Jag kan fortfarande se hennes profil. Jag tror bara att hon försöker göra den mer privat. Hon verkar inte ha så bra koll på facebookinställningarna dock för hon tar en bild åt gången och det går rätt så långsamt
Jag kan fortfarande se hennes profil. Jag tror bara att hon försöker göra den mer privat. Hon verkar inte ha så bra koll på facebookinställningarna dock för hon tar en bild åt gången och det går rätt så långsamt
Haha, jag såg det. Jag kan inte hitta henne när jag söker efter hennes sida.
”Så himla duktig” och liknande har folk skrivit efter hon kommit in på KI. Någon som kan kommentera på hennes sida? Mitt konto är ej lämpligt att göra det ifrån nämligen.
Över 100+ likes och massvis av kommentarer ”grattis” osv.. fyfan och så har hon fuskat sig in!
Vem menar du? Sidan är inaktiverad alt bortagen. Ni behöver inte helt anonymisera fuskare.
Problemet är ju att du ändrar historia hela tiden? Blir svårt att svara på det/tro det. Du säger först att han beställde 1,9 sen 1,7. Sen säger du en sak när du tidigare sagt en annan...
Edit: Han kan beställa 1,0 och fortfarande få 1,9 eftersom de får alla rätta svaren i hörsnäckorna (de själva sätter ut felsvaren, och detta vet UHR+EMB om).
Hon har nog fullt upp med krishanteringen på Facebook
Någon som hann se på hennes vänner ifrågasatte eller undrade om hon hade fuskat? Reaktioner från hennes följare?
Det tror jag också.
Hon hann tyvärr inaktivera hennes facebook innan ens vänner/följare hann kommentera eller ifrågasätta henne. Kanske någon hann se kommentarerna innan hon inaktiverade det.
Hon hann tyvärr inaktivera hennes facebook innan ens vänner/följare hann kommentera eller ifrågasätta henne. Kanske någon hann se kommentarerna innan hon inaktiverade det.
Hennes Facebook är kvar, dock betydligt mer privat än tidigare.