2018-11-25, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24hflasharen
Uppdaterat
Evylyn manestam 2,0 läkarlinjen Lund
Citera
2018-11-25, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorisi
Evylyn manestam 2,0 läkarlinjen Lund

Hur fan kan hon fortfarande gå kvar?!
Citera
2018-11-25, 18:17
Medlem
Tulliuss avatar
Det pratas om en S*m H*mazour som eventuell kompanjon till Den!z på HP-Ängeln. Tror det är en felstavning och att det är den här jeppen det handlar om:

https://se.linkedin.com/in/s*n-h*m*sour-680241140
*=a

Verkar vara samma som:
https://www.ratsit.se/19950101-S*n_Sroud_H*masour_Huddinge/nsAcGviYZmCQ7pDRkmh5GaqB4x9BLGb02lLw_g43ZKE

Familjen: https://www.ratsit.se/19610820-Sr0ud_H*masour_Ibrahim_H*masour_Huddinge/6ac2stmzh35erZ8nl-pSkxqJbs8hDEksN88cc1Y4bf4
- tar tillbaka det där om misstänkt födelsedatum

H*mazour nämns på sid 102 aktbil. 256
Senast redigerad av Mapping 2023-07-04 kl. 19:47. Anledning: Maskat namn.
Citera
2018-11-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Roliga teorier du har.

Kan bara svara för mig själv;

Jag själv har livet igenom kämpat hårt i skolan och har varit ambitiös. 19,7 av 20,0 i gymnasiet (MVG-systemet) samt kämpat hårt för att erhålla höga HP-resultat (första gången runt 1 (2:a året å gymnasiet) därefter tre prov, alla med över 1,8 i normerad poäng. Jag har kämpat och slitit mycket för att uppnå mina mål och drömmar - därav min vrede mot dessa svin som pissar alla hårt kämpande och ärliga personer i ansiktet.

Jag skiter i om tjejen heter Lovisa, eller om det handlar om en kille som heter Ludvig - fusket är vedervärdigt. Man bryter ner ett system, man bryter ner tilltron och man förstör för alla de som kämpar ihärdigt på ett ärligt sätt. Man sätter en boll i rullning; "Kom min kurskamrat in på ett ärligt sätt", "Är min läkare verkligen ärlig och hade rätt till sin plats?", "Kom jag själv inte in för att invandraren Ahmed köpte sin plats?". Detta är en mycket farlig utveckling. Förstår man inte allvaret i vad detta fusk innebär - ja då är man både naiv och okunnig. Detta handlar inte om individer - detta handlar om tilltron till samhället, myndigheter och våra lärosäten.

Så nej, min vrede mot fusket beror knappast på sexuell frustration. Är mycket lycklig med min vackra sambo och vårt sexliv.

Oh wow oh wow. Känner ilskan hela vägen härifrån. Jag förstår dig fullständigt. All möda och slit, förlorade timmar du kunde ha använt för att leva livet - när lösningen var så enkel, du kunde ha köpt en plats. Det är inte fuskarnas fel att du valde den svåra vägen . Ärligehet har man aldrig kommit långt med, titta bara på politiken. Man kan inte förvänta sig moral från ”små folket” när hela världen och systemet är korrupt. Fixar man skiten längst upp (dvs makten) faller allt annat på plats.
Citera
2018-11-25, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megahelgon56
Oh wow oh wow. Känner ilskan hela vägen härifrån. Jag förstår dig fullständigt. All möda och slit, förlorade timmar du kunde ha använt för att leva livet - när lösningen var så enkel, du kunde ha köpt en plats. Det är inte fuskarnas fel att du valde den svåra vägen . Ärligehet har man aldrig kommit långt med, titta bara på politiken. Man kan inte förvänta sig moral från ”små folket” när hela världen och systemet är korrupt. Fixar man skiten längst upp (dvs makten) faller allt annat på plats.

1. Mitt slit har inte varit förlorade timmar. Det har lärt mig mycket, förutom ren kunskap även att ha disciplin.

2. Jag valde den ärliga och rätta vägen.

3. Det ena utesluter inte det andra. Korruption och felaktigheter kan och skall bekämpas från alla håll, både underifrån (individer) och uppifrån (makt, strukturer, myndigheter).

