommen för om vem jag är. Någon har just nu ett större problem än mig som delger denna informationen. Någon har läckt och där har Blondinbella med Comp något att ta tag i.

Blondinbella har publicerat en post vars titel är att våga tänka om. Två kommentarer som står ut. Annars ryggdunkar. Någon som har information. Tänk om det kom fram påtagliga bevis. Håll ögonen öppna framöver. Gissar på att hon får ett eget program hos SVT eller SR På grund av Blondinbellas vändning kanske Odds musikkarriär går bättre.
Citera
2015-11-16, 20:49
Avslutad
Okej att hela Sverige hycklar och osar rövspya, men BB är ändå i en klass för sig. Hon går på som en ångvält. Uppenbart att hon vill hålla sig väl med den politiskt korrekta eliten, som hon är beroende av.

Jag vet BB:s typ, har träffat på den många gånger. De är dem som är de verkliga rasisterna. BB har visat genom åren i sin blogg vilken extrem tydlig skillnad hon gör på folk. Maktlysten liten giftpadda är hon.
Citera
2015-11-17, 08:05
Medlem
Är det någon som vet varför BB har försvunnit från Bloggportalens lista? Såg i slutet av förra veckan att hon halkat ned rejält i toppen. Verkar osannolikt att gå från närmare 1000 000 besök i veckan till strax över 300 000. Vad är fel, tros?

Personligen tycker jag att hon blivit astråkig sedan hon fick barn. Nästan så man saknar hennes korkade och ytliga provokationer där hon skryter med sina pengar och sin status.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in