Citat:
Ursprungligen postat av
Q2000
Men när dom kom dit så struntade dom i vilket utan plockade fram sina vapen och pangade ner allihopa. Så hade ingen annan vågat göra på en HA fest där folk hade på sig HAvästar. Så skriver du bara för att inte HA ska tappa ansiktet men som VANTO redan påpekat så har dom redan gjort det flera gånger om.
[/b]
Det faktum att du skriver "HA fest" visar ju bara hur dålig koll du har. Det var ingen HA fest där, och inte heller skedde det vid HA's lokal. Och jag skiter fullständigt i HA på ett personligt plan, skicka dem tillsammans med övriga kriminella konstellationer till en avlägsen ö där e kan våldsföra sig på varann. Tycker bara det är smått sjukt hur detta målats upp som ett angrepp och krigshandling mot HA. Grabbgänget blev pressade in mot ett hörn och agerade ur desperation för att sedan gå under jorden. Hur detta kan ses som en skalp förstår jag inte riktigt.
Ps; HA är inga övermänniskor, inte i närheten, men hade de varit så svaga och tappat ansiktet så många gånger hade väl de blivit utkörda från den kriminella scenen för längesedan.
Nåväl, mitt sista inlägg om detta. Trevlig dag!