Citat:
Ursprungligen postat av
megahelgon56
Ja, och varför ska man behöva förklara namnbyte eller svara på frågor? Själv hade jag skitit i det. Dessutom är hennes efternamn ganska fult så det är väl inte konstigt att hon skulle vilja ändra det.
Tycker absolut inte att hon är en loser. Tjejen ville vidare utbilda sig och bli någonting. Jag förstår att det finns många avundsjuka här med skit jobb som aldrig strävat efter mer än underklass - men att spamma hennes Facebook kommer inte göra livet lättare.
Konstigt att just denna tjej och Lovisa fått mest skit. Kan det bero på att båda är snygga tjejer - vilket gör sexuellt frustrerade FB.are ännu mer vansinniga ?

Något att grubbla över!
Nja, om du läser tråden rakt igenom så ser du att det finns en del killar som fått skit också. Jag har dock märkt i livet att killar istället har en tendens till att ursäkta att snygga tjejer ljuger eller beter sig dåligt. Typ: -a...men hon är ju snygg ju för fan!
OM det finns en tendens hos Flashback-männen att tjejer granskas hårdare i den här fusk-historien så är det kanske befogat. I samhället matas vi idag med hur kvinnor tar över högre utbildningar och positioner i samhället från männen och det hävdas att det är pga att flickorna är duktigare i skolan och smartare.
Det hävdas också att invandrare som kommer någon vart i det svenska samhället har fått kämpa så mycket hårdare än svenskar. Att svenskarna glider på en räkmacka bara för att de är svenskar, speciellt de svenska männen, och antas ha kontakter som fixar allt i livet åt dem. Nu visar det sig att merparten fuskare är kvinnor och/eller invandrare. Så ilskan hos de svenska Flashback-männen kan jag godta som svensk icke-PK-kvinna.
Nån förresten som vet mer om den svenskhatande fittan Stephanie Baracco som fuskat sig in på psykologutbildningen i Lund?