Citat:

Ursprungligen postat av 
Fyllefyllot

De kör ju inte med fula knep oftast annat än att man blir limiterad då, ibland om oddsen är riktigt fel så har jag varit med om att de har skrivit in oddsen i efterhand, på själva vinstbongen. När det väl har hänt så har det ju varit en orimlig ändring åt andra hållet, säg att man har kört till typ 4,50 när det kanske ska vara 2,00 så har det slutgiltiga vinnaroddset skrivits om till typ 1,22. Det här är problematiskt, den största anledningen till att jag i princip inte håller på med just surebetting är inte för att det inte fungerar utan för att jag helt enkelt inte orkar, det är inte värt det.
Jag vinner hellre 20k rakt av på riktiga värdespel och på kort sikt riskerar att förlora innan jag blir limiterad än att jag lägger några såna här spel för att vinna någon tusenlapp eller två för att sedan bli limiterad. Sen alla "risker" också som jag har skrivit om x antal gånger dessutom.

Fast när ett spelbolag limiterar någon så brukar i 99 av 100 fall personen försvinna. När de som jag väljer att inte försvinna så drar de sig alltså inte för att stänga ner ett konto.
Och varför gör de det? Jo helt enkelt för att de kan. Finns ingen solidaritet spelarna emellan, inga tidningar kommer skriva något kritiskt av rädsla att mista annonsintäkter och Lotteriinspektionen skiter totalt i hur de behandlar sina kunder så länge de betalar sina skatter.
Persbrandt yrar i reklamen om bland annat "djupgående analyser". Jag har alltid undrat vad han yrar om där men han kanske menar djupgående analyser av alla kunders konton

, för det håller de verkligen på med...
32 miljoner kunder ska de visst snart ha, undrar hur många av de vet vilka jävla skitstövlar de spelar hos och att deras konton blir limiterad/avstängt om de har fräckheten att gå plus?