2018-11-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Utgår från att motorcykeln är en Harley.

Det var ingen harley.
Citera
2018-11-19, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Men när dom kom dit så struntade dom i vilket utan plockade fram sina vapen och pangade ner allihopa. Så hade ingen annan vågat göra på en HA fest där folk hade på sig HAvästar. Så skriver du bara för att inte HA ska tappa ansiktet men som VANTO redan påpekat så har dom redan gjort det flera gånger om.

[/b]

Det faktum att du skriver "HA fest" visar ju bara hur dålig koll du har. Det var ingen HA fest där, och inte heller skedde det vid HA's lokal. Och jag skiter fullständigt i HA på ett personligt plan, skicka dem tillsammans med övriga kriminella konstellationer till en avlägsen ö där e kan våldsföra sig på varann. Tycker bara det är smått sjukt hur detta målats upp som ett angrepp och krigshandling mot HA. Grabbgänget blev pressade in mot ett hörn och agerade ur desperation för att sedan gå under jorden. Hur detta kan ses som en skalp förstår jag inte riktigt.
Ps; HA är inga övermänniskor, inte i närheten, men hade de varit så svaga och tappat ansiktet så många gånger hade väl de blivit utkörda från den kriminella scenen för längesedan.

Nåväl, mitt sista inlägg om detta. Trevlig dag!
Senast redigerad av punkaren 2018-11-19 kl. 14:55.
Citera
2018-11-19, 14:59
Medlem
Citat:
OBS! Det börjar bli tjatigt att läsa om hur farliga HA är och att dom finns i den eller det landet
FRAM TILLS DESS ATT DET INTE HÄNT EN HÄMNDAKTION TYCKER JAG INTE NÅGON SKA SKRIVA I TRÅDEN MER FÖR HELVETE!!!!
Kan du förklara hur du menar? Det har inte hänt någon hämndaktion så ska man skriva eller inte skriva?
Citera
2018-11-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Kan du förklara hur du menar? Det har inte hänt någon hämndaktion så ska man skriva eller inte skriva?

Vänliga hälsningar
Citera
2018-11-19, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punkaren
Herregud så mycket dynga som skrivits i denna tråd. Det gänget, vad dom nu kallas för, hade ingen aning om att det befann sig HA-snubbar på plats(inga västar). De var ju snabba att lägga benen på ryggen direkt efter. Och de vet om att de skitit i det blå skåpet.
Jag har ögat lätt igenom tråden och har inte en enda gång tänkt "denna person vet va han/hon pratar om". Värst va nån mupp som pratade om att X-team/bandidos låg bakom det.

Om detta hade varit en planerad attack på HA så förstår ni väl att det hade fortsatt? De hade ju fortsatt attackera HA och inte gått under jord direkt efter.

Låter kanske som ett HA-fanboy, men sanningen är att dessa kids hade aldrig agerat som de gjorde om de visste vilka som var där. Fruktansvärt pinsamt å se hur detta målats upp till något gängkrig.

En apa fattar att det är Bandidos som ligger bakom
Citera
2018-11-19, 15:10
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Hahaha fy fan vad rätt ,bra skrivet.

Sen så ska alla veta att dessa mest inblandade är på sin vakt.

Dom har redan allierade gubbar på sin sida både från förorten och
mc väst gängen. Som det sagt förut så har dom vänner och bekanta i Bmc sfären och nu har jag hört att Satudhara Mc är i kontakt med dessa på något sätt.

Men tro att dom är mest Bmc vänligast pga tidigare kopplilngar.

Dom har sätts på stan i Mölnlycke och utanför Gbg.

Ed.on hans familj har även börjat att rösta upp sig för vad som skall komma att hända. Vet ej om det är inresta albaner eller om det är albaner från Sverige som är här.

HA har mycket att förlora på det här dom har redan förlorat respekten och mycket där till i den undrevärlden i Gbg och i Sverige. Folk skrattar, fnissar.

HA vänliga på stan säger till omed om HA inte visar uppet att de utfört hämnd så är det väldigt pinsamt att ens sitta i samma bord som dom.

Tänk om fiender och blattar kommer och attackerar en när man sitter där med HA då fiender tro att man tillhör HA. Fniss fniss fniss sa en trogen HA supporter.

Vi har span på oss så vi kan inte göra något. Vi skall göra det i det tysta.
Herregud så pinsamt.

Killarna går synligt och väntar på HA så går ryktet dom har inget och bevisa det är HELLS ANGELS som har allt att bevisa.
Du har hört...
...så går ryktet...

Man får ont i magen av garv när man läser dina fjortisinlägg.

Kan du googla ordet fakta?

