2018-11-25, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Haha, hon har tagit bort det!!

Hon håller på fullt radera på inlägg där hennes vänner har kommenterat.

Förstå paniken. Nu gäller det att hålla fasaden uppe
Citera
2018-11-25, 16:00
Medlem
Citat:
Och nu har hon raderat hela hennes Facebook!
Jag kan fortfarande se hennes profil. Jag tror bara att hon försöker göra den mer privat. Hon verkar inte ha så bra koll på facebookinställningarna dock för hon tar en bild åt gången och det går rätt så långsamt
Citera
2018-11-25, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revealeroftruths
Jag kan fortfarande se hennes profil. Jag tror bara att hon försöker göra den mer privat. Hon verkar inte ha så bra koll på facebookinställningarna dock för hon tar en bild åt gången och det går rätt så långsamt

Haha, jag såg det. Jag kan inte hitta henne när jag söker efter hennes sida.

https://www.facebook.com/samira.taheri.370
Senast redigerad av G-mail 2018-11-25 kl. 16:05.
Citera
2018-11-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Förstå paniken. Nu gäller det att hålla fasaden uppe

Haha! Jag skulle dö av ångest och panikattack. Hon kommer verkligen se till att det inte kommer ut.
Citera
2018-11-25, 16:04
Medlem
Citat:
Haha! Jag skulle dö av ångest och panikattack. Hon kommer verkligen se till att det inte kommer ut.

En enkel googling på hennes namn räcker, så kommer denna tråden överst på google i määäängder av år framöver. Det kanske hon inte tänker på än?
Citera
2018-11-25, 16:05
Medlem
Citat:
En enkel googling på hennes namn räcker, så kommer denna tråden överst på google i määäängder av år framöver. Det kanske hon inte tänker på än?

Det tror jag inte.
Citera
2018-11-25, 16:08
Medlem
Citat:
Det tror jag inte.

Hon har nog fullt upp med krishanteringen på Facebook

Någon som hann se om hennes vänner ifrågasatte eller undrade om hon hade fuskat?
Reaktioner från hennes följare?
Senast redigerad av Endryt 2018-11-25 kl. 16:11.
Citera
2018-11-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingler
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154805816474290&id=74205928 9&fs=0&focus_composer=1

”Så himla duktig” och liknande har folk skrivit efter hon kommit in på KI. Någon som kan kommentera på hennes sida? Mitt konto är ej lämpligt att göra det ifrån nämligen.

Över 100+ likes och massvis av kommentarer ”grattis” osv.. fyfan och så har hon fuskat sig in!

Vem menar du? Sidan är inaktiverad alt bortagen. Ni behöver inte helt anonymisera fuskare.
Citera
2018-11-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagayumi12
Problemet är ju att du ändrar historia hela tiden? Blir svårt att svara på det/tro det. Du säger först att han beställde 1,9 sen 1,7. Sen säger du en sak när du tidigare sagt en annan...

Edit: Han kan beställa 1,0 och fortfarande få 1,9 eftersom de får alla rätta svaren i hörsnäckorna (de själva sätter ut felsvaren, och detta vet UHR+EMB om).

Skicka listan så svarar jag
Citera
2018-11-25, 16:13
Medlem
Citat:
Hon har nog fullt upp med krishanteringen på Facebook

Någon som hann se på hennes vänner ifrågasatte eller undrade om hon hade fuskat? Reaktioner från hennes följare?

Det tror jag också.

Hon hann tyvärr inaktivera hennes facebook innan ens vänner/följare hann kommentera eller ifrågasätta henne. Kanske någon hann se kommentarerna innan hon inaktiverade det.
Citera
2018-11-25, 16:14
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Det tror jag också.

Hon hann tyvärr inaktivera hennes facebook innan ens vänner/följare hann kommentera eller ifrågasätta henne. Kanske någon hann se kommentarerna innan hon inaktiverade det.
Hennes Facebook är kvar, dock betydligt mer privat än tidigare.
Citera
2018-11-25, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Hennes Facebook är kvar, dock betydligt mer privat än tidigare.

Hur kan man se att hon har den kvar? Jag kommer inte fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in