Citat:
Vad folk vill lägga tid på och vilka risker de är beredda att ta får folk givetvis bestämma själva. Till skillnad från svenska staten så tycker jag att folk vet bäst vad som är bäst för de...
Jag har tipsat om hur man gör, sen är det upp till var och en att göra vad denne vill.
Är du en erfaren spelare så vet du när ett odds är uppenbart felsatt. Du målar ju upp diverse skräckscenarion, med ditt resonemang så borde man inte göra någonting i livet överhuvudtaget för ditten och datten kan hända...
Jag har tipsat om hur man gör, sen är det upp till var och en att göra vad denne vill.
Är du en erfaren spelare så vet du när ett odds är uppenbart felsatt. Du målar ju upp diverse skräckscenarion, med ditt resonemang så borde man inte göra någonting i livet överhuvudtaget för ditten och datten kan hända...
Vad jag som sagt uppmanar folk till är att kanske inte tro att man har hittat något här och för att det i teorin fungerar och man sätter in sina 80K som man har sparat under X antal år och skapa ett fejkonto eller ett konto i morsans namn eller något som man gjorde förra månaden för att komma åt någon bonus och sen helt plötsligt finna att sina pengar är låsta på ett ställe medan de andra annullerar spelet, det tredje är du limiterad på, det fjärde har du inte nog med pengar på för att matcha insatsen från första spelet och när du ska logga in på det femte har Oskarshamn gjort mål eller oddsen ändrats.
Vet man var man håller på med så fungerar det ju i teorin som sagt och inget av det här kommer hända direkt med största sannolikhet men det kommer att hända och det kommer att bli krux och hela den biten och det kan hända precis vad fan som helst och då borde folk på ett balanserat sätt få information om det så att man kan göra ett nyktert beslut om det helt enkelt är värt det.