Jag är vid bussterminalen i Mölnlycke eller köper cigg hos killen i tobaksaffären under kvällen. Vi kan väl jämföra om vi ser grabbarna?
Citera
2018-11-19, 15:53
Medlem
Citat:
Precis! Dom förnedrade HA GBG i deras egen klubblokal och det skulle fan i mig inte förvåna mig om dom har vapen och är beredda att försvara sig. Det kanske är därför som HA är lite rädda. Och återigen än så länge har det inte hänt ett skit och än en gång när ska ni fatta det finns inga resurser hos polisen att börja köra runt i Mölnlycke för att övervaka massa lägenheter, bilar eller annat. Någon skrev t.o.m att alla i HA har span på sig så att dom måste vänta tills det lugnar ner sig...

Han den där kriminologen Manne Gren skrev en artikel i Metro efter alla skjutningar EFTER att 6 personer blev skjutna att polisen inte kan övervaka alla gängmedlemmar så det går inte att stoppa hämndaktioner på det sättet. Och Malmö är som sagt en väldigt lite stad geografiskt i jämförelse med GBG och Mölnlycke. HANDLAR OM ATT VÅGA!!

Läs på lite..Det var inte i HA´s klubblokal. Det var BB´s klubblokal. Och nu var det ju en jävla otur, både för 435 och dom skjutna att några HA medlemmar från Polen var och hälsade på en gammal barndomsvän innan dom skulle på fest. Hur fan ska man kunna försvara sig när några sönderpundade småungar springer in och börjar skjuta hejvilt? HA var ju inte målet, fel plats, fel tillfälle.
Citera
2018-11-19, 16:13
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Hahaha fy fan vad rätt ,bra skrivet.

Sen så ska alla veta att dessa mest inblandade är på sin vakt.

Dom har redan allierade gubbar på sin sida både från förorten och
mc väst gängen. Som det sagt förut så har dom vänner och bekanta i Bmc sfären och nu har jag hört att Satudhara Mc är i kontakt med dessa på något sätt.

Ed.on hans familj har även börjat att rösta upp sig för vad som skall komma att hända. Vet ej om det är inresta albaner eller om det är albaner från Sverige som är här.

HA har mycket att förlora på det här dom har redan förlorat respekten och mycket där till i den undrevärlden i Gbg och i Sverige. Folk skrattar, fnissar.

HA vänliga på stan säger till omed om HA inte visar uppet att de utfört hämnd så är det väldigt pinsamt att ens sitta i samma bord som dom.

Tänk om fiender och blattar kommer och attackerar en när man sitter där med HA då fiender tro att man tillhör HA. Fniss fniss fniss sa en trogen HA supporter.

Herregud så pinsamt.

Killarna går synligt och väntar på HA så går ryktet dom har inget och bevisa det är HELLS ANGELS som har allt att bevisa.

Så nu springer det fullvuxna albaner och skyddar fjortisarna som går helt öppet på gatorna, så "går snacket"? Sluta nu fjanta dig lille vän och sluta spela allan. Låt dom som vet något kommentera, du behöver inte försöka höja dina småpolare till skyarna, alla fattar att dom ligger under täcket och skakar och inte vågar visa sig för dom vet vad som kommer.
Citera
2018-11-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är ju tydligt, fram tills att det inte hänt en hämndaktion skall man inte skriva.
Ingen hämndaktion har hänt så det är fritt fram att skriva.
Citera
2018-11-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleSkutta
Det är ju tydligt, fram tills att det inte hänt en hämndaktion skall man inte skriva.
Ingen hämndaktion har hänt så det är fritt fram att skriva.
Tack, men jag känner mig fortfarande inte säker på att man inte ska skriva förrän det inte har hänt. Det kanske har hänt utan att någon har märkt nåt, då får man inte skriva. Hur ska man veta säkert hur en sån där hämndaktion ser ut? Q2000 MÅSTE HJÄLPA OSS!
Citera
2018-11-19, 18:27
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Hahaha fy fan vad rätt ,bra skrivet. Sen så ska alla veta att dessa mest inblandade är på sin vakt. Dom har redan allierade gubbar på sin sida både från förorten och

Herregud så pinsamt. Killarna går synligt och väntar på HA så går ryktet dom har inget och bevisa det är HELLS ANGELS som har allt att bevisa.
Du har inte hört talas om Raffa Pancamo förstår jag.

Där har du killar som går runt med JACKOR och är grymt tuffa.

Läs den tråden och återkom när du skämts färdigt.

(FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden
Senast redigerad av Bennybrandslang 2018-11-19 kl. 18:31.
Citera
2018-11-19, 18:30
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttosleep
En apa fattar att det är Bandidos som ligger bakom
Grattis då!

Kan du förklara för oss människor?
Senast redigerad av Bennybrandslang 2018-11-19 kl. 18:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in