2018-11-25, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megahelgon56
Du gör ett väldigt jobb med att bekämpa korruptionenen. Nästan 1.300 inlägg sedan Maj. Vilken snubbe, vilken disciplin! Dig ser man verkligen upp till. Efter alla förlorade timmar på plugg undrar man varför du väljer att slösa ytterligare tid på ett forum. Kanske inte är så lycklig med sambon efter allt?

Jag har aldrig riktat agg mot folk som ärligt skrivit HP. Sa endast att det var den ”svåra vägen”, vilket stämmer. Har ingen sympati för fuskarna heller. Tycker det bara är komiskt att se all ilska. Tack för underhållningen.

Att folk hängs ut på nätet har en avskräckande effekt, det är jag övertygad om.
Och jodå, visst är jag lycklig med min sambo. Det utesluter inte att jag finner en tillfredsställelse i att skyldiga namn offentliggörs.

Det är inte "ilska" du bevittnar. Det är ett intresse för HP kombinerat med uppfattningen om vad som är rätt och fel.

Istället för att skita i orättvisor och kriminella handlingar så finner jag ett intresse i att både diskutera detta, samt se till att de skyldiga straffas. Kalla det "ilska" och "slösa tid" hur mycket du vill
Citera
2018-11-25, 19:09
Medlem
https://imgur.com/a/hTi6E87

😂
Citera
2018-11-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
https://imgur.com/a/hTi6E87

😂

Haha pinsamt att folk gör fake konton och skriver kommentarer på hennes fb 😂
Citera
2018-11-25, 19:23
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ja, och varför ska man behöva förklara namnbyte eller svara på frågor? Själv hade jag skitit i det. Dessutom är hennes efternamn ganska fult så det är väl inte konstigt att hon skulle vilja ändra det.

Tycker absolut inte att hon är en loser. Tjejen ville vidare utbilda sig och bli någonting. Jag förstår att det finns många avundsjuka här med skit jobb som aldrig strävat efter mer än underklass - men att spamma hennes Facebook kommer inte göra livet lättare.

Konstigt att just denna tjej och Lovisa fått mest skit. Kan det bero på att båda är snygga tjejer - vilket gör sexuellt frustrerade FB.are ännu mer vansinniga ? Något att grubbla över!

Nja, om du läser tråden rakt igenom så ser du att det finns en del killar som fått skit också. Jag har dock märkt i livet att killar istället har en tendens till att ursäkta att snygga tjejer ljuger eller beter sig dåligt. Typ: -a...men hon är ju snygg ju för fan!

OM det finns en tendens hos Flashback-männen att tjejer granskas hårdare i den här fusk-historien så är det kanske befogat. I samhället matas vi idag med hur kvinnor tar över högre utbildningar och positioner i samhället från männen och det hävdas att det är pga att flickorna är duktigare i skolan och smartare.

Det hävdas också att invandrare som kommer någon vart i det svenska samhället har fått kämpa så mycket hårdare än svenskar. Att svenskarna glider på en räkmacka bara för att de är svenskar, speciellt de svenska männen, och antas ha kontakter som fixar allt i livet åt dem. Nu visar det sig att merparten fuskare är kvinnor och/eller invandrare. Så ilskan hos de svenska Flashback-männen kan jag godta som svensk icke-PK-kvinna.

Nån förresten som vet mer om den svenskhatande fittan Stephanie Baracco som fuskat sig in på psykologutbildningen i Lund?
Citera
2018-11-25, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Nja, om du läser tråden rakt igenom så ser du att det finns en del killar som fått skit också. Jag har dock märkt i livet att killar istället har en tendens till att ursäkta att snygga tjejer ljuger eller beter sig dåligt. Typ: -a...men hon är ju snygg ju för fan!

OM det finns en tendens hos Flashback-männen att tjejer granskas hårdare i den här fusk-historien så är det kanske befogat. I samhället matas vi idag med hur kvinnor tar över högre utbildningar och positioner i samhället från männen och det hävdas att det är pga att flickorna är duktigare i skolan och smartare.

Det hävdas också att invandrare som kommer någon vart i det svenska samhället har fått kämpa så mycket hårdare än svenskar. Att svenskarna glider på en räkmacka bara för att de är svenskar, speciellt de svenska männen, och antas ha kontakter som fixar allt i livet åt dem. Nu visar det sig att merparten fuskare är kvinnor och/eller invandrare. Så ilskan hos de svenska Flashback-männen kan jag godta som svensk icke-PK-kvinna.

