2018-11-25, 16:23
Medlem
Här är Samira Teharis Linkedln:

https://se.linkedin.com/in/samira-taheri-5366a6b1
Citera
2018-11-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
En enkel googling på hennes namn räcker, så kommer denna tråden överst på google i määäängder av år framöver. Det kanske hon inte tänker på än?

Det är väldigt lätt att byta namn
Citera
2018-11-25, 16:27
Medlem
handels12kurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Det tror jag också.

Hon hann tyvärr inaktivera hennes facebook innan ens vänner/följare hann kommentera eller ifrågasätta henne. Kanske någon hann se kommentarerna innan hon inaktiverade det.

Har du bilder på det vissa skrev på hennes fb innan hon inaktiverade det?
Citera
2018-11-25, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElMachoGrand
Vem menar du? Sidan är inaktiverad alt bortagen. Ni behöver inte helt anonymisera fuskare.

Förlåt mig! Jag hängde bara inte med. Vilket pucko man är ibland! 😱
Citera
2018-11-25, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megahelgon56
Det är väldigt lätt att byta namn

Vilket ger många frågor från vänner, familj och släkt =)
Plus att arbetsgivare kollar personnummer i alla rättsdatabaser, vilket inte går att ändra.

Hon kan försöka gömma sig hur mycket hon vill, det kommer inte att gå.

Lärosäten har därtill väldigt bra koll på alla de som fälls för fusk. Hon är garanterat flaggad hos alla större lärosäten för all framtid.
Citera
2018-11-25, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSGuy
Skicka listan så svarar jag

(FB) Fuskare på högskoleprovet som blivit underkända ..... ?
Jag använde sökfunktionen, du kan gärna använda den du med lite mer..... Fuskarna från HT 2015 finns.
2016 års fuskare finns inte och anledningen till varför har diskuterats flera gånger i tråden ovan och får du läsa dej till själv...
Citera
2018-11-25, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Vilket ger många frågor från vänner, familj och släkt

Plus att arbetsgivare kollar personnummer i alla rättsdatabaser, vilket inte går att ändra.

Hon kan försöka gömma sig hur mycket hon vill, det kommer inte att gå.

Lärosäten har därtill väldigt bra koll på alla de som fälls för fusk. Hon är garanterat flaggad hos alla större lärosäten för all framtid.
Lätt att komma på ursäkter för namnbyte =)

Hon hamnar på rättsdatabasen endast om hon blir fälld för brott. Det finns en stor chans att hon slipper undan med tanke på att det nästan gått 2 år sedan fusket. Vilket fall som helst så tror jag hennes liv är bättre än losers på Flashback som sitter uppe kl 3 på natten för att hänga ut folk.
Citera
2018-11-25, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megahelgon56
Lätt att komma på ursäkter för namnbyte =)

Hon hamnar på rättsdatabasen endast om hon blir fälld för brott. Det finns en stor chans att hon slipper undan med tanke på att det nästan gått 2 år sedan fusket. Vilket fall som helst så tror jag hennes liv är bättre än losers på Flashback som sitter uppe kl 3 på natten för att hänga ut folk.

Att byta efternamn bara sådär, skulle ge många frågor - tro mig!

Samtliga fälldas personnummer även i denna tråd, hon kan hälsa hem!

Loser? Den största losern är den som är så jävla kass och korkad så att denne köper HP-fusk, blir påkommen och sedan har panik i sociala medier. Hennes namn och personnummer glömmer Internet aldrig. Ej heller seriösa arbetsgivare och rekryteringsbolag.
Citera
2018-11-25, 16:53
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24hflasharen
Uppdaterat

Suveränt
Citera
2018-11-25, 16:55
Medlem
Jinglers avatar
Någon som har kontaktat Folktandvården i Stockholm och KI så att Samira sparkas ut från utbildning och jobb?
Citera
2018-11-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Suveränt

Har du satt ihop listan + alwaysrights lista i en? Eller saknas de andra namnen?
Citera
2018-11-25, 17:03
Medlem
Jag gick emot min egen princip igår och kollade på Uppdrag Granskning. Vad var det som hände när han öppnade kuvertet med provet innan det började? Kom det blod på en hel sida? Hurdå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in