Jag förstår att du resonerar som du gör - det är inte lätt att vara lat, odisciplinerad och korkad så att man måste försvara fusket och skylla allt på politikerna. Att du riktar agg mot oss som på ärliga sätt skrivit HP visar vilken rutten människa du är.
Senast redigerad av Endryt 2018-11-25 kl. 18:39.
Citera
2018-11-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Det pratas om en S*m H*mazour som eventuell kompanjon till Den!z på HP-Ängeln. Tror det är en felstavning och att det är den här jeppen det handlar om:

https://se.linkedin.com/in/s*n-h*m*sour-680241140
*=a

Verkar vara samma som:
https://www.ratsit.se/19950101-San_Sroud_H*m*sour_Huddinge/nsAcGviYZmCQ7pDRkmh5GaqB4x9BLGb02lLw_g43ZKE

Familjen: https://www.ratsit.se/19610820-Sr0ud_H*m*sour_Ibrahim_H*m*sour_Huddinge/6ac2stmzh35erZ8nl-pSkxqJbs8hDEksN88cc1Y4bf4
- tar tillbaka det där om misstänkt födelsedatum

H*mazour nämns på sid 102 aktbil. 256

Kul och se någon som forskar i ligan, jämfört med en del andra konkelbär. Hoppas du inte drunknar i flödet.

Men jag hittar ingen S*m. Är den övre länken rätt?
Senast redigerad av Mapping 2023-06-20 kl. 18:55. Anledning: Maskning av namn.
Citera
2018-11-25, 18:40
Medlem
Tulliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuickFuse
Kul och se någon som forskar i ligan, jämfört med en del andra konkelbär. Hoppas du inte drunknar i flödet.

Men jag hittar ingen S*m. Är den övre länken rätt?
s*N!

Tror att polisen missuppfattat namnet. Det är inte S*m utan S*n.
Översta länken, du måste byta * mot a.
Understa, byt 0 mot o

Tycker att vi skall attackera på bred front. Både mot ligor och fuskare. Kommando-Hjälp-UHR
Senast redigerad av Tullius 2018-11-25 kl. 18:48.
Citera
2018-11-25, 18:42
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Karin Eriksson 1.1
Otroligt sorgligt. Fuska för att få 1.1. Stackars människa. Inget ont om att få 1.1, men att fuska sig till det och betala tiotusentals kronor. Känns mer som att hon behöver en personlig assistent.
Citera
2018-11-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
s*N!
Tror att polisen missuppfattat namnet. Det är inte S*m utan S*n. Översta länken, du måste byta * mot a.
Tycker att vi skall attackera på bred front. Både mot ligor och fuskare. Kommando-Hjälp-UHR
Lustigt. Länken funkade inte första gången, men nu fungerar det. Skit bakom spakarna antagligen. :-)

Edit: Nej, jag får inte länken att fungera. Vet inte vad det beror på. Det blinkade bara till första gången, sedan kom det upp en inloggningsruta till linked-in. Skiten bakom spakarna måste antagligen bytas ut! :-)
Senast redigerad av QuickFuse 2018-11-25 kl. 18:59.
Citera
2018-11-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
1. Mitt slit har inte varit förlorade timmar. Det har lärt mig mycket, förutom ren kunskap även att ha disciplin.

2. Jag valde den ärliga och rätta vägen.

3. Det ena utesluter inte det andra. Korruption och felaktigheter kan och skall bekämpas från alla håll, både underifrån (individer) och uppifrån (makt, strukturer, myndigheter).

Jag förstår att du resonerar som du gör - det är inte lätt att vara lat, odisciplinerad och korkad så att man måste försvara fusket och skylla allt på politikerna. Att du riktar agg mot oss som på ärliga sätt skrivit HP visar vilken rutten människa du är.
Du gör ett väldigt jobb med att bekämpa korruptionenen. Nästan 1.300 inlägg sedan Maj. Vilken snubbe, vilken disciplin! Dig ser man verkligen upp till. Efter alla förlorade timmar på plugg undrar man varför du väljer att slösa ytterligare tid på ett forum. Kanske inte är så lycklig med sambon efter allt?

Jag har aldrig riktat agg mot folk som ärligt skrivit HP. Sa endast att det var den ”svåra vägen”, vilket stämmer. Har ingen sympati för fuskarna heller. Tycker det bara är komiskt att se all ilska. Tack för underhållningen.
Citera
2018-11-25, 19:04
Medlem
Citat:
Du gör ett väldigt jobb med att bekämpa korruptionenen. Nästan 1.300 inlägg sedan Maj. Vilken snubbe, vilken disciplin! Dig ser man verkligen upp till. Efter alla förlorade timmar på plugg undrar man varför du väljer att slösa ytterligare tid på ett forum. Kanske inte är så lycklig med sambon efter allt?

Jag har aldrig riktat agg mot folk som ärligt skrivit HP. Sa endast att det var den ”svåra vägen”, vilket stämmer. Har ingen sympati för fuskarna heller. Tycker det bara är komiskt att se all ilska. Tack för underhållningen.

Jag hade nog sagt att all slit är onödigt. Att man spenderar så mycket tid på andra när man kunde lägga den tiden på andra saker.
Citera
2018-11-25, 19:05
Medlem
Citat:

Du reagerar väldigt starkt för en som påstår att den inte är en av fuskarna. Du får faktiskt skylla dig själv som har fuskat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in