Nån förresten som vet mer om den svenskhatande fittan Stephanie Baracco som fuskat sig in på psykologutbildningen i Lund?
Sen har det inte främst med att de skulle vara snygga, men att de ser ut som bortskämda idioter som fått allt serverat i sitt liv och som tror att man förtjänar ett högt HP resultat utan att anstränga sig.
Citera
2018-11-25, 19:49
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revealeroftruths
Nu kommer vi följa utvecklingen från UHR och universiteten med noggrannhet och se till så att alla fuskare blir kickade från sina utbildningar. Om inte detta inträffar blir vi tvungna att agera i dess ställe och se till så att alla blivande kollegor, kursare, arbetsgivare, patienter, familjemedlemmar, släktingar och vänner får veta vilka fuskare de har att göra med. Det är vi nog många som kommer att se till.

Det är viktigt att vi avstämmer listan med jämna mellanrum i framtiden för att försäkra oss att dessa fuskare inte lyckats behålla eller fuska till sig en ny plats på en prestigeutbildning. Detta för att avskräcka framtida fuskare och få dessa att tänka sig för en extra gång innan de väljer att fuska.

Ja detta är mycket viktigt! Alla dessa på listan ska vi se till att kontakta vänner, familj, arbetsgivare mm, försäkra oss att de inte kommer undan! Detta gör vi tillsammans!
Citera
2018-11-25, 20:01
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci

Hon verkar vara med i Djurrättsalliansen, vilket uppenbarligen inte är en garanti för ett moraliskt och etiskt hållbart agerande
Citera
2018-11-25, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Den där Den!z från HP-Ängeln, Den!z S*m Al!zadeh Am!rbeyg!:

Han är skriven på en villa, B3ts3lväg3n 14, 11 58 Järfälla, men det verkar konstigt för det bor ju många med olika efternamn där trots att villan bara är 167 kvm.
F*tima El G*rda (70)
R*chid L*chen Aj*llal (47)
M!ltos Vourk*s (42)
M*riem Zgourr* (36)
Den!z Sam Aliz*deh Amirbeyg! (25)
Hab!bullah Mehrab! (18)
!=i, *=a
Kan det vara så att han är skriven där för att farbror Polisen inte skall hitta hem till honom?

Han har en enskild firma F0rsete:
https://www.solidinfo.se/foretag/forsete-enskilda-firma
registrerad på samma adress som M0hrrem Al!zadeh Am!rbeyg! (pappa?) bor. M0hrrem figurerar som BO här:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/maklare-misstankt-for-mangmiljonforskingring
Var väl då de flyttade från Sve*borgsgatan 20 i Kista. Där verkar M0hrrem ha drivit NMT EXP0RT AG3NTER HB. Nu verkar han driva D!de Tax!
Kan vara uppslag för att gräva vidare, eller så är det bara hans pappa.

Deniz FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010806041912

Forsete avregistrerades 2015, så den kan han inte använda legitimt.
Citera
2018-11-25, 20:03
Medlem
Citat:
Vackert påstående. Tur så gick man klart skolan för flera år sedan . Tycker det är synd att slösa energi på detta, fusk kommer alltid att förekomma. Finns viktigare saker att bekämpa tex. globaliseringen.

Fel tråd att diskutera.

Citat:
Ursprungligen postat av TheSGuy
Haha pinsamt att folk gör fake konton och skriver kommentarer på hennes fb 😂

Tycker det är rätt att man inte sprider falskfakta behövs någon som rättar.
Citera
2018-11-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingler
Ja detta är mycket viktigt! Alla dessa på listan ska vi se till att kontakta vänner, familj, arbetsgivare mm, försäkra oss att de inte kommer undan! Detta gör vi tillsammans!

Har sett till att panikångesten nu spritt sig till åtminsone en fuskares hela familj...
Citera
2018-11-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElMachoGrand
Har sett till att panikångesten nu spritt sig till åtminsone en fuskares hela familj...

Hur och vem?
Citera
2018-11-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Det pratas om en S*m H*mazour som eventuell kompanjon till Den!z på HP-Ängeln. Tror det är en felstavning och att det är den här jeppen det handlar om:

https://se.linkedin.com/in/s*n-h*m*sour-680241140
*=a

Verkar vara samma som:
https://www.ratsit.se/19950101-San_Sroud_H*m*sour_Huddinge/nsAcGviYZmCQ7pDRkmh5GaqB4x9BLGb02lLw_g43ZKE

Familjen: https://www.ratsit.se/19610820-Sr0ud_H*masour_Ibrahim_H*m*sour_Huddinge/6ac2stmzh35erZ8nl-pSkxqJbs8hDEksN88cc1Y4bf4
- tar tillbaka det där om misstänkt födelsedatum

H*mazour nämns på sid 102 aktbil. 256

Du verkar vara på rätt spår. Linkedin-kontot är borta

Hej San
Senast redigerad av Mapping 2023-06-20 kl. 18:56. Anledning: Maskning av namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in