2018-11-23, 21:06
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Fått info att några är hittade
reg nummer pa gra Audi, bilder pa att 435 inte syns kring busshallplatsen, och namn och bevis pa hittade (av vem?)
traden ar sa tramsig att inte ens jag som ar otroligt nyfiken kommer orkar titta in, snart stangs traden
Citera
2018-11-23, 23:59
Medlem
Det säger sig självt att HA givetvis kommer behöva göra någonting. Annars ser det illa ut för varumärket.

Normalt är det ju inte brådskande och är det större chans att motparten är opreppad om man väntar så ska man så klart göra det.
Gissningsvis är det även polisiärt förenar med större risk att agera snabbt, då typ alla kända HA i regionen hade plockats in på nolltid.
Med stor chans till torsk.

Men just uppmärksamheten runt detta gör nog att man ändå vill agera så snabbt det är praktiskt möjligt. Dels för varumärket och dels för att motparten knappast kommer vara mindre beredd om ett år.
Sannolikt blir det svårare med tiden.

Men att något kommer ske framstår ju som givet.
Citera
2018-11-24, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabbe1234
Det finns bilder som bevis i tråden, annars hittar du namnet på han i bb vars FB konto bilderna finns, eller fanns på om dom nu är borttagna, många i tråden kan verifiera att det fanns bilder på dom iaf.
Det enda foto jag sett så finns bara en fullvärdig på.
Citera
2018-11-24, 02:45
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Det säger sig självt att HA givetvis kommer behöva göra någonting. Annars ser det illa ut för varumärket.

Normalt är det ju inte brådskande och är det större chans att motparten är opreppad om man väntar så ska man så klart göra det.
Gissningsvis är det även polisiärt förenar med större risk att agera snabbt, då typ alla kända HA i regionen hade plockats in på nolltid.
Med stor chans till torsk.

Men just uppmärksamheten runt detta gör nog att man ändå vill agera så snabbt det är praktiskt möjligt. Dels för varumärket och dels för att motparten knappast kommer vara mindre beredd om ett år.
Sannolikt blir det svårare med tiden.

Men att något kommer ske framstår ju som givet.

Kommer väl läggas fram nåra olika alternativ och gillas inte nåe av dom så blir det väl liv i luckan
(vad jag tror)
Citera
2018-11-24, 03:17
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Fått info att några är hittade

vilka då? Var de inte utomlands allihopa?
Citera
2018-11-24, 03:53
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av power.rangers
Vad fan har hänt med HA egentligen?
Vet hur de var när de krigade med Bandidos, vilket jävla håll igång det var på den tiden, raketattacker och grejer. Minns att Janne Josefsson skulle göra en dokumentär om HA som då var ganska nya i Sverige, han hade stått med en videofotograf/kameraman en bit utanför HAs lokal, då hade det rusat ut en maskerad stor man med yxa i syfte att hugga ner Janne och hans vän på SVT. De tvingades stoppa det reportaget de hade tänkt att sända ut om HA.
Det är den enda gången Janne stoppat ett granskande reportage någonsin.
Det gamla gardet hade satt hela det här gänget på plats, oavsett konsekvenser.
Det gamla HA skåne:
https://www.youtube.com/watch?v=oinrzzEcWbw

Eller när Brödraskapet var nya, med Tok Erik och de där stollarna i spetsen. De var ju flera ljusår farligare än dagens HA.

HA måste visa vad de går för nu och kan inte gömma sig bakom "polisen håller koll"! På Brödraskapets era så hade de fångat in de här gänggrabbarna och slagit sönder varje ben i kroppen på de, oavsett om de hade åkt fast eller inte.

Konflikter kostar och i slutändan av dagen så är det pengarna man tjänar som är det viktiga,döda män tjänar inga cash och konflikter skapar massa rubriker
Citera
2018-11-24, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ja vissa i alla fall, den som har flest gaster pa sin begravning vann
Den som begravdes förlorade uppenbarligen...
Citera
2018-11-24, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
är också varken kriminell el hojåkare, en till som spikulerar i denna raffa-liknande tråd
En tanke, om man väntar så ger man väl 435 chansen att komma undan, dvs försvinna utomlands för gott
Måste ju kosta för mycket att leta utomlands?
Frågan är ju, om 435 inte golar och får skydda ID, hur länge dom kan klara sig utomlands?
När kommer FUP??

varför skulle 435 gola ? Vad kan dom veta menar du ? Det skulle ju betyda att dom måste komma med bevis och vittna mot HA. Skulle knappast förbättra deras redan skittaskiga läge . . .
Citera
2018-11-24, 15:44
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08-an
varför skulle 435 gola ? Vad kan dom veta menar du ? Det skulle ju betyda att dom måste komma med bevis och vittna mot HA. Skulle knappast förbättra deras redan skittaskiga läge . . .
syftade pa hur 435 kan komma undan, antog som det skrivits att 435 haller sig undan
bor inte dar, sa innan bilder pa tomt centrum och busshallplats (deras tillhall, har jag for mig) lagts up, sa vet man ju inte
antar att dom vill komma undan, men det kan ju vara helt fel, du far ratta mig
Citera
2018-11-25, 01:46
Medlem
Föga förvånande att inte ett skit har hänt i form av någon hämnd -som flera här påstod. Uddlöst som förväntat.
Citera
2018-11-25, 17:03
Medlem
oytens avatar
På ämnet:

Vet någon om det var mer än ett vapen?

Vet någon vilken kaliber som användes? (Det är ju inte direkt reklam med tio bulor i någon som inte gör mer skada, 22lr?)
Citera
2018-11-25, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang

Jag ser skitungarnas boenden dagligen, jag ser att det inte lyser.

Hur ser det ut